Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko valmis maksamaan enemmän veroja, jos työttömät silloin pakotetaan kuntouttavaan työtoimintaan tukien katkaisun uhalla?

Vierailija
08.07.2026 |

Nythän kuntouttavaa ajetaan alas säästösyistä.

Kommentit (153)

Vierailija
121/153 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältäkö sitä sa kkolihaa saa? Lääh puuh tylleröt

-yx Rylle W

Sori, mä oon jo 17. Mutta voin tulla jos tarjoot peuggguu 😜😉 

Vierailija
122/153 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpajalle ei saa edes lippua täytyy itse maksaa, on suositeltu ja sanottu näin. Ja silti jos on työssä saa kulukorvaus autolle että silleen Suomessa, tuetaan työssä käyviä joilla palkka. Työtön joutuu itse maksaa. Ja sama myös koulussa jos ei ylitä tiettyä km määrää pitäisi maksaa bussilippu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/153 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen mihin terve työtön tarvitsee kuntouttavaa työpaja. Pitäisi tarjota aivan muuta terveille. Vaikka työtä ja oikeaa koulua. 

Vierailija
124/153 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole uskaltanut lähestyä naisia koskaan, kun kivekeseni roikkuvat eri korkeudella

Vierailija
125/153 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syökö jotkut tietyt ihmisjoukot vielä nykyään muka voileipää?

Vierailija
126/153 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat valuu korruptioon ja sairaalassa kukaa ei ehdi auttaa jos sydän pysähtyy: NYT RIITTÄÄ!

Vierailija
127/153 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiton vihapuheketju poistoon.

Vierailija
128/153 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Jos voin maksaa vähemmän veroja siten, että työttömät saa olla kotona, kallistun siihen. Mun puolesta kaikki pakolliset työhakemukset yms voi lakkauttaa. 

Maailma olisi parempi, jos moni työtä tekevä jäisi myös kotiin työttömäksi, koska monet työt tuhoaa maailmaa, eivätkä tee siitä laajassa kuvassa parempaa, mukaan lukien omani. Sen lisäksi voin käyttää rahaa saastuttaviin asioihin kuten auto ja lentely yms. , joita ilman maailma olisi myös parempi. Eli työni on tuplasti pahaksi maapallolle. Olen kuitenkin niin itsekäs , etten mielelläni luovu työstäni tai elintasostani.

Vierailija
129/153 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Vaihtoehtoisesti tuet pitää lopettaa kokonaan. Leipäjonosta pakolliset ruuat mutta ei vastikkeetonta rahaa tilille.

Sinä Saatana se vaan näytät rakastavan konkurssiaaltoja ja täysin kuolleita sisämarkkinoita, joissa raha ei liiku!

Onko USAssa kuolleet sisämarkkinat?

Vierailija
130/153 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näh, käpyjen kerääminen riittää niille tekemiseksi, tulee halvemmaksi eikä siitä kuonasta kuitenkaan mitään tuottavaa työvoimaa tule

Hitlerin suusta. Tähän on tultu.

Muistakaa, että te, jotka nimitätte tänään jotain ihmisryhmää kuonaksi, saatatte huomenna olla itse osa sitä.

Vierailija
131/153 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Vaihtoehtoisesti tuet pitää lopettaa kokonaan. Leipäjonosta pakolliset ruuat mutta ei vastikkeetonta rahaa tilille.

Sinä Saatana se vaan näytät rakastavan konkurssiaaltoja ja täysin kuolleita sisämarkkinoita, joissa raha ei liiku!

Onko USAssa kuolleet sisämarkkinat?

Sinne on matka. USAlla maailmanhistorian eniten velkaa. Viimeisin tieto 40 triljoonaa. Trump lisäsi 4 triljoonaa pelkillä rikkaiden veronalennuksilla. Sosiaaliturvaan tehdyt leikkaukset eivät riittäneet läheskään paikkaamaan noita mutta nyt kansan raivo nousee. Ei riitä enää pelkkä "kakun syöminen".

Vierailija
132/153 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain täysi idiootti suostuu kuntouttavaan. Minut yritettiin pakottaa sen perusteella että olen sairas ja työkyvytön. Tein rikosilmoituksen työkkäristä ja oikeudessä käsiteltiin minun työkykyä koska työkkärin virkailija oli kirjoittanut lausunnon että olen sairas ja minut laitetaan kuntouttavaan työhön. Ne katkaisi työttömyysrahani ja sen jälkeen tein rikosilmoituksen. Olin muun muassa pelannut salibandya 25 vuotta ja käynyt työttömänä kuntosalilla 7 vuotta ja oikeus totesi minut täysin työkykyiseksi. Valtio korvattiin maksamaan mulle takas työttömyysrahaa  2 kk ajalta ja muita korvauksia 2500 euroa.

Vierailija
133/153 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kuntouttava työtoiminta. Joku pupukurssi johtaisi työllistymiseen? Voiko ansioluetteloon edes laittaa. Jos maininta jostain kuntouttavasta, niin siitähän on vain haittaa. En mä ainakaan sellaisia palkkaisi.

Minä laitan kaikki hömppäkurssit ja työkokeilut työhakemukseen. Saa olla ihan rauhassa työtön.

M54

Vierailija
134/153 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi kertoa olevansa tyhmä ja yksinkertainen, ilman että sanoo sitä? Mietipä sitä hetki ap.

Vierailija
135/153 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksaisi.

Vierailija
136/153 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näh, käpyjen kerääminen riittää niille tekemiseksi, tulee halvemmaksi eikä siitä kuonasta kuitenkaan mitään tuottavaa työvoimaa tule

Tyypillinen persu. Veisit kävytkin oravilta.

"Jos ei oraville riitä kerran käpyjä työttömien jäljiltä, niin miksi eivät sitten söisi pähkinöitä ja manteleita?"

Vierailija
137/153 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen mihin terve työtön tarvitsee kuntouttavaa työpaja. Pitäisi tarjota aivan muuta terveille. Vaikka työtä ja oikeaa koulua. 

Varsinkaan kun kuntouttava työtoiminta EI OLE kuntoutuspalvelu.

Vierailija
138/153 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun eteen tuotiin joku psykologi työkkörissä ja sitten oli pitönyt tehdä älykkyystesti. Sanoivat etten kykene normaaleihin töihin joten minut laitetaan kuntouttavaan. En tehnyt mitään älykkyystestiä koin sen todella nöyryyttävänä. Amiksesta olen saanut kiitettävän paperin ja kövin myls artenaanikoulkutuksen vuonna 1998. Päätin etten hae töitä ennen kun työkkäri pyytää anteeksi sitä nöyryyttämistä.

Vierailija
139/153 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää sun mielestä työtä että mollaat täällä ihmisiä ?    Tää on sulle työtä ?    Muitten panettelu ?  

Vierailija
140/153 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkärissä on rasistit estämässä töihin menon häiritsee oikein.   Riippuu minkä maan tausta ja uskonto .