Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko kokeneeet kähmintää julkisilla paikoilla?

Vierailija
08.07.2026 |

Eilen sain taas muistutuksen siitä, millaisia pervoja miehet on. Olin hississä yhdellä ostarilla, hississä oli myös noin 60 v ukko. Sitten kun lähdettiin pois hissistä, se ukko puristi mua toisesta tissistä ja sanoi jotain. Luultavasti toivotti hyvää kesää. Hämmennyin taas niin paljon, etten osannut tehdä mitään. Ukko katosi ihmisten sekaan. 

Pari vuotta sitten olin festareilla, niin tunsin kuinka joku puristi mua perseestä, käsi taisi käydä jalkojen välissä...

Alkukesästä olin rannalla, niin sielläkin yks ukko tuli parin metrin päähän ja tuijotti mua, olin siis ottamassa aurinkoa. 

Mun olin lähdettävä pois.

Mikä miehiä.vaivaa? 

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole koskaan kähminyt

Vierailija
42/62 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä noloa on siinä että vähän nuoremmat osoittaa kiinnostusta?

No olisitko itse ollut tyytyväinen lukiolaisena, jos koulun käytävillä yläasteelainen kourisi toistuvasti perseestäsi omien luokkalaistesi nähden ja kun hänen kaverinsa nauravat vieressä? Yksi niistä kavereista kokeili samaa myöhemmin. En pukeutunut mitenkään paljastavasti, joten ei se siitä johtunut. Jotakin arvostuksen puutetta kuitenkin, että tuo on niin suojaton, että sille voi tehdä näin. Saatko nyt kiinni tästä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kukaan tykkää siitä, että joku yhtäkkiä kouraisee voimalla takaapäin syvältä haaroista. 

Vierailija
44/62 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset vihaavat rupsahtanutta ruumistaan niin paljon että haluavat unohtaa sen olemassaolon. Läheisyys katkaisee illuusion että se ruho ei ole siinä. 

Mitä ihmettä tämä tarkoittaa? Mikä.läheisyys??

Vierailija
45/62 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena istuin kerran kesällä linja-autossa hame päällä ja paljain säärin. Vieressäni istunut tuntematon nuorimies siirsi jalkansa kiinni jalkaani koko säären mitalta ja piti sitä siinä koko matkan. En kokenut tätä kähmimiseksi, joten en siirtänyt itsekään jalkaani :)

Vierailija
46/62 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, vuosia sitten yhdessä ekoista työpaikoistani. Mua varmaan kolme kertaa isompi mieshenkilö (kaupan asiakas) tuli koko vartalollaan ihan ihoon kiinni ja kun peräännyin hän tuli uudestaan nojaamaan mua vasten ja vaan naurahti. Mitä h*lvettiä?! En ees uskaltanut kertoa asiasta kenellekkään koska mua(?!?!?) hävetti se.

Pystytkö nyt olemaan vai tarvitaanko ambulanssia?

Kiitos kysymästä, pystyn olemaan mutta silloin tuli työpäivän jälkeen itku. Siis sen vuoksi että joku vaan päättää tehdä toisen olon hyvin turvattomaksi ja epämukavaksi. En tiedä oliko se tyyppi aineissa mutta ei hänellä kaikki muumit laaksossa olleet. Enkä hätkähdä vähästä mutta toi oli tarkoitksellista, kukaan ei liimaudu toisen vartaloon kiinni kun kysyy apua kaupassa.

Vierailija
47/62 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haittaako se jos vähän sormella koittaa.

Vierailija
48/62 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti ois tehnyt mieli mutta en ole uskaltanut

Vierailija
49/62 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaavuori kähmi Orpolta jäähalli rahat Takahuoneen hiilikellarissa

Vierailija
50/62 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli tuttua nuorempana kun olin hoikka,keski-ikäinen lihava nainen ei enää kiinnosta luojan kiitos.

Just tuollaista että sairaalan hississä puristettiin perseessä.festareilla tartuttiin rintoihin  lavan  edessä, bussissa  hierottiin vehjettä alaselkää vasten jne jne.

Vierailija
51/62 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan kun olin 19 ja yhdessä baarissa silloisen mielibändin  keikalla,oli tungos ja kaikki pakkautuneet niin tiukasti ettei paljoa liikkumaan pystynyt ja äkkiä joku tunki kätensä hameensa alle, alushousujen sisään ja koetti myös sormen saada vaginaani. Silloin sai polttaa, mulla oli palava tupakka kädessä ja polttomerkitsin sen ääliön. 

Ok jos poikakaveri olisi tehnyt noin se oli voinut olla kivaa,mutta kukaan ei halua varoittamatta vieraan sormea pildeen,vaikka aikuisviihde aivopeseekin miehet luulemaan muuta!

Vierailija
52/62 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuhuomiona, mun on ikävä aikaa ennen kuin trollipennut valtasivat keskustelut täällä

Vierailija
53/62 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä on. Eikä auta vaikka olen lopettanut meikkaamiseen ja hiusten laiton ja käytän vaan väljiä vaatteita ettei mitkään muodot vahingossakaan näy. En käytä tuoksuja vaan haisen tupakalle.  Olis kiva tietää miksi miehet eivät voi jättää rauhaan

Vierailija
54/62 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan, mulla on aina vaatteet päällä.

Vierailija
55/62 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. M66

Vierailija
56/62 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Ottakaa valokuva tyypistä turvallisella etäisyydellä, muut tunnistetiedot esim. vaatetus, tuntomerkit ja jonkun muun turvaan hakeutuminen esim. myyjä, liike. Ja paikka sekä aika ylös. On valvontakamerakuvaa joskus. Hälytin ok. Melussa baarissa vaikea soittaa poliisia, jos vakava tapaus, pitää tehdä se ulkoa. Baari ei auta tai järkkärit, vähättelyä. Välttäisin yökerhoja jopa ja muut paikat.

Vierailija
57/62 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä.  Oli verkkarit jalassa niin n.18 vuotias nainen laittoi kätensä housuihini ja alkoi puristella kiveksiäni. 

Pukeudu asiallisesti niin ei lääpitä, vai miten se nyt menikään.

Vierailija
58/62 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taisi olla viimeksi joskus 90-luvulla kun joku samasta kaveriporukasta tunki kätensä housuihini kun oltiin bussilla menossa johonkin bileisiin. Ja kyllä hän sai heti tuntuvan ”potkun” munille kun huusin sille kuin palosireeni.

Oletko itsekin munakas? 

Vierailija
59/62 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulussa jotkut luokkalaiseni pojat käpälöivät ihan puhtaasti nolaamistarkoituksessa. Yläasteella yksi poika tuli välitunnilla penkillä viereeni ja hiveli reittäni. Siinä ei ollut kyse viehätyksestä, vaan härnäämisestä ja nolaamisesta. 

Vierailija
60/62 |
09.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. On varmaan noin 200 eri naista puristellut perseestä tai tarttunut palleihin yllättäen ilman mun suostumusta elämän aikana. Myös hiuksia pöyhitty tai puristeltu reidestä tai käsistä. Osa näistä kerroista on olleet epämiellättäviä, osa ihan ok ja ollaan päädytty panemaan. Pahimpia tapauksia on humalaiset keski-ikäiset naiset, joilla on mielestään valta tehdä mitä vain.