Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko kokeneeet kähmintää julkisilla paikoilla?

Vierailija
08.07.2026 |

Eilen sain taas muistutuksen siitä, millaisia pervoja miehet on. Olin hississä yhdellä ostarilla, hississä oli myös noin 60 v ukko. Sitten kun lähdettiin pois hissistä, se ukko puristi mua toisesta tissistä ja sanoi jotain. Luultavasti toivotti hyvää kesää. Hämmennyin taas niin paljon, etten osannut tehdä mitään. Ukko katosi ihmisten sekaan. 

Pari vuotta sitten olin festareilla, niin tunsin kuinka joku puristi mua perseestä, käsi taisi käydä jalkojen välissä...

Alkukesästä olin rannalla, niin sielläkin yks ukko tuli parin metrin päähän ja tuijotti mua, olin siis ottamassa aurinkoa. 

Mun olin lähdettävä pois.

Mikä miehiä.vaivaa? 

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain eri työpaikoissa näin on tapahtunut nuoruudessani, ei enää keski-iässä.

Vierailija
2/45 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeeksi 2 viikkoa sitten joku tuntematon akka tuli iholle ja kähminään kaupan pihalla. Olin ihan rauhassa juomassa auringonpaisteessa aamukahvia. On ne ihan mahdottomia.

T.lähes hopeakettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä melkein aina kun olen viihteellä, niin naiset käyvät kiinni. Ei aiheuta ongelmaa, huumoria peliin. Pääsen aina halutessani tilaanteesta pois omin voimin, joten ei voi verrata tilanteen ollessa toisinpäin.

Vierailija
4/45 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota oli varsinkin teininä, kun olin paljon liikkeellä, vaikka en edes käynyt viihteellä. Ihan kantismiehet luulevat, että vieraiden ihmisten kehoja voi vaan mennä lääppimään. Joku yläpäävika varmaan.

Vierailija
5/45 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuljen pinkissä mekossa niin monet miehet pyrkivät puristelemaan kassejani.

T. Jorma 63v

Vierailija
6/45 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain vähän. Se taisi olla näitä vihvassun lemmikkejä, joka vähän kähmäisi.. 

Vierailija
7/45 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuota oli varsinkin teininä, kun olin paljon liikkeellä, vaikka en edes käynyt viihteellä. Ihan kantismiehet luulevat, että vieraiden ihmisten kehoja voi vaan mennä lääppimään. Joku yläpäävika varmaan.

Älä sinä vassu selitä...

Vierailija
8/45 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, nuorempana baareissa kulkiessa oli ihan tavallista.

Vierailija
9/45 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaupan kassalla tässä vähän aikaa sitten, joku ukko tulisuhisemaan mun korvaan jotain, hyi hel*etti! Lähdin siitä toiselle kassalle. 

Vierailija
10/45 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sinä vassu selitä...

Lääppijä ilmoittautui. Eikö hävetä?

Vierailija
11/45 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapäävika niillä on se suurin vaiva, yläpääviasta lähtöisin vai onko toisin päin, miten se sanonta menee, koko kropasta kärsii koko pää vai päästä kärsii koko kroppa?!

Vierailija
12/45 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se oo niin vakavaa.

Vierailija
13/45 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sinua häiritsee lääppivät kantismiehet, mutta jos olisi ei-kantis, niin asia olisikin ok? Mitä yrität sanoa kun alat erikseen nimeämään ryhmiä?

Vierailija
14/45 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi olla viimeksi joskus 90-luvulla kun joku samasta kaveriporukasta tunki kätensä housuihini kun oltiin bussilla menossa johonkin bileisiin. Ja kyllä hän sai heti tuntuvan ”potkun” munille kun huusin sille kuin palosireeni.

Vierailija
15/45 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis sinua häiritsee lääppivät kantismiehet, mutta jos olisi ei-kantis, niin asia olisikin ok? Mitä yrität sanoa kun alat erikseen nimeämään ryhmiä?

Sanon, koska joku tulee tällaisiin ketjuihin ihan joka kerta väittämään, että vain ulkkarit. Kyllä se tavissuomalaisen vieraan tekemä koskettelu ihan samalla tavalla haittaa, ja niitä ne silloin olivat.

Vierailija
16/45 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Ihan tavisnaiset ovat kamalia. Osaan jo keskustematta tunnistaa pahimmat #metoo ja kähmijäakat. Pysyttelen turvavälin päässä tälläisistä.

Vierailija
17/45 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun kävin baarissa tuli itseäni noin 10 vuotta vanhempi nainen puristamaan perseestä ja sanoi että näytän ihan panomieheltä. Sitten juoksi kikattaen pois. Harmi koska olisin voinut häntäkin käydä panemassa.

Vierailija
18/45 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena koulun tytöt, sitten harrastuksen parissa tytöt, vanhempana pikkujouluissa känniset naiset. 

Vierailija
19/45 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

> kehoja 

Eeeivittu totta teidän keski-ikäisten virastomuijien kapulakieltä. 

Vierailija
20/45 |
08.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, vuosia sitten yhdessä ekoista työpaikoistani. Mua varmaan kolme kertaa isompi mieshenkilö (kaupan asiakas) tuli koko vartalollaan ihan ihoon kiinni ja kun peräännyin hän tuli uudestaan nojaamaan mua vasten ja vaan naurahti. Mitä h*lvettiä?! En ees uskaltanut kertoa asiasta kenellekkään koska mua(?!?!?) hävetti se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi