Miesparilla meni loma pilalle kun hotellin respa teki työtään
"Meiltä kysyttiin hotellissa, haluammeko varmasti parisängyn?"
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000012130780.html
Olen lukemattomia kertoja itse heterona, sinkkuna, panosuhteessa, parisuhteessa ja ties minkälaisissa statuksissa yöpynyt hotelleissa ja varmaan joka kerta virkailija on ikäänkuin ääneen läpikäynyt varaukseni tiedot ja kysynyt onko ne oikein?
Esim. "Teille oli standard-huone king-size vuoteella, kahdeksi yöksi, aamupalalla ja pääsyllä spa-osastolle, oliko näin?"
Kertaakaan ei ole tarvinnut olettaa tai loukkaantua...
M43
Kommentit (82)
homoille lisä maksu heidän yöpymisen jälkeen lakanat peitot menevät polttoon kun paskaisia kalujaan niihin putsailevat.
Vierailija kirjoitti:
Onko se jotenkin sulta pois jos joku loukkaantuu saamastaan kohtelusta? Jos sinä et loukkaannu, kukaan muukaan ei saa?
Se todellakin on minulta pois. Mistä kuvittelet noiden ilmaiseksi hyvitettyjen huoneiden tulevan jollei muiden matkustajien taskuista? Täysin ylimitoitettu reaktio. Ja Helsingin Pravda löysi tietenkin taas empatiaympyröistään soveliaat uhrit, joilla ratsastaa. Ja kyllä, olen itse homoseksuaalinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se jotenkin sulta pois jos joku loukkaantuu saamastaan kohtelusta? Jos sinä et loukkaannu, kukaan muukaan ei saa?
Saamastaan kohtelusta? Kun heitä ei syrjitty, ei kohdeltu eri tavalla kuin heteroita. he huutavat tasa-arvoa ja tasavertaista kohtelua mutta vaativatkin tosiasiassaa erityiskohtelua itsellensä, ei samaa mitä heteroille. Asiakaspalvelija teki työtään ja teki juuri kuten oli ohjeistettu.
Olitko paikalla?
Lueppa uudelleen mitä kirjoitin. Miksi tuohdut siitä? Kannattaa miettiä miksi resgoi asioihin niinkuin reagoi.
Vierailija kirjoitti:
Hotellityöntekijänä jos kaksi miestä yöpyy samassa huoneessa niin laittaisin oletuksena erilliset sängyt. 90% tapauksista menisi oikein.
95% menis oikein 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se todellakin on minulta pois. Mistä kuvittelet noiden ilmaiseksi hyvitettyjen huoneiden tulevan jollei muiden matkustajien taskuista? Täysin ylimitoitettu reaktio. Ja Helsingin Pravda löysi tietenkin taas empatiaympyröistään soveliaat uhrit, joilla ratsastaa. Ja kyllä, olen itse homoseksuaalinen mies.
Mitä helvettiä SUN sukupuolinen suutautuminen tähän kuuluu?
Ihmiset saa loukkaantua ja se todellakaan ei ole sulta pois. Se mitä vastapuoli tekee tällaisen tapahduttua ei muuta asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos elämän sisältö on tosiaan juosta ympäriinsä loukkaantumassa joka asiasta, niin ehkä kannattaa katsoa peiliin eikä uhriutua?
Voisihan kaksi naistakin olla varannut parsisängyn. Ei respan kuulu kommentoida asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä helvettiä SUN sukupuolinen suutautuminen tähän kuuluu?
Ihmiset saa loukkaantua ja se todellakaan ei ole sulta pois. Se mitä vastapuoli tekee tällaisen tapahduttua ei muuta asiaa.
On se aina muilta asiakkailta monellakin tavalla pois, että osa porukasta juoksee jatkuvasti loukkaantumassa saadakseen enemmän ilman omaa panosta. Tämän enemmän maksaa ne muut asiakkaat, lisäksi asiakaspalvelijat on tuollaisen kohdattuaan valmiiksi täysin v...uneita kun seuraava asiakas tulee tiskille.
Joo, ei voi asiakaspalvelija tietää onko kaverit liikenteessä, veljekset liikenteessä,työkaverit liikenteessä vai pariskunta liikenteessä. Näissäkin tapauksissa vaan yhdelle tapaukselle voi kelvata parisänky,tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Voisihan kaksi naistakin olla varannut parsisängyn. Ei respan kuulu kommentoida asiaa.
Respan tehtävä on kysyä että oliko varaus oikein, koska jos ei ollut niin siinä kohtaa on helppo vielä tehdä muutoksia ennen kuin asiakas päästetään huoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Cityhomoja. Maalaishomot osaisivat itse ratkaista ongelman työntämällä sängyt yhteen.
Jos ovat varanneet ja maksaneet parisängyllisestä huoneesta, niin sellainen pitää saada. Ihan asiallinen kysymys virkailijalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos elämän sisältö on tosiaan juosta ympäriinsä loukkaantumassa joka asiasta, niin ehkä kannattaa katsoa peiliin eikä uhriutua?
Sinä tässä olet tekemässä kärpäsestä härkästä. Kyllä maailmaan ääntä mahtuu, mutta keikkeen ei tartte reagoida.
"Voi vide kun oon niin hyvä ihminen kun en valita asioista." Tältä tuo sun urputus mulle kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Respa varmaan varoittaa siivoojaa lakanoissa olevan paskaa ja kaikki pinnat on desifioitava.
Koska heterot eivät voi sotkea huonetta eritteillään?
Miksi siis palstalla on jatkuvasti avauksia kakkosta haluavilta miehiltä, jotka väittävät kaipaavansa vain ja ainoastaan naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hotellityöntekijänä jos kaksi miestä yöpyy samassa huoneessa niin laittaisin oletuksena erilliset sängyt. 90% tapauksista menisi oikein.
95% menis oikein 👍
Unohdat nyt puolestaloukkaantujaheterot...
Homot keksivät uuden keinon yöpyä aina ilmaiseksi.
Fiksujakin homo on. Jutun kommenteissa:
"minä olen miehen kanssa voinut yöpyä hotelleissa eri puolilla maailmaa ilman tällaisia purkauksia vaikka tuo kysymys on esitetty ja olen (olemme) siihen aina vastannut asiallisesti että kyllä, vastaa varaustamme.
Minun kun ei ole tarve tätä asiaa myöskään hieroa respan tai kuulijoiden naamaan ja kerätä huomiota. Tulin hotelliin yöpymään, en kehittämään draamaa."
"Me muuten vältämme paikkoja missä on joku "We Speak Gay" -tarra tai sateenkaarilippu.
Emme halua segregaatiota tai julistamista, vaan integroitua eikä rahoittaa tai tukea jotain järjestöä joka väittää että homot eivät voisi yöpyä aivan samoissa hotelleissa kuin muutkin."
Vierailija kirjoitti:
Kävin isäni kanssa ulkomailla pari viikkoa sitten ja olivatkin laittaneet parisängyn vaikka varaus oli ollut kaksi erillistä. Olettivatko ne että sinne tulee joku aviopari kun kaksi saman sukunimistä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Cityhomoja. Maalaishomot osaisivat itse ratkaista ongelman työntämällä sängyt yhteen.
Jos ovat varanneet ja maksaneet parisängyllisestä huoneesta, niin sellainen pitää saada. Ihan asiallinen kysymys virkailijalta.
Kaikissa hotelleissa missä olen suomessa ollut parisänky tarkoittaa kahta sänkyä jotka pukattu yhteen.
Niin, ottikohan siinä oikeasti vaan koville joutua sanomaan, että kyllä me nimenomaan halutaan parisänky?
Täytyyhän se nyt varmistaa. Siis kaikilta. Äidit ja tyttäret matkustaa yhdessä, juu, ei parisänkyä kiitos. Isät ja aikuiset pojat, kaverukset, sukulaiset. Nää ei vissiin oo tottuneet matkustelemaan.