Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahdesta tuttavia???

20.05.2007 |

Meidän vekkuli perhe vaikuttaa Sysmässä, 4-tien varressa Heinolasta pohjoseenpäin n.vajaa 30km :)

Meitin iskä alkaa päivittäin ravata Lahdessa, koulussa(salpaus) ja tällä mammalla ei ole ajokorttia ja vaikka olisikin niin autoja on vaan yksi =)

Niinpä meinattiin silloin tällöin hypätä aamulla iskän kyytiin ja tulla viettämään päivä Lahteen, ettei tarvitse hajottaa päätä täällä korvessa ihan joka päivä.

Joona on syntynyt 19.2.2002 ja Jenna 24.7.2003, joten jotakuinkin samanikänen seura kelpaisi. plussaa jos tykkää junista ;)

Vauva kulkee mukana, ikää vasta kuutisen viikkoa <3

Äiti on käynyt elämänkoulua 24½v ;)

laita vaikka s-postia, jos huvittaisi päiviä sillointällöin kuluttaa puistossa,miksei kahvilassa(jäätelön voimalla nuokin istuu hetken aloillaan;))

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olis 26-vuotias äippä Lahdesta.Myös itse kaipailisin uusia tuttavuuksia.Minulla on 1v8kk:n ikäinen poika.Perheeseen kuuluu myös mies,mutta mies on päivät töissä,joten olen päivisin pojan kanssa kaksin,ja uudet tuttavuudet ovat tervetulleita.Jos kiinnostaa,niin laitahan viestiä osoitteeseen paivistarck@hotmail.com

Vierailija
2/3 |
25.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puolestaan 12/2001 syntyneen pojan äiti, pojan, joka tykkää matkustaa junalla! Olen yh, elämässä paljon " ahjoa" kokenut muutenkin. Nuori en enää ole, ainokainen syntyi kypsällä iällä. Asumme Lahdessa.

En ole aiemmin kirjoittanut tänne keskusteluun. Voiko tuon nimimerkin perusteella lähettää jollekin sähköpostia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kävin netissä urkkimassa, eli Launeen perhepuisto näytti todella kivalta! Ja siitä ei ollut pitkä matka edes 4H kotieläinpihaan.

Elikka siis sinnekin kaveria kaipaillaan. Ei tunneta lahtea lähes yhtään, mitä nyt käyty Launeella kaupoissa ja Triossa ostoksilla pari kertaa.

Lisää tulevia ystäviä=)??

S-postikin unohtui laittaa :)

ansku-lensku@hotmail.com