Miehet: kuka on mielestänne tavallisen näköinen nainen?
Kuka esim. julkisuudessa oleva nainen on mielestänne ns. tavallisen näköinen, siis sellainen, josta puhutte kun kerrotte, että haluatte "tavallisen naisen, ei tarvitse olla salilla asuva missi".
Haluaisin ymmärtää, mikä on miesten silmään tavallista.
Kommentit (255)
Vierailija kirjoitti:
Luonne ja arvot ovat tärkeimmät, siksi ei Huhtasaari. Ennemmin Li Anderson, muttä hän ei ole mikään tavis vaan kaunotar.
Luonne ja arvot ovat tärkeimmät, siksi ei Huhtasaari. Ennemmin Li Anderson, muttä hän ei ole mikään tavis vaan kaunotar
Hah, mitkäs ovatkaan Li Anderssonin arvot?
Ainakin: "Meillä on tilaa". Ja: "Aatulta jäi työ kesken.." komppasi myös G azaan menevää laivuetta, jossa lettipää meni tekemään itsensä pelleksi.
No miesten mielestä varmaan joku Monica Belluccikin on "tavallisen näköinen nainen". Ja mielestäni Iida Tikka sekä Mimosa Willamo eivät todellakaan ole tavallisen näköisiä, vaan huomattavasti keskivertoa kauniimpia. Mutta mistäpä minä mitään tiedän, olenhan nainen.
Janni Hussi. Sellainen kiva sievä ja tavallinen flikka. Ei kaunotar, muttei rumakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonne ja arvot ovat tärkeimmät, siksi ei Huhtasaari. Ennemmin Li Anderson, muttä hän ei ole mikään tavis vaan kaunotar.
Luonne ja arvot ovat tärkeimmät, siksi ei Huhtasaari. Ennemmin Li Anderson, muttä hän ei ole mikään tavis vaan kaunotar
Hah, mitkäs ovatkaan Li Anderssonin arvot?
Ainakin: "Meillä on tilaa". Ja: "Aatulta jäi työ kesken.." komppasi myös G azaan menevää laivuetta, jossa lettipää meni tekemään itsensä pelleksi.
Silmäpussi ja hevosen naamainen Anderson kaunotar?
Vierailija kirjoitti:
Julkkiksista esim. Pääskysaari, Sanna Ukkola, Minja Koskela, Riikka Purra
Minja noista nätein ja menee jo yli taviksesta.Tavis= tapettia, ei varsinaisesti kerää katseita eikä jää mieleen hyvässä eikä pahassa.
M
Vierailija kirjoitti:
Tavallisilla ei ole asiaa julkisuuteen. Eli näkymättömät ovat tavallisia. Tapaat heitä oman kylän k tai s marketeissa.
Onhan nämä eri asiantuntijat koko ajan aamu-tv:ssä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nämä ovat keskivertoa hoikempia, säärevämpiä ja symmetrisempiä. Toivottavasti haaveilijatkin ovat muotovalioita.
Nykypäivän Suomessa ei ole mikään saavutus olla keskivertoa hoikempi. Siihen pääsee terveellisellä ruokavaliolla ja liikkumalla suositusten mukaisesti.
Luin ketjua vähän matkaa. Ovatko ihmiset oikeasti niin tyhmiä kuin jotkut kommentit antavat ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Ketju tiivistetysti kuvaa miesten täydellistä näköalattomuuden, ja kuvastaa myös sitä ulisemista, joka netissä toistuu: "tavalliset naiset eivät huoli minua tavallista 7/10 miestä".
Miehille "tavallinen nainen" on se Sara Sieppi, Jennifer Aniston tai Shakira. Ei se keskipainoinen opettajanainen tai salilla käyvä 65kg painonnostaja nainen. Nämä tavalliset naiset ovat miehille täysin näkymättömiä, "3/10".
Ja samat miehet myös itse kuvittelevat olevansa se 7/10, joksi myös Sara Siepin arvioivat.
Onnea vaan sinkkuvuosiin, pojat.
Ainoa sinkku täällä olet sinä, kärtty vanhapiika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siivoojayrittäjäjulkkis Auri Kananen.
Hyvä esimerkki siinäkin mielessä, että vaikka hän meikkaa, eikä ole ylipainoinen, niin Kananen on todella tavallisen näköinen kasvoiltaan. Tuota ulkonäköluokkaa tulee vastaan ikäluokassaan 11 kertaa tusinasta.
"Vaikka hän meikkaa"
Voi hele näytä mulle YKSIKIN julkisuudessa esiintyvä nainen, joka EI meikkaa.
Jopa kilpauimareilla on veden kestävää ripsiväriä tai tekoripset.
Kertoo ainoastaan siitä, että yksinäisillä miehillä ei ole mitään käsitystä, miltä meikkaamaton nainen näyttäisi. Koska ette ikinä näe naista aamulla tai suihkun jälkeen ilman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketju tiivistetysti kuvaa miesten täydellistä näköalattomuuden, ja kuvastaa myös sitä ulisemista, joka netissä toistuu: "tavalliset naiset eivät huoli minua tavallista 7/10 miestä".
Miehille "tavallinen nainen" on se Sara Sieppi, Jennifer Aniston tai Shakira. Ei se keskipainoinen opettajanainen tai salilla käyvä 65kg painonnostaja nainen. Nämä tavalliset naiset ovat miehille täysin näkymättömiä, "3/10".
Ja samat miehet myös itse kuvittelevat olevansa se 7/10, joksi myös Sara Siepin arvioivat.
Onnea vaan sinkkuvuosiin, pojat.Ainoa sinkku täällä olet sinä, kärtty vanhapiika.
Sen jälkeen kun täytin 15, olen ollut sinkkuna yhteensä 11 kuukautta. Nyt ikää 47. Kaikki parisuhteeni on olleet pitkiä avio- ja avoliittoja.
Edelleen, onnea sinkkuvuosillenne.
Vierailija kirjoitti:
Jenni Pääskysaari on todella kaunis nainen, hän on kaukana tavallisen näköisestä.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen hapsutukkainen. normivartalo, vähän ilmeetön. Tradenomilta näyttävä.
Ei siinä mitään vikaa ole. Varmasti kumppanin löytää jos persoonallisuus ok. Jotkut laittautuvat paljon, on merkki epävarmuudesta.
Tavallisen näköinen nainen ei ole käyttänyt botoksia, irtoripsiä, blondauksia ja vahvoja meikkejä. Tavallisen näköinen on nainen joka tulee juuri saunasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni Pääskysaari on todella kaunis nainen, hän on kaukana tavallisen näköisestä.
No ei kyllä ole. Ihan tavis.
Jenni on 50-vuotias ja edelleen hyvin kaunis. Sinä tässä olet väärässä.
Höpöhöpö