Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Plussanneet SYYSSÄTEET , otto II

03.11.2005 |

Moi kaikki säteet!

Kun plussanneita on tällä viikolla tullut meidän pinosta kuin sieniä syyssateilla, niin kokeilen vaihteeksi, kuinka moni löytäisi meidät kohtalotoverit täältä. Viime viikolla (vai jo aikaisemmin?) kokeiltiin jo yksi nopsa kierros jutustelua tällä odotuspuolella.

Eli tervetuloa kaikki uudet ja vanhat! Mitä navan alle (ja ylle) kuuluu?

Omaan napaan ei kuulu kummempia. Kyselin äsken uudessa avauksessa kokemuksia siitä, että sintti ei vastaa oletettuja viikkoja, kuten meillä näyttää olevan. Olis kiinnostavaa kuulla muiden juttuja, mutta toisaalta en kyllä (vaihteeksi) panikoi tästä omasta tilanteesta. Mähän sanoin joskus, että mun selvin raskausoire on yleisen huolestuneisuuden kasvu, kun olen muuten aika oireettomana saanut porskuttaa. ;D Np-ultra tulee alle 2 viikon päästä ja sitten tiedetään paljon lisää.

Kuulumisiin kaikki!

t. K. rv 9+3?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan täällä säteitä :) Hiljaiselta vaan vielä vaikuttaa, liekö nämä vähäiset rv:t syynä? Minulla siis 5+4 kuukautisten mukaan, mutta luulisin, että oikeampi olisi 4+4? Koska kierto oli 35vrk, ja ovis oli ilmeiessti sen pari viikkoa ennen tätsyn oletettua tuloa..nö,näkee sitten ultrassa joskus, neuvolaa en ole vielä varannut. Oottelen viikon loppuun ja saan toivottavasti sitten niin vahvan viivan testiin, että uskon tämän todeksi ;D

Eli ei kovin kummoisia oireita täälläkään..pahus soikoon, mielellään puhuis vähän norjaa pönttöön, että vois uskoa tän todeksi..hassut on toiveet :) Joku jolla kovat pahoinvointi oireet saa lähettää minulle osan podettavaksi ;)

En osaa sanoa Kaisa mitään noihin sinun viikkoihin :( Lohdutuksen sanaksi, että minullakin viime raskaudessa oli 3 eri LA:ta. Eli en ollutkaan niin pitkällä kuin ensin kuukautisten perusteella laskettiin ja kävin sitten varmistusultrassa, kun eka ultrassa oli niin pieni, ettei lekuri saanut oikein mittailtua tai edes varmuutta, että jotain todella on tapahtumassa. Liikettä kyllä oli eka ultrassakin, mutta se mittailu ei sitten onnistunut kunnolla ja koska ei sitten tosiaan vastannut oletettuja viikkoja, jouduin / pääsin toisen kerran..Ja aina se LA sitten siirtyi eteenpäin..ääh, nyt meni sekavaksi, mutta aika samanlainen tilanne taisi olla? Minulla tosin oli kp:tkin ihan sekaisin silloin jne., että tilanne oli muutenkin sekava.

Mutta, vauva sieltä silti tuli :) Joten tsempit sinulle, hyvin se menee. Katsoinkin, että sinulle oli jo siihen toiseen avaukseen tullut vastauksia, niin en nyt sinne enää änkeä ;)

Nyt odotteleen takavasemmalle muita säteitä :)

Wilma

Vierailija
2/5 |
03.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kai sitä jo uskaltaa tänne liittyä, vaikka niin alussa mennäänkin raskaudessa. Maanantaina vasta haalea viiva testissä ja tänään tärähtikin sitten raskaudesta kertova viiva heti, ennenkun ehti ees kontrolliviiva ilmestyä näkyviin! Ihanaa kun se vauva on tulossa!

Laskettuaika menee 10.7 paikkeille, miten teillä muilla? Ja viikkoja oysin mukaan vasta 4+3. Toivottavasti pikkunen pysyy kyydissä mukana, kun äiti ei mikään rauhaisa tyyppi ja työnikään ei mikään helppo...

Minulla on tänään ollut riesana kuvottava olo, tuntuu että vähän väliä pitäisi syödä että olo korjautuu. Tietääpähän että jotain siellä on tapahtumassa! Toivon että pääsisin helpolla pahoinvoinnin suhteen, sillä ei se oksentaminen joka aamu herkkua ole. Ekassa raskaudessa oksensin viikot 8-10 muistaakseni joka aamu ja olo oli heikko. On tietysti monilla paljon huonomminkin asiat....

Kiva jos meitä säteitä saataisiin tosiaan tännekin puolelle omaan pinoon! Taidan liittyä myös noihin heinäsirkkoihin(vai mikä se nyt olikaan).

Jäädään odottamaan joukon jatkoksi muitakin.

Kidelma rv 4+3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla taas syyssäteistä:)

Mulla oli eilen eka lääkäri, neuvolassahan kävin reilu viikko sitten ja silloinhan ei vielä sydänääniä kuulunu mut eilen sit kuulus:) tuli tosi helpottunu olo:) Mulla myös np-ultra on maanantaina et se tässä viel vähän jännittää, no eiköhän kaikki ok ole.

Mulla oli jo viikko sitten verenpaineet koholla hiukan, alapaine 90 ja eilen mitattiin uudelleen ja nyt vielä enemmän koholla 140/95!

ens viikolla pitäis taas käydä mittaamassa. Onks jollain muulla ollu jo tässä vaiheessa raskautta koholla ja mitä se jatkossa tarkoittaa jos paineet on edelleen koholla? Ruokavaliota ilmeisesti tarttee vähän katella...tää on niin uutta ku mullaki on kolme raskautta takana ja ei missään vaiheessa ole verenpaine vaivannu päinvastoin ollu aika alhainen? Ei sekään ole kivaa ravata kerran viikossa neuvolasa koko raskauden ajan......

Mutta hyviä vointeja teille kaikille säteille!!

toivoopi ofelia ja masuasukki 12+0

Vierailija
4/5 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva jos me tälläkin puolella alettais pinoutua ahkerammin. Eiköhän tuolta kuumepuoleltakin kohta tule lisää jengiä, sen verran raju plussa aalto on sinne iskenyt :)

Minua on nyt pari päivää väsyttänyt ihan kamalasti, töissäkin vaan haukottelen, työkaverit on jo kyselleet että onko tullut valvottua, minä tietysti olen sanonut että juu on. Oksettava olo on myös pahentunut, vielä ei oo tarvinnut onneksi ökätä, mutta ei oo kaukana ollut :(

Mutta jos jatkais taas töitä vähän aikaa ennen seuraavaa kurkistusta tänne :)

nellariina rv5+1

Vierailija
5/5 |
04.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, haulla jouduin etsimään tältä puolelta syyssäteitä eikä kone löytänyt kun Kaisan ekan huhuilun. Sitten sen jälkeen tämä sattui silmään.

Toiseen jo kirjoitinkin, mutta:

Uskaltauduin siis tänne puolelle kurkistamaan muutaman haamun turvin. Ekan sain tiistai-iltana, jolloin kp oli 23/24-30. Viikonloppuna TOIVOISIN saavani sitten jo vahvemman viivan näkyviin.

Jos tämä nyt on totta (varovaisena edelleen), niin la olisi oys:n laskurin mukaan ehkä 14.7., vaikka kierron pituudesta ei olekaan varmuutta, se kun vielä etsi itseään pillereiden jäjiltä.

Tuntuvin oire on ollut melkoinen nippailu vatsassa. On myös paleltanut ja rinnat ovat hiukkasen arat. Ja lisäksi mä hikoilen paljon normaalia enemmän. *yök*

Tosiaan aikamoinen plussa-aalto on syyssäteiden pinossa käynyt, joten eiköhän tälle puolelle ole pian porukkaa tulossa enemmänkin. Hauskaa!

Olipas jännä käydä täällä puolella. :)

Nyt ulkoilemaan koiran kanssa. Hei, hei! *vilkuttaa*

mallariina rv 4+0 ???