Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkkeiden korvaus loppuu myös migreenikoilta!

Vierailija
10.07.2026 |

Wille Rydman kaikessa viisaudessaan lopettaa myös kalliiden migreenilääkkeidrn Keöakotvaukset korvaukset!

Miten aiotte pärjärä mm Botoxia tai Vyduras tms käyttävät jatkossa? Onko teillä varaa itse maksaa lääkkeet?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole. Botoxilla olen pärjännyt.

En tiedä. Tuleepahan sitten sairaspoissaolot töistä lisääntymään ja rajusti- pahimmillaan kohtaus voi olla sarjoittaista, ja kestää viikon!

Vierailija
2/41 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Tuleepahan sitten sairaspoissaolot töistä lisääntymään ja rajusti- pahimmillaan kohtaus voi olla sarjoittaista, ja kestää viikon!

Kummasti taas yhdellä työkaverilla se migreeni nytkin vaivaa ja minut hälytettiin töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahvoista välittävä Suomi. Suuresta esikuvasta Yhdysvalloista ammennetaan mallia.

Oksettavaa paskaa.

Vierailija
4/41 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti taas yhdellä työkaverilla se migreeni nytkin vaivaa ja minut hälytettiin töihin.

Kummasti?

Et tunne sairautta. 

Etkä tiedä siitä mitään. 

Vierailija
5/41 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ksi tässä.sitten mitään....

Pitää sitten varmaan jäädä sairaseläkkeellä migreenin takia nelikymppisenä.

En muuten ole ainoa, jolla migreeni on niin invalidisoiva.

Ja , jos migreeniä ei hoida, ja kohtaus jatkuu, niin se voi aiheuttaa aivoinfarktin.

Vierailija
6/41 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaksi Wille sitten lopettaa laihdutuslääkkeiden Kelakorvaukset!

Vierailija
7/41 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti?

Et tunne sairautta. 

Etkä tiedä siitä mitään. 

Tunnen sairaudesta vain sen että sille on tyypillisin oire päivä on perjantai tai maanantai. Tai silloin kun loma on päättymässä. Tehyn tädit on itsekin sanonut, että se on iso ongelma naisvaltaisilla aloilla jossa on paljon yhden päivässirauslomia. 

Vierailija
8/41 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ksi tässä.sitten mitään....

Pitää sitten varmaan jäädä sairaseläkkeellä migreenin takia nelikymppisenä.

En muuten ole ainoa, jolla migreeni on niin invalidisoiva.

Ja , jos migreeniä ei hoida, ja kohtaus jatkuu, niin se voi aiheuttaa aivoinfarktin.

Marttyyrius on narsismin piirre. 

Vierailija
9/41 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa jaksaa, kohta tulee Antti-boy ja korjaa kaiken ja me eletään onnellisena elämämme loppuun saakka. 

Vierailija
10/41 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti?

Et tunne sairautta. 

Etkä tiedä siitä mitään. 

Tunnen sairaudesta vain sen että sille on tyypillisin oire päivä on perjantai tai maanantai. Tai silloin kun loma on päättymässä. Tehyn tädit on itsekin sanonut, että se on iso ongelma naisvaltaisilla aloilla jossa on paljon yhden päivässirauslomia. 

Korjaan hieman tuota tehyn lausuntoa, unohdit siitä sanan pienipalkkaisilla…

Vierailija
11/41 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti?

Et tunne sairautta. 

Etkä tiedä siitä mitään. 

Tämä. Olen vuosien aikana nähnyt eri työpaikoissa monta migreeniä potevaa naista. Kertaakaan migreeni ei iske keskellä viikkoa. Se iskee aina maanantaina, tai to-pe aikana. Joissain paikoissa esimies on yrittänyt puuttua tilanteeseen ehdottamalla eri ratkaisuja, mutta mikään ei kelpaa. Ainoa keino on vain potea 1-3 päivää kotona. 

Vierailija
12/41 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle ei uudesta migreeni lääkityksestä hyötyä (500€) apu löytyi ihan 4,90€ (100kpl) verenpaine lääkkeestä.

Vierailija
13/41 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lopu. Korvattavuus loppuu vain julkisessa terveydenhuollossa annosteltavilta lääkkeiltä, joiden pitäisi nytkin mennä lain mukaan hyvinvointialueen piikkiin. Sairaalat on kiertäneet lakia nykyisellä toiminnalla missä asiakas hakee itse lääkkeen apteekista ja sitten käy sairaalassa annostelussa. Migreenilääke joka otetaan itse tablettimuodossa ei sisälly tähän. Älkää viitsikö levittää väärää tietoa ja turhanpäiväisiä huhuja.

Vierailija
14/41 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on oikein. Migreeni on kärttyisien muijien tekosyy

Vierailija
15/41 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Migreeni on vain mielentila. Olet antanut aivoillesi luvan, että nyt saa särkeä päähän ja pahoinvoida. Ajatukset täytyy ohjata muualle, esimerkiksi ahkeraan työntekoon, jolloin migreeni unohtuu.

Vierailija
16/41 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Migreeni on vain mielentila. Olet antanut aivoillesi luvan, että nyt saa särkeä päähän ja pahoinvoida. Ajatukset täytyy ohjata muualle, esimerkiksi ahkeraan työntekoon, jolloin migreeni unohtuu.

Itsellä sana työ aiheuttaa migreenin välittömästi.

Vierailija
17/41 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummasti?

Et tunne sairautta. 

Etkä tiedä siitä mitään. 

No montako päivää sä haluaisit migreenipoissaolon kestävän?

Vierailija
18/41 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä varten tuli potkulaki.

Vierailija
19/41 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei lopu. Korvattavuus loppuu vain julkisessa terveydenhuollossa annosteltavilta lääkkeiltä, joiden pitäisi nytkin mennä lain mukaan hyvinvointialueen piikkiin. Sairaalat on kiertäneet lakia nykyisellä toiminnalla missä asiakas hakee itse lääkkeen apteekista ja sitten käy sairaalassa annostelussa. Migreenilääke joka otetaan itse tablettimuodossa ei sisälly tähän. Älkää viitsikö levittää väärää tietoa ja turhanpäiväisiä huhuja.

Ihmiset on tyhmiä kun luulevat ja syyttävät vaikka ei pidä paikkaansa. Tyhmyydestä pitäs sakottaa.

Vierailija
20/41 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa, jos on paljon sairauspoissaoloja saa irtisanoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän