Bonnie Tyler oli lapseton. Kenelleköhän pätkähtää 40 miltsiä kun kasikymppinen aviomieskin poistuu?
Kommentit (28)
Ei ainakaan sinulle, ap. Etkä kyllä mitään ansaitsekaan. Edes toimeentulotukea.
Vierailija kirjoitti:
Höpsö, en tietenkään ansaitse toimeentulotukea kun tulot on yli viisi tonnia kuussa. Miten tämä edes liittyy asiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpsö, en tietenkään ansaitse toimeentulotukea kun tulot on yli viisi tonnia kuussa. Miten tämä edes liittyy asiaan?
Sinulla on niin ruma mieli ja vittumaisia ajatuksia ettet ole työelämässä koska olet mt-ongelmainen. Se sinun viidestä tonnista.
Miksi on aina oletus, että lapsettoman perii sukulaiskakarat? Toivottavasti on tehnyt testamentin johonkin hyväntekeväisyyteen. Sillä saa paljon hyvää aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi on aina oletus, että lapsettoman perii sukulaiskakarat? Toivottavasti on tehnyt testamentin johonkin hyväntekeväisyyteen. Sillä saa paljon hyvää aikaiseksi.
Usein perii, siksi varmaan. Itse olen lapseton ja en kyllä ajatellut jättää veljelle saati hänen lapsilleen mitään, siinä määrin kaiken saanutta porukkaa ovat että en koe että ovat minun rahojani vailla. Testamenttaan kaiken Luonnonperintösäätiölle.
Vierailija kirjoitti:
Nämähän ei sulje pois toisiaan. Lisäksi tunnetaan siitä että on ihan eläessään lahjoittanut hyväntekeväisyyteen. Sinäkin voit tehdä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämähän ei sulje pois toisiaan. Lisäksi tunnetaan siitä että on ihan eläessään lahjoittanut hyväntekeväisyyteen. Sinäkin voit tehdä niin.
Minua ei peri sukulaiskakarat, vaan testamentti on jo tehty hyväntekeväisyyteen.
Bonnien perikunta vois pistää 300 000 mulle dollareina tai euroina. Koko mun elämä muuttuis täysin