Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruma ihminen, miten rumuus vaikuttaa päivittäiseen elämääsi?

Vierailija
08.07.2026 |

Jos koet olevasi selvästi keskivertoa vähemmän viehättävä, millä tavoin se näkyy elämässäsi?

Vaikuttaako se esimerkiksi ihmissuhteisiin, työnhakuun, asiakaspalvelutilanteisiin, deittailuun, itsetuntoon tai siihen, miten vieraat ihmiset kohtelevat sinua? Vai onko vaikutus lopulta paljon pienempi kuin usein väitetään?

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivittäistä ahdistusta, masennusta, huonoa itsetuntoa. Valitettavasti ei toivoakaan elämänkumppanin löytämisestä. Elämästä on oikeastaan kadonnut kaikki ilo tässä ulkonäkökeskeisessä yhteiskunnassa. Suoritan päivät ja yritän olla ajattelematta kurjaa oloani. Odotan, että elämä joskus loppuisi.

Älä odota, mene kauneusleikkaukseen niin rumuus katoaa...

Eri, mutta mulla pitäisi koko kasvojen luut muotoilla uudestaan, eikä se ole mahdollista. Olen ruma nainen, koska mulla on litteä ja leveä naama, ja olematon leukalinja sekä olemattomat poskipäät. Lisänä vielä vaihdevuosien valahduttama iho, niin näytän ihan (rumalta) mieheltä. 

Ja joo, aina on ollut suuria vaikeuksia miehen saamisessa, enkä sellaista lopulta saanutkaan. En siis saanut myöskään lapsia. Peiliin katsominen masentaa, joten välttelen kaikkia heijastavia pintoja. Elämä on tyhjää ja kurjaa. 

No älä nyt masennu. Ole vain ylpeä ulkonäöstäsi, ei se, mikä näkyy ulospäin tee välttämättä ihmisestä kaunista vaan se mimitä on siellä pään sisällä.

Vierailija
22/88 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat pysykää kotona piilossa katseilta niin elämä on helpompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mun elämään vaikuta mitenkään. Saan olla rauhassa, en ole niin sysiruma onneksi, että tuijoteltaisiin. Olen sellanen keskinkertaisen ruma ( oma arvioni).

PSYK0:n tuijotukset ja stalkkaamiset jo nuorena oksetti. 

- Minna/Mina

Ja se, että olet sisCkon tuttu. Rakastan siskoani silti.

- Minna, Mina.

Tiedän kyllä asioita, joita sekin sosiopaatt.i on mua vastaan tehnyt. En ole typerä. Aina pitää vähän feikata. 

Vierailija
24/88 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen viimeiseen saakka kaikkia ihmiskontakteja. Elän erakkona.

Vierailija
25/88 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat pysykää kotona piilossa katseilta niin elämä on helpompaa.

Ei pahemmin kiinnosta suolenmaan surkeat baarit tai vielä surkeampi keikkatarjonta. Ja festarit on junteille. 

- Mina/Minna.

Vierailija
26/88 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näkymätön. Saa olla rauhassa. N55

Vierailija
27/88 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen näkymätön. Saa olla rauhassa. N55

Tämä.M55

Vierailija
28/88 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minua vastaan kävellyt tuntematon nainen sanoi kaverilleen kohdallani että "hyi saatana". Asia tuntui pahalta pitkään. 

Vierailija
29/88 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tosiaan koskaan seurustellut. Naisille ulkonäkö tärkeintä.

T; mies 50

Vierailija
30/88 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaikuttanut mitenkään.

Vierailija
31/88 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyttelen kotona niin paljon kuin mahdollista. Kauppareissut hoidan mahdollisimman nopeasti enkä katso ketään. Kuljen muutenkin pää alaspäin, vältän siis katsekontaktia ihmisiin. Minulla ei ole ystäviä eikä kavereita, joskus oli muutama. Perheenjäseniä ja sukulaisia näen muutaman kerran vuodessa. En harrasta mitään. Katson paljon televisiota ja ikkunasta ulos. Minua on kiusattu ja nolattu. Nolaaminen, naureskelu ja sellainen että minulle tavallaan näytettiin paikkani, että en ole mitään. Keskisormen näyttelyä. Nyt on terveys mennyt ja toivon että en eläisi enää kovin pitkään.

Vierailija
32/88 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miehille täysin näkymätön. Keskustelevat kanssani vain jos tilanne sen vaatii. Minua pidetään myös jotenkin yksinkertaisena ulkonäköni takia. Nuorempana oli vaikea löytää kesätöitä ja ulkonäköni on selkeästi vaikuttanut negatiivisesti työmahdollisuuksiini. En ole koskaan seurustellut tai harrastanut seksiä. Pelkään ihmisiä ja sosiaalisia tilanteita ja vietän aikani suurimmaksi osaksi kotona. T. ruma nainen

Muakin pidetään jotenkin yksinkertaisena. Se on hämmentävää, kun useimmiten olen paljon koulutetumpikin kuin nämä tyhmittelijät.

Vierailija
33/88 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päivittäistä ahdistusta, masennusta, huonoa itsetuntoa. Valitettavasti ei toivoakaan elämänkumppanin löytämisestä. Elämästä on oikeastaan kadonnut kaikki ilo tässä ulkonäkökeskeisessä yhteiskunnassa. Suoritan päivät ja yritän olla ajattelematta kurjaa oloani. Odotan, että elämä joskus loppuisi.

Älä odota, mene kauneusleikkaukseen niin rumuus katoaa...

Eri, mutta mulla pitäisi koko kasvojen luut muotoilla uudestaan, eikä se ole mahdollista. Olen ruma nainen, koska mulla on litteä ja leveä naama, ja olematon leukalinja sekä olemattomat poskipäät. Lisänä vielä vaihdevuosien valahduttama iho, niin näytän ihan (rumalta) mieheltä. 

Ja joo, aina on ollut suuria vaikeuksia miehen saamisessa, enkä sellaista lopulta saanutkaan. En siis saanut myöskään lapsia. Peiliin katsominen masentaa, joten välttelen kaikkia heijastavia pintoja. Elämä on tyhjää ja kurjaa. 

No älä nyt masennu. Ole vain ylpeä ulkonäöstäsi, ei se, mikä näkyy ulospäin tee välttämättä ihmisestä kaunista vaan se mimitä on siellä pään sisällä.

Tyhmimpiä on nämä "jokainen on omalla tavallaan kaunis" -höpinät.

Ei ole.

Vierailija
34/88 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minua vastaan kävellyt tuntematon nainen sanoi kaverilleen kohdallani että "hyi saatana". Asia tuntui pahalta pitkään. 

Sama kävi minulla, oli jo vaikeuksia poistua kotoa kun ihmiset tuijottavat ja sitten kuulla jotain tuollaista. Yritän vaan ajatella, että olipa se haukkuja sisäisesti ruma ihminen, mutta on aika laiha lohtu.

Vierailija
35/88 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irvistellen säikyttelen lapsia, Se se vasta on mukavaa kun kaikkia pelottaa. Lauleskelen yksikseni ja rakennan maalitynnyreistä robottiystäviä.

Vierailija
36/88 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin 20 vuotta sitten Saksan matkalla vastaan tuleva lapsi sanoi: nicht so schön. On jäänyt mieleen.

Vierailija
37/88 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedät, että hän kommentoi sinun ulkonäköäsi? Eikä esim kaverinsa äskettäin kertomaa asiaa, jota et kuullut, tai jotain takanasi näkyvää, jota et itse nähnyt?

Vierailija
38/88 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin vain tappaa itseni, koska joudun elämään yksin koko elämäni. Ainoastaan äidin takia pitää yrittää jaksaa kärvistellä toistaiseksi hengissä.

Vierailija
39/88 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin aikuisena saa yleensä olla rauhassa vaikka baarissa. Kiusaajatkin pysyvät loitolla, kun on sen verran häijyn oloinen inehmo. Joten ihan OK.

Vierailija
40/88 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tosiaan koskaan seurustellut. Naisille ulkonäkö tärkeintä.

T; mies 50

Sama

M50+

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi