Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko valmis maksamaan enemmän veroja, jos työttömät silloin pakotetaan kuntouttavaan työtoimintaan tukien katkaisun uhalla?

Vierailija
08.07.2026 |

Nythän kuntouttavaa ajetaan alas säästösyistä.

Kommentit (153)

Vierailija
141/153 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia veroja pitää vähentää. Verorahoista suurin osa menee kotona lorvijoiden taskuihin.

Vierailija
142/153 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työttömät ole mikään yhtenäinen joukko, vaan jokainen on yksilö.

Pakottamiset ja joustamattomat ratkaisut kaikille - ei ole inhimillistä, eikä toimi.

En kannata keppiä, vaan porkkanaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/153 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö 50 % veroja valtiolle riitä? 
Kokeilepa itse niin tiedät miltä se tuntuu! 

Saat liian suurta palkkaa  jos verosi on 50%. Opettele tekemään työtä palkkasi eteen laiskimus.

Vierailija
144/153 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö 50 % veroja valtiolle riitä? 
Kokeilepa itse niin tiedät miltä se tuntuu! 

Saat liian suurta palkkaa  jos verosi on 50%. Opettele tekemään työtä palkkasi eteen laiskimus.

Palkkaa maksetaan työn tuottavuuden mukaan, tiedoksi sinne vasemmalle laidalle. Etsi tuottavampaa työtä i d i o o t t i

-eri-

Vierailija
145/153 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmisto floodaa triidin täyteen persujankkausta eikä kommentoi itse asiaa. Tyypillistä

Vierailija
146/153 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain täysi idiootti suostuu kuntouttavaan. Minut yritettiin pakottaa sen perusteella että olen sairas ja työkyvytön. Tein rikosilmoituksen työkkäristä ja oikeudessä käsiteltiin minun työkykyä koska työkkärin virkailija oli kirjoittanut lausunnon että olen sairas ja minut laitetaan kuntouttavaan työhön. Ne katkaisi työttömyysrahani ja sen jälkeen tein rikosilmoituksen. Olin muun muassa pelannut salibandya 25 vuotta ja käynyt työttömänä kuntosalilla 7 vuotta ja oikeus totesi minut täysin työkykyiseksi. Valtio korvattiin maksamaan mulle takas työttömyysrahaa  2 kk ajalta ja muita korvauksia 2500 euroa.

Semmoset fantasiat siellä. Kuinka monta vuotta odottelit päätöstä ilman tuloja?

Vierailija
147/153 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmisto floodaa triidin täyteen persujankkausta eikä kommentoi itse asiaa. Tyypillistä

Olisiko sinulla hetki aikaa keskustella Garden Helsinki hankkeesta? Entä hallituksen asettaman työllisyystavoitteen toteutumisesta? 

Vierailija
148/153 |
10.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen. Vaihtoehtoisesti tuet pitää lopettaa kokonaan. Leipäjonosta pakolliset ruuat mutta ei vastikkeetonta rahaa tilille.

Sinä Saatana se vaan näytät rakastavan konkurssiaaltoja ja täysin kuolleita sisämarkkinoita, joissa raha ei liiku!

Onko USAssa kuolleet sisämarkkinat?

USA:n sisämarkkinat kannattavat, koska siellä on 349 miljoonaa asukasta. Suomessa on vain 5,65 miljoonaa asukasta. Se ei elätä montakaan yrittäjää.

Vierailija
149/153 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En

Vierailija
150/153 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisiko sinulla hetki aikaa keskustella Garden Helsinki hankkeesta? Entä hallituksen asettaman työllisyystavoitteen toteutumisesta? 

Uniperin myyntiasiakirja soitti. Se on katkera, ettei saa samaa huomiota vaikka lovi valtiontalouteen oli 200-kertainen.

Vierailija
151/153 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkoja voisi järjestää vaikka siten että enemmän ihmisiä lasten- ja vanhusten hoitoon. Kyllä jokainen osaa vahtia ettei mummot ja mukulat metsään karkaa vaikka ei koulutusta olisikaan.  Ja näiden työntekijöiden pienet palkat menee kokonaisuudessaan kiertoon eli ihmiset voivat paremmin vaikka kukaan ei varsinaisesti rikastu. Mutta eihän Kokoomuksen tarkoitus ole ihmisten hyvinvointi vaan se että harvat ja valitut rikastuu 

Vierailija
152/153 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa! Nykyinen taso on riittävä. Veroja ei nosteta.

Vierailija
153/153 |
16.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, johan ne nytkin vie 42%.