Poikani soitti armeijasta minulle itkuisena
Oli tänään mennyt armeijaan eikä oikein viihdy siellä. Ei ole kuulemma kiva siellä. Kova koti-ikävä myöskin. Haluaa tulla kotiin. Minuakin rupesi itkettämään puhelimessa kun poika oli niin surullinen.😪
Kommentit (63)
Seuraavan kerran jos soittaa ja kertoo sydänoireista, niin kyllä, ovat välittömästi joukkopaineella laittaneet CV19 MOTB hävityksen kauhistus myrkyt menemään kun ei ole ollut enää vanhemmat valvomassa.
Äidin pikku incel siellä vetistelly ... Onnea vaan tulevasta peräkammarinpojasta koko perheelle ...
Vierailija kirjoitti:
Huomisaamuna se riemu vasta alkaa, tänään vasta majoitutaan.
Joo, loppuu se sängyssä vetelehtiminen. Ja tulee VARMASTI pedattua.
Mun veli soitti tänään. Se on armeijassa kouluttajana. Väänsi itkua puhelimessa, kun oli tullut niin surkeeta sakkia koulutettvaksi. Aikoi lopettaa, vaikka valmistui juuri yliluutnantiksi.
Mun täti soitti tänään. Se on sotkussa töissä. Oli ihan pöyristynyt miten velttoa sakkia oli tullut armeijaan. Sanoi, että niiltä jää kyllä munkit syömättä, hän ei ainakaan myy.
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä ole mikään pakko olla. Voi vaihtaa sivariin. Itsekin aikanaan olin 24h ja totesin, että ei ole mua varten. Mieluumin kävin sivarin, ja tein sen ajan omaa koulutustani vastaavia töitä. Sain sitä tärkeää työkokemusta, mitä itselläni ei vielä tuolloin ollut.414
414
Mutta mitään et oppinut.
414
Kyllä se varmaan kaikille on järkytys, millaista se sitten ekan päivän iltana vaikuttaa olevan. Kyllä siitä selviää, nyt vaan tsemppaat, että kun päivät etenee niin asiat tulevat tutummiksi. Lomille pääsee kuitenkin paljon ja niitä odottaessa arki pyörähtää siellä aika nopeasti. Varsinkin kun alokasaika on lusittu.
Eno soitti tänään. Se on pataljoonan komentajana. Oli alkanu ryyppäämään, kun oli nähny uudet alokkaat. Miten ihmeessä saan sen hoidettua sieltä pois, kun oli sekaisin kun seinäkello.
Vierailija kirjoitti:
Mun täti soitti tänään. Se on sotkussa töissä. Oli ihan pöyristynyt miten velttoa sakkia oli tullut armeijaan. Sanoi, että niiltä jää kyllä munkit syömättä, hän ei ainakaan myy.
Ei sinne sotkuun ekana iltana pääse
Vierailija kirjoitti:
Pojastasi tehdään mies armeijassa. Itkupilli ei pääse kotiin.
Niin, koska ilmeisesti on laillista vaikka vangita nuorukainen tai säilöä kuin sardiinit surkealla korvauksella kaiken maailman pakanoiden/pervojen sekaan ja myös pakottaa esim. turhiin provosoituihin pankkiirien sotiin.
Kyllä muakin itketti joinain hetkinä ensimmäisten päivien aikana, ahdisti aika helvetin kovin se tunne vapauden katoamisesta. En tietenkään näyttänyt sitä kenellekään, vaan lähinnä se itku tuli valojen sammuttua. Pääsin siitä kyllä sitten yli ja totuin paikkaan. Loppujen lopuksi menin myös RUK:iin.
Vierailija kirjoitti:
Eno soitti tänään. Se on pataljoonan komentajana. Oli alkanu ryyppäämään, kun oli nähny uudet alokkaat. Miten ihmeessä saan sen hoidettua sieltä pois, kun oli sekaisin kun seinäkello.
No me hoidetaan se T Autokomppania
Vierailija kirjoitti:
Joko pistivät jonoon ja laittoivat CV19 myrkkyinjektion ja boosterit päälle..? Herran omia ei todellakaan voi päästää enää pakanoiden joukkoon.
Lauantaina helsingissä joku aasialaisen näköinen jakoi lappuja jossa kertoi että covid oli kiinan kommunistisen puolueen lähettämä, häiritsemään vapaan maailman menoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No me hoidetaan se T Autokomppania
Jakke tuu pois vessasta runkkaamasta Olis keikka Uazilla
Wolt kuski tarvitsi kuulemma tänään kriisiapua nähdessään uudet alokkaat..
Mikäpä se on naisena olla löllötellessä...
Nuoret miehet taas asepalveluksessa rehkimässä, mutta samaan aikaan neitoset voi rennosti löhöillä sohvalla vetämässä sipsiä ja suklaata. Naisilla ei velvollisuuksia ole painamassa lainkaan: ei ole mikään pakko hankkiutua raskaaksi ja synnyttää lapsia; ei siitä joudu vankilaan, vaikka jättäisi sen homman kokonaan väliin. Mies sen sijaan joutuu vankilaan, jos ei mene armeijaan tai sivariin tai saa sovittua vapautusta. Naisia ei myöskään painosteta samalla lailla pitämään kunnostaan hyvää huolta, sillä eihän heidän tarvitse tarpeen vaatiessa olla maataan puolustamassa, vaan miehet puolustavat heitäkin. Nainen ei koskaan voi olla liian lihava, koska aina voi vetää ylleen muotoilevat alusvaatteet, tai ihan vain julistaa olevansa naisellisella tavalla muodokas ja kehopositiivinen. Sen sijaan lihava mies leimataan totaaliseksi luuseriksi.
Mulle soitti tyttö tänään, sille oli luvattu natsat, jos tekee jotain kivaa.