Miesparilla meni loma pilalle kun hotellin respa teki työtään
"Meiltä kysyttiin hotellissa, haluammeko varmasti parisängyn?"
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000012130780.html
Olen lukemattomia kertoja itse heterona, sinkkuna, panosuhteessa, parisuhteessa ja ties minkälaisissa statuksissa yöpynyt hotelleissa ja varmaan joka kerta virkailija on ikäänkuin ääneen läpikäynyt varaukseni tiedot ja kysynyt onko ne oikein?
Esim. "Teille oli standard-huone king-size vuoteella, kahdeksi yöksi, aamupalalla ja pääsyllä spa-osastolle, oliko näin?"
Kertaakaan ei ole tarvinnut olettaa tai loukkaantua...
M43
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hotellityöntekijänä jos kaksi miestä yöpyy samassa huoneessa niin laittaisin oletuksena erilliset sängyt. 90% tapauksista menisi oikein.
Kävin isäni kanssa ulkomailla pari viikkoa sitten ja olivatkin laittaneet parisängyn vaikka varaus oli ollut kaksi erillistä. Olettivatko ne että sinne tulee joku aviopari kun kaksi saman sukunimistä? :D
Niin ja siis olen mies.
On se aiheellista kysyä, ei tarvitse harmitella myöhemmin. Eivät kaikki mies- tai naismajoittujat ole homoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se jotenkin sulta pois jos joku loukkaantuu saamastaan kohtelusta? Jos sinä et loukkaannu, kukaan muukaan ei saa?
Se todellakin on minulta pois. Mistä kuvittelet noiden ilmaiseksi hyvitettyjen huoneiden tulevan jollei muiden matkustajien taskuista? Täysin ylimitoitettu reaktio. Ja Helsingin Pravda löysi tietenkin taas empatiaympyröistään soveliaat uhrit, joilla ratsastaa. Ja kyllä, olen itse homoseksuaalinen mies.
Mitä helvettiä SUN sukupuolinen suutautuminen tähän kuuluu?
Ihmiset saa loukkaantua ja se todellakaan ei ole sulta pois. Se mitä vastapuoli tekee tällaisen tapahduttua ei muuta asiaa.
Yhteiskunta halvaantuu täysin jos jokaisesta risahduksesta aletaan tehtailemaan Helsingin Pravdan etusivun juttuja. Mutta sitähän te suvakkilesbohuorat haluatte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se jotenkin sulta pois jos joku loukkaantuu saamastaan kohtelusta? Jos sinä et loukkaannu, kukaan muukaan ei saa?
Se todellakin on minulta pois. Mistä kuvittelet noiden ilmaiseksi hyvitettyjen huoneiden tulevan jollei muiden matkustajien taskuista? Täysin ylimitoitettu reaktio. Ja Helsingin Pravda löysi tietenkin taas empatiaympyröistään soveliaat uhrit, joilla ratsastaa. Ja kyllä, olen itse homoseksuaalinen mies.
Ihmiset saa loukkaantua ja se todellakaan ei ole sulta pois. Se mitä vastapuoli tekee tällaisen tapahduttua ei muuta asiaa.
Yhteiskunta halvaantuu täysin jos jokaisesta risahduksesta aletaan tehtailemaan Helsingin Pravdan etusivun juttuja. Mutta sitähän te suvakkilesbohuorat haluatte.
Niitä juttuja on Hesarissa just sen takia kun ihmiset älähtää joka risaukseen. Tämäkin ketju on todiste siitä. Ja varsinkin kun alata haukkua heteroa perheenäitiä joka osaa katsoa asiaa laajemmin, ole hiljaa kun ei mitään järkevää sunkaan näppikseltä tuu.
Tässähän kannattaakin ryhtyä loukkaantujaksi ja saada ilmaisia hotellihuoneita. Kiitos vaan vinkistä. Jotain iloa tästäkin nykyajasta minullekin heterolle. Eihän hotellin sitä tarvitse tietää kun yövyn samaa sukupuolta olevan ystäväni kanssa. Pienituloisille iso hyöty, pääseekin näköjään tällä keinoin hiukan useammin hotelliin.
Näitä tilanteitahan kannattaa alkaa oikein metsästämään, aina kekseliäs näitä keksii. Nykyään kukaan ei uskalla kuin myönnellä ja kumarrella syvään. Oikein johtajaa myöten ja henkilökunta maksaa selkänahallaan.
Eikö noi ole paremminkin lesboja kun 2 neitiä yhdessä?
Minulta on kysytty ihan sama kysymys ja olen hetero. En osannut loukkaantua ja kirjoittaa mielipidepalstalle, mutta takuuvarmasti ensi viikolla otan yhteyttä mediaan, jos lomamökissä on parisänky ja lomailen yksin. Että mitä ihmettä mökin vuokraaja olettaa yksin matkaavan naisen lomalla tekevän, kun varaa käyttöön parisängyn, onko kyseessä peräti paritusyritys?
Ja nämä homot ei uskaltaneet allekirjoittaa mielipidekirjoitusta omilla nimillä ja osoittivat itse täten homous on hävettävää ja piilossa pidettävä asia
Eilen tuli uusintana Team Ahma jakso Honeymoon jossa oli sama teema
Minulta kysyttiin incelinä Hemtexissä, että vain yksi tyynyliina ja pussilakana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niitä juttuja on Hesarissa just sen takia kun ihmiset älähtää joka risaukseen. Tämäkin ketju on todiste siitä. Ja varsinkin kun alata haukkua heteroa perheenäitiä joka osaa katsoa asiaa laajemmin, ole hiljaa kun ei mitään järkevää sunkaan näppikseltä tuu.
Sinä olet vain ja ainoastaan perheenäidiksi naamioitunut ohisalonlahkolaisterroristi.
Sovitaanko niin, että sateenkaarihihamerkkiä käyttäville annetaan jatkossa automaattisesti parivuode, muille erilliset sängyt?
Olemme heteropari eikä hotelli usko että erilliset sängyt. Mies kuorsaa, herää aamuyöllä. Joskus on jouduttu samaan, pahinta yhteinen peitto jota mies vetää. No peitot voi vaihtaa, mutta melko stereotyyppinen käsitys pareista toki pantukin on. Kyllä, olemme olleet yhdessä kauan ja nukutaan eri sängyissä. Ehkä se onkin pitkän suhteen salaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Ja nämä homot ei uskaltaneet allekirjoittaa mielipidekirjoitusta omilla nimillä ja osoittivat itse täten homous on hävettävää ja piilossa pidettävä asia
Ihmettelin samaa, luulisi tuollaisten draamakuningattarien uskaltavan paljastaa henkilöytensä.
Olemme hetero miehiä. Meille on toistuvasti tullut parisänky vaikka varauksessa pyydetty erilliset. Pääsemmekö nyt lehteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Respa varmaan varoittaa siivoojaa lakanoissa olevan paskaa ja kaikki pinnat on desifioitava.
Koska heterot eivät voi sotkea huonetta eritteillään?
Miksi siis palstalla on jatkuvasti avauksia kakkosta haluavilta miehiltä, jotka väittävät kaipaavansa vain ja ainoastaan naista?
Koska myös heteroilla on häiriintyneitä taipumuksia. Yleensä ovat miehiä ja opiskelleen elämää (muilta) hoorilta.
Täähän kysytään aina. Koska sithän se tulee kans paha mieli jos ei kysytä ja on vääränlaiset sängyt huoneessa. On ne nykyään ongelmat. Ehkä jossain omassa kuplassa yätä nyt kompataan kun on ollut aivan kauhee via dolorosa ja loma pilalla. Että tästä nyt sit oikein lehtikirjotus? Oikeesti? Oon pahoillani, mut ton energian ois voinu käyttää vaikka moneen muuhun. Mennä kaveriks yksinäiselle tai auttaa mummoja ja papparaisia.
Respan ei kuulu ottaa kantaa miten asiakkaat aikovat nukkua. Respa voisi vain antaa tulostetun varauksen ja kysyä ovatko tiedot oikein. Mistä tällainen liika tungetteluvuus on oikein tullut?
Tosiaan, näillehän olis tullut paha mieli jos ei olisi kysytty. Kun olisivat kuulleet, että kaikilta pitää kysyä. Teet niin tai näin, niin aina väärinpäin, näissä tapauksissa ei voi kuin hävitä jos paikalle sattuu draamaa (ja korvauksia) hakeva pari. Sääli nykyään asiakaspalvelussa olevia ihmisiä. Eivät pysty väistämään millään, vaikka tekevät kuten kuuluu ja niinkuin on ohjeissa.
Ovatkohan ensimmäistä kertaa hotellissa.