Oletteko kokeneeet kähmintää julkisilla paikoilla?
Eilen sain taas muistutuksen siitä, millaisia pervoja miehet on. Olin hississä yhdellä ostarilla, hississä oli myös noin 60 v ukko. Sitten kun lähdettiin pois hissistä, se ukko puristi mua toisesta tissistä ja sanoi jotain. Luultavasti toivotti hyvää kesää. Hämmennyin taas niin paljon, etten osannut tehdä mitään. Ukko katosi ihmisten sekaan.
Pari vuotta sitten olin festareilla, niin tunsin kuinka joku puristi mua perseestä, käsi taisi käydä jalkojen välissä...
Alkukesästä olin rannalla, niin sielläkin yks ukko tuli parin metrin päähän ja tuijotti mua, olin siis ottamassa aurinkoa.
Mun olin lähdettävä pois.
Mikä miehiä.vaivaa?
Kommentit (45)
Naiset vihaavat rupsahtanutta ruumistaan niin paljon että haluavat unohtaa sen olemassaolon. Läheisyys katkaisee illuusion että se ruho ei ole siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota oli varsinkin teininä, kun olin paljon liikkeellä, vaikka en edes käynyt viihteellä. Ihan kantismiehet luulevat, että vieraiden ihmisten kehoja voi vaan mennä lääppimään. Joku yläpäävika varmaan.
Siis sinua häiritsee lääppivät kantismiehet, mutta jos olisi ei-kantis, niin asia olisikin ok? Mitä yrität sanoa kun alat erikseen nimeämään ryhmiä?
Ei tietenkään häiritse sillä 🧔🏿mustaneekeri on ehaana ja mustan munan himo valtava.
Vierailija kirjoitti:
Ei se oo niin vakavaa.
Nimenomaan tämä. Suominaiset eivät pystyisi elämään jossain Japanissa päivääkään.
Toihan olis mahtavaa!
Unelmoin itsevarmojen miesten lähentely-yrityksistä aina kun liikun julkisesti punatuissa huulissani ja naisellisissa stay-up sukkiksissani.
PenttiTV58 🥰
Lukiossa koulun käytävällä pari kertaa yksi poika tarttui perseestä. Tosi noloa, hän oli vielä pari vuotta nuorempi. Kerran teininä kun olin bussipysäkillä kaverini kanssa, ohikulkevasta poikaporukasta yksi kävi kiinni perseeseeni. Kerran teininä myös kun vähän aikaa olin yhden porukan mukana, yksi aika levoton poika kouraisi takaapäin kovaa haaroistani. Tuntui tosi järkyttävältä ja nöyryyttävältä vielä muiden nähden. Ärähdin, mutta mitä se enää auttoi.
Vierailija kirjoitti:
Toihan olis mahtavaa!
Unelmoin itsevarmojen miesten lähentely-yrityksistä aina kun liikun julkisesti punatuissa huulissani ja naisellisissa stay-up sukkiksissani.
PenttiTV58 🥰
Ihana tuulahdus 1950-luvulta. Te maalaiskat ette sitten vaan voi olla homottelematta ja kylvämättä ikivanhoja luulojanne.
Vierailija kirjoitti:
Lukiossa koulun käytävällä pari kertaa yksi poika tarttui perseestä. Tosi noloa, hän oli vielä pari vuotta nuorempi. Kerran teininä kun olin bussipysäkillä kaverini kanssa, ohikulkevasta poikaporukasta yksi kävi kiinni perseeseeni. Kerran teininä myös kun vähän aikaa olin yhden porukan mukana, yksi aika levoton poika kouraisi takaapäin kovaa haaroistani. Tuntui tosi järkyttävältä ja nöyryyttävältä vielä muiden nähden. Ärähdin, mutta mitä se enää auttoi.
Nyyh 😢
Vierailija kirjoitti:
Mummo oikein muistelmiaan alkoi palstalle kirjoittaa.
Olen kähminyt baareissa, hisseissä, kaupassa ja junassa mutta vain suostumuksella. Nämä kaikki ovat olleet omia naisystäviä.
Kukaan ei ole, edes tyttönä.
T. Saara
Onneksi Suomen syntyvyys on laskussa, kun näitä miesten trollailuja täällä lukee. Syntyy vähemmän k-päitä ainakin :D Huutikset sille!
Mitä noloa on siinä että vähän nuoremmat osoittaa kiinnostusta?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole, edes tyttönä.
T. Saara
En halua hyväksyä evästeitä, mutta oletan Saaran olevan Saara Särmä. Oletko nyymi pyytänyt Saaraa jo treffeille? Ihastuksesi näkyy tänne asti.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi Suomen syntyvyys on laskussa, kun näitä miesten trollailuja täällä lukee. Syntyy vähemmän k-päitä ainakin :D Huutikset sille!
Koulutetuille ihmisille syntyy edelleen hyvä määrä lapsia. Lapsettomuus ja veluus on teidän sivistymättömien aate.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulutetuille ihmisille syntyy edelleen hyvä määrä lapsia. Lapsettomuus ja veluus on teidän sivistymättömien aate.
Lapsia syntyy eniten korkeasti koulutetuille
https://www.laakarilehti.fi/terveydenhuolto/lapsia-syntyy-eniten-korkea…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei synny tarpeeksi. Nauttikaa tulevaisuuden Suomesta!
Vierailija kirjoitti:
Juu, vuosia sitten yhdessä ekoista työpaikoistani. Mua varmaan kolme kertaa isompi mieshenkilö (kaupan asiakas) tuli koko vartalollaan ihan ihoon kiinni ja kun peräännyin hän tuli uudestaan nojaamaan mua vasten ja vaan naurahti. Mitä h*lvettiä?! En ees uskaltanut kertoa asiasta kenellekkään koska mua(?!?!?) hävetti se.
Pystytkö nyt olemaan vai tarvitaanko ambulanssia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toihan olis mahtavaa!
PenttiTV58 🥰
Ihana tuulahdus 1950-luvulta. Te maalaiskat ette sitten vaan voi olla homottelematta ja kylvämättä ikivanhoja luulojanne.
Tämä.
Keskiajalle jämähtäneet möllit eivät ymmärrä eivätkä hyväksy sitä että aito nainen on aito nainen, meikattu, naisellinen nainen, eikä se ole siitä kiinni mihin sukupuoleen sinut on syntymässä määritelty!
PenttiTV58 🥰
Kyllä. Oli verkkarit jalassa niin n.18 vuotias nainen laittoi kätensä housuihini ja alkoi puristella kiveksiäni.