Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän Perheen nettijatkot: Tehdäänkö kotitöitä tasa-arvoisesti vieläkään?

01.10.2008 |

Onko yhä niin, että vaimo kokkaa töiden jälkeen arkiruuan ja mies paistaa pyhänä pihvit suuren sankarin elkein (kunhan vaimo tekee salaatin ja tiskaa) ?

Miten kotityöt on saatu teillä jaettua tasapuolisesti? Vai tekeekö toinen enemmän?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yhä niin, että vaimo kokkaa töiden jälkeen arkiruuan ja mies paistaa pyhänä pihvit suuren sankarin elkein (kunhan vaimo tekee salaatin ja tiskaa) ?

Miten kotityöt on saatu teillä jaettua tasapuolisesti? Vai tekeekö toinen enemmän?

Ja ihan sen takia että mies tekee arkena pitkiä päiviä töissä. Aika nälkä tulis jos pitäis odottaa että mies tulee töistä ja sitten vasta saa ruokaa. Viikonloppuina kokkaa koska hän pitää siitä, minä en ruuanlaitosta tykkää, mulle se on pakollinen paha. Niin ja mies myös on parempi ruokaa tekemään.

Siivouksen laita on vähän sama. Minä hoidan arkena. Viikonloppuna tehdään yhdessä. En osaa vaan olla. Meille sopii tää kuvio oikein hyvin.

Vierailija
22/24 |
01.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies myös siivoaa keittiön ja pitää sen siistinä. Kyllä minäkin joskus teen ruokaa, jos mies ei ole kotona.

Minulle kuuluu pyykinpesu ja muu vaatehuolto. Mies kyllä silittäisi omat paitansa, mutta en anna.

Siivouspäivä pidetään kerran kuussa= Matot pihalle, pölyjen pyyhintä.. Se tehdään yhdessä koko perheen voimin. Lapset otetaan mukaan rullaamaan mattoja ja pyyhkimään pölyjä. Meillä on jopa hauskaa siivouspäivänä!

Pikku tarkennus: mies on kokki. ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki autan viikonloppuisin, mutta ielestäni on reilua, että se, joka on kotona enemmän myös panostaa siihen enemmän. Sitä paitsi miehellä on paljon tarkemmat siisteysstandardit---

Vierailija
24/24 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mies on aina kotona, minä käyn töissä ja hoidankotonakin kaiken. Kerran kuukaudessa ehkä mies innostuu kodin huoltotöihin ja aukoo päätänsä minkä kerkiää. Kun ei sekasista kaapeista löydä työkaluja, joku lamppu on vaihtamatta (siis minun kai sekin on aina tehtävä). ym.

Kun asiasta huomauttelee, ei tuo edes tajua mikä tollo itse on.

nimimerkillä: saunan takana on vielä tilaa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi