Miksi se oma miehenne ei ole " Se oikea" ?
Lähes päivittäin täälä naimisissa olevat kertovat löytäneensä sen oikean oman liiton ulkopuolelta. Mikä on saanut sit naimisiin ihmisen kans,joka ei oikealta tunnu? Pelko et jää yksin vai mikä???
Kommentit (5)
Huono itsetunto parikymppisenä. Ajattelin, ettei mua kukaan kuitenkaan huoli. Joten sitkeä mies sai asiat etenemään siihen pisteeseen, että asuin sen kanssa. Ja ihan hyvä mies se on joissakin suhteissa. Vaan tosi väärä mulle.
Esimerkki: olin menettänyt ennen mieheni tapaamista neitsyyteni yhden illan jutulle kaatokännissä. Olin siis täysin kokematon kun tapasin nykyisen mieheni. Kun menin seurustelun alussa miehen kämpille, tämä odotti jo ovella muna pystyssä. Lisäksi hänellä oli se käsitys, että on tärkeää että mies kestää. Hän olisi siis runkannut ennen kuin saavuin, joten seksi kesti ja kesti ja kesti ja kesti ja kesti. Pahimmillaan jyystettiin 4 tuntia, välillä lopetettiini hetkeksi ja sitten taas jyys jyys jyys jyys. Ajattelin, että olen surkea seksissä. Siitä alkoi meidän seksielämän surullinen tarina.
Että tallaista meillä. Pettämään en kyllä ryhtyis, silti.
Tämä johtuu siitä, että olen itse muuttunut ja toiveeni ovat muuttuneet. Se mikä oli riittävää ja oikeaa silloin nuorena, ei ole enää sitä mitä haluan. Siksi.
mutta kieltämättä sitä voi joskus ihastua muihinkin ja saada hyvän mielen vieraan antamasta huomiosta.
olis vähempään tyytynyt,kun siihen oikeaan : )