Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lihapullapötköjä myynnissä?

Vierailija
07.07.2026 |

Kävimme lauantaina Ikeassa ja nyt aamupäivällä BIltemassa. Molemmissa otettiin lihapulla-muusi. Biltemassa oli parempi maultaan, energia-arvoltaan en tiedä. Molemmissa lihapullat ovat kuin pyöreästä makkarasta pätkittyjä, eli toimittaako joku valmistaja näille valmiita maustettuja "lihaletkuja" vai esipaistetaanko ne valmiiksi vielä, tulevat liikkeisiin pakasteena. Ei tarvi kuin muutaman minuutin olla hauteessa niin maistuu hyvältä. Tarkastelin bilteman lihapulla ja se on selvästi kuin makkara, josta on pätkäisty 1,5cm palanen. Eli vähän omaa bisnestä suunnittelen ja arjen oivalluksia jäljitän...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole ikinä pyytänyt mutta arvaan  vaan että tuollaistakin on huhuiltu. Tyypit on alentuneet aivan raukkamaisempiin valheisiin kun pitää saada sitä paheksuntaa. Hilpeää ja säälittävää.  .

Ihmiset oikeasti on todella sairaita ja yksinkertaisia. Uhria tyhmemmät kin ei voi muuta kun aiheuttaa haittaa sabotoinnein ja törkein rikoksin. Kuvottavaa ja raukkamaista.

Olen kuilliut huhuja vaikka mistä. Jos joku mihin uskonut niihin niin pitää  tarkistuttaa älykkyysosamääränsä. 

Vierailija
2/3 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole ikinä pyytänyt mutta arvaan  vaan että tuollaistakin on huhuiltu. Tyypit on alentuneet aivan raukkamaisempiin valheisiin kun pitää saada sitä paheksuntaa. Hilpeää ja säälittävää.  .

Ihmiset oikeasti on todella sairaita ja yksinkertaisia. Uhria tyhmemmät kin ei voi muuta kun aiheuttaa haittaa sabotoinnein ja törkein rikoksin. Kuvottavaa ja raukkamaista.

Olen kuilliut huhuja vaikka mistä. Jos joku mihin uskonut niihin niin pitää  tarkistuttaa älykkyysosamääränsä. 

Loistava kommentti, olen täysin samaa mieltä. Sinä olet täydellinen ja terve, kaikki muut ovat sairaita ja yksinkertaisia, kuten sanoit. Alaktko uudeksi jumalaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh ? Ei ne kyllä makkaralle maistu. Voit itsekin tehdä lihapullataikinan ja tehdä siitä pötkön josta sitten leikkaat paloja. 

Lihapulliin tarvitset jauhelihaa, vettä tai muuta nestettä esim ruokakermaa, korppujauhoja, kananmunan 1 tai kaksi riippuen jauhelihan määrästä, sipulia ja mausteita. Ensin neste ja korppujauhot turpoamaan hetkeksi, sitten jauheliha, mausteet, sipuli ja kananmunat ja sekoitetaan hyvin. Helppoa 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi