Olisitko valmis maksamaan enemmän veroja, jos työttömät silloin pakotetaan kuntouttavaan työtoimintaan tukien katkaisun uhalla?
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Mikä raikas jukhurtt ja kermainen rahka vajaaälyiselle persuturaanille????? 🥸👴🏻👵🏻
KOKKAREHUORASURVOS!
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus harjoittaa korruptiota:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/72e0e701-74d7-4a52-a3a4-c30598b39…
Eroa, hallitus!
Vierailija kirjoitti:
En, työttömille pitäisi antaa piiskaa ja lisää velvoitteita.
Varo mitä toivot, suojatyöloinen. Potkulaki on voimassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä raikas jukhurtt ja kermainen rahka vajaaälyiselle persuturaanille????? 🥸👴🏻👵🏻
KOKKAREHUORASURVOS!
Ou jee 🥸👴🏻👵🏻
Olisin valmis maksamaan enemmän veroja siitä, että työttömiä ei kokoajan kohdeltaisi kuin koiranpaskaa.
t. Sivistyskokoomuslainen, sukupuuttoon kuollut laji.
Pitäsköskös
Pitäsköskösköskös
Pitäsköskösköskös
Pitäsköskös
Niin?????
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Rottien muikeat loisimispäivät ovat OHI!
Ota lääkkeesi, harhainen hullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varo mitä toivot, suojatyöloinen. Potkulaki on voimassa.
Tämähän se olisi.
Vierailija kirjoitti:
Olen. Vaihtoehtoisesti tuet pitää lopettaa kokonaan. Leipäjonosta pakolliset ruuat mutta ei vastikkeetonta rahaa tilille.
Sinä Saatana se vaan näytät rakastavan konkurssiaaltoja ja täysin kuolleita sisämarkkinoita, joissa raha ei liiku!
Maksan 45% veroja jo nyt. En voi ymmärtää miksi oleskeluyhteiskuntaa ei ole ajettu alas jo kauan sitten. Jäin itse viime vuonna työttömäksi ja koko prosessi oli aivan naurettava, ajattelin itsekin että tässähän voisi ottaa muutaman sapattivuoden. Sain mandaatiksi hakea neljää paikkaa kuussa, siihen prosessiin menee noin 15 minuuttia, ihan pelkkä vitsi. Lopun aikaa voi ryypätä ja syrjäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen. Vaihtoehtoisesti tuet pitää lopettaa kokonaan. Leipäjonosta pakolliset ruuat mutta ei vastikkeetonta rahaa tilille.
Sinä Saatana se vaan näytät rakastavan konkurssiaaltoja ja täysin kuolleita sisämarkkinoita, joissa raha ei liiku!
Joo, näin on. Olen persu ja sillä lailla sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Maksan 45% veroja jo nyt. En voi ymmärtää miksi oleskeluyhteiskuntaa ei ole ajettu alas jo kauan sitten. Jäin itse viime vuonna työttömäksi ja koko prosessi oli aivan naurettava, ajattelin itsekin että tässähän voisi ottaa muutaman sapattivuoden. Sain mandaatiksi hakea neljää paikkaa kuussa, siihen prosessiin menee noin 15 minuuttia, ihan pelkkä vitsi. Lopun aikaa voi ryypätä ja syrjäytyä.
Mene kouluun, ääliö, äläkä käytä sanoja, joiden merkitystä et ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla ei ole mitään sellaista vikaa, joka ei paranisi silmukalle sidotun köyden avulla kaulasi ympärillä.
Missä hiton vaiheessa minäkään ehtisin mihinkään kuntoutukseen, teen 120h töitä kuussa mutta olen työttömän kirjoissa ja joudun hakemaan työpaikkoja.
Täältäkö sitä sa kkolihaa saa? Lääh puuh tylleröt
-yx Rylle W
Vierailija kirjoitti:
Nyt riittää! Orpon hallituksen on erottava
Allekirjoita adressi osoitteessa adressit.com.
Allekirjoitettu.
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä. Sinun on maksettava enemmän, vähintään 60%. Et tarvitse miljoonaa, 400,000 euroa on sinulle aivan tarpeeksi rahaa. Palkinnoksi sinulle riittää hyvä mieli siitä että olet auttanut maailman parasta hyvinvointivaltiota selviytymään.
Olisko teillä hetki aikaa keskustella Garden Helsinki-hankkeesta?