Ulkona tarvitaan talvitakkia saatana!
Kommentit (63)
Tyypillinen Suomen kesä, ei mitään uutta.
jos YLE vielä kerrankin mainitsee että ennätyslämmin kesä ja ilmastonmuutos niin se on syytä lakkauttaa välittömästi
sen sijaan YLE saa nyt mainita että kaikki ilmastomaksut on perittävä takaisin mm. rikkaan EU eliitin tileiltä takaisin suomalaisille
Muistan erään kesäkuun lopun, jolloin mökillä etelä-Suomessa oli +8 astetta.
V i t t u mikä s-tanan kesä taas...missä v i t u s s a ne helteet viipyy?...prkeleen takapajula kelien puoleenkin tämä suomi..kylmää,ja vettä tulee kuin esterin perseestä..
Mitä ihmettä? T-paidalla olin itse tänään, ja nytkin vielä aurinko paistaa ihanasti.
15 astetta on just sopiva kesäsää uida, ja aurinko kun ei paista, ei tarvi pelätä ihosyöpääkään
Euroopassa on hirmuhelle. Jos ulkona palelee niin kyse voi olla hypotermiasta.
Ei 9 asteessa talvitakkia tarvita. Ja piruako siellä ulkona yöllä hillut?
Ent. työkaveri sanoi:
Ne kalsarit otetaan juhannusaattona pois. Pestään ja ma:na taas takaisin jalkaan :))
(siinä pääpiirteissään Suomen kesä! :)))
Ihan sama kunhan ei tarvi olla töissä. Loma on lomaa
Vierailija kirjoitti:
V i t t u mikä s-tanan kesä taas...missä v i t u s s a ne helteet viipyy?...prkeleen takapajula kelien puoleenkin tämä suomi..kylmää,ja vettä tulee kuin esterin perseestä..
Toivottavasti ei tule yhtään päivää yli 24 astetta.
Kuule nyt loppuu tuo sun räyhääminen!
Kyllä sitä kylmä tulee, kun makaa vaan. Mieluumminkin liian kuuma ja hiostava ilma. Maatessa tietysti ei ole muuta tekemistä kuin valittaa.
En todellakaan kaipaa helteitä. 15 - 20 asteen päivälämpötila on just hyvä ja yöllä on ihan sama, kunhan ei mene pakkaselle, silloin nukutaan peiton alla.
.uutaman päivän on viileämpää. Kohta jo lämpenee.
Vierailija kirjoitti:
15 astetta on just sopiva kesäsää uida, ja aurinko kun ei paista, ei tarvi pelätä ihosyöpääkään
Et näköjään tiedä UV-säteilystä yhtään mitään
Vierailija kirjoitti:
Ei kiitos mitään helteitä. +20 on aivan riittävä.
Itse olin mökillä koko päivän pitkät kalsarit ulkohousujen alla.. heinäkuussa 😂 ei tienny oikein enää et itkeäkö vai nauraako