Ärsyttää, en voi juoda enää viinaa terveysongelman takia, joka tuli viinasta, loppuelämä tulee olemaan tylsää paskaa
Ei sinänsä ole ongelma olla ilman sitä, siinä mielessä ettenkö pystyisi olemaan ilman, mutta ankeaa se tulee kuitenkin olemaan.
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ole koskaan kiinnostanut viinan juonti, mutta jäätelöä ja suklaata on mennyt senkin edestä. Kokeile sinäkin. M66
No ei noilla sentään erilaisia tajunnantiloja saa kuten päihteillä. Erilaisia tajunnantiloja on kiva kokea. Kaikkea voi nauttia kohtuudella niin ei tule ongelmia. Jäätelö ja suklaakaan eivät ole maksalle hyvästä liiassa määrin. Aiheuttavat rasvamaksaa.
Kyllä innoitus pitää saada muusta kuin kemiasta. Varmaan sinäkin opit.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kun vielä tietäis miten Suomessa kannabista saa, kun ei tiedä eikä haluakaan tuntea "katuketjuja".
Kannattaa kasvattaa itse. Ei tarvitse olla muihin yhteydessä, tietää mitä lajiketta saa ja käyttö on halpaa..
Kyllä voi silloin tällöin ottaa lasillisen tai pari viintä (hyvän) ruoan kanssa.
Pystytkö edelleen kävelemään? Kälyni joi pikkuaivonsa ja sen myötä tasapainonsa ja esimerkiksi kykynsä kävellä. Käveleminen ei suju edes rollaattorilla, koska tasapaino heittää sivulle ja hän on kaatunut jo useita kertoja.
Alkoihan Jere Karalahtikin vetämään viinaa tauon jälkeen haimatulehduksen sairastettuaan. Ja hengissä on. Eli siittä vaan!
Kun opit käsittelemään tunteesi, pystyt viihtymään ilman alkoholia. Se vapaus on mahtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Pystytkö edelleen kävelemään? Kälyni joi pikkuaivonsa ja sen myötä tasapainonsa ja esimerkiksi kykynsä kävellä. Käveleminen ei suju edes rollaattorilla, koska tasapaino heittää sivulle ja hän on kaatunut jo useita kertoja.
Mullakin alkaa olla meno jo aika kömpelöä..
Vierailija kirjoitti:
Eräs tyyppi on holisti ja käyttää rollaattoria ja puhuu välillä tosi sekavia, esim. vuodenajat epäselviä, sekä ampumisesta.... Onko tällä sinun tutulla ollut sekavuustiloja?
Tylsä on elämä jos pyörii vain päänsekoittamisen ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ole poikkeustila jo itsessään, jos elämä on niin sisällötöntä, että ilman päihteitä tylsistyy?
Jotkut elävät tylsyyden ja anhedonian keskellä ilman päihteitä, porskuttavat menemään joka päivä, silti harrastavat.
Alkoholismi on kyllä surullinen sairaus, milloinkohan sen hyssyttely ja vähättely oikein lopetetaan?
Mikään muu sairaus, kuin päihderiippuvuus, ei aiheuta myös ympäröiville ihmisille niin paljon pahaa.
Olen menettänyt läheisen maksakirroosille ja voitte uskoa miten karu loppu siinä on.
Vierailija kirjoitti:
Joo, kun vielä tietäis miten Suomessa kannabista saa, kun ei tiedä eikä haluakaan tuntea "katuketjuja".
Kasvatat itse. Ohjeet ja tarvikkeet löytyy kaikki netistä.
Vierailija kirjoitti:
Alkoihan Jere Karalahtikin vetämään viinaa tauon jälkeen haimatulehduksen sairastettuaan. Ja hengissä on. Eli siittä vaan!
Kamalahti onkin sekakäyttäjä. Amfetamiinia ainakin vetää aika suuria määriä. Vastahan tuo sai tuomion omaan käyttöön olleesta kamasta. Taisi siinä olla vähän kokaiiniakin. Viina ja kovat huumeet on huono yhdistelmä. Amfetamiini pitää hereillä vaikka joisi paljon alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kasvattaa itse. Ei tarvitse olla muihin yhteydessä, tietää mitä lajiketta saa ja käyttö on halpaa..
Itse kasvatettuna voi olla varma ettei kukka sisällä mitään ylimääräistä.
Minä en ole ikinä käyttänyt päihteitä eikä silti ole tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Kannabis on terveellinen vaihtoehto, harmi ettet ehtinyt vaihtamaan siihen ajoissa ennen kuin haima meni.
Niinpä! Jos jäi pari aivosolua jäljelle ni kannattaa nekin tappaa et voi elää sellasena aivottomana sössöttävänä ameebana.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä nyt voi muutaman neuvoa-antavan ottaa!
Ei todellakaan, huomaat kuinka helppoa se on ja elämän laatu, uni, mieliala paranee.
Minua ei ole koskaan kiinnostanut viinan juonti, mutta jäätelöä ja suklaata on mennyt senkin edestä. Kokeile sinäkin. M66