Oletteko kokeneeet kähmintää julkisilla paikoilla?
Eilen sain taas muistutuksen siitä, millaisia pervoja miehet on. Olin hississä yhdellä ostarilla, hississä oli myös noin 60 v ukko. Sitten kun lähdettiin pois hissistä, se ukko puristi mua toisesta tissistä ja sanoi jotain. Luultavasti toivotti hyvää kesää. Hämmennyin taas niin paljon, etten osannut tehdä mitään. Ukko katosi ihmisten sekaan.
Pari vuotta sitten olin festareilla, niin tunsin kuinka joku puristi mua perseestä, käsi taisi käydä jalkojen välissä...
Alkukesästä olin rannalla, niin sielläkin yks ukko tuli parin metrin päähän ja tuijotti mua, olin siis ottamassa aurinkoa.
Mun olin lähdettävä pois.
Mikä miehiä.vaivaa?
Kommentit (45)
Naisen elämässä läåpiminen on kauheita mitä voivat kuvitella. HUOH!
Vierailija kirjoitti:
Mitä noloa on siinä että vähän nuoremmat osoittaa kiinnostusta?
No olisitko itse ollut tyytyväinen lukiolaisena, jos koulun käytävillä yläasteelainen kourisi toistuvasti perseestäsi omien luokkalaistesi nähden ja kun hänen kaverinsa nauravat vieressä? Yksi niistä kavereista kokeili samaa myöhemmin. En pukeutunut mitenkään paljastavasti, joten ei se siitä johtunut. Jotakin arvostuksen puutetta kuitenkin, että tuo on niin suojaton, että sille voi tehdä näin. Saatko nyt kiinni tästä?
Tuskin kukaan tykkää siitä, että joku yhtäkkiä kouraisee voimalla takaapäin syvältä haaroista.
Kyllä Suomeen somaleja saadaan vaikka useampi kymmenen miljoonaa, nehän eivät läpi kun ovat sinun lemmikkejäsi.