Miksi naiset pukeutuu paljastavasti kesällä?
Naiset itse esineellistää itseään pukeutumalla paljasvasti joten turha naisten on valittaa siitä jos miehet heitä katsovat ja kuolaavat. Todellisuus on se että nainen voi omalla pukeutumisellaan vaikuttaa siihen kuinka mies häntä kohtelee. Tänäänkin kaupungilla katselin naisia 15-40 vuotiaita niin todella monella heillä oli paljastavat vaatteet eli ihoa näkyi ja vaatteet olivat tiukat vaikka ei ollut edes hellettä!
Kommentit (34)
Länsimaalaisille naaraille on tärkeämpää esitellä kehoaan kuin pukeutua väljiin ja vaaleisiin vaatteisiin. Ne suojaavat palamiselta ja ihosyövältä.
Miksi miehet pukeutuu paljastavasti kesällä? Yök sitä pursuilevien hikisten karvamahojen ja miestissien ulkonäköä. Laittakaa vaatetta päälle, kiitos.
Koska mä haluan ja mä voin. Se mimmosen vaatteet puen ei kuulu kellekään ja aivan sama mitä joku säälittävä äijä miettii.
Nauttikooy nyt vielä kun voivat. Tulevaisuudessa ei välttämättä onnistu.
Katsoa saa, muttei koskea. Fiksut kyllä tajuaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15v on nainen? Ehkä Ruotsissa ja teillä Ryssälässä.
Tyttö muuttuu naiseksi siitä kun hänestä tulee sukukypsä.
15v on lapsi vaikka ulkoisesti näyttäisi naiselta.
Pukeudun mahdollisimman lyhyisiin shortseihin, että saisin aurinkoa tasaisesti.
N27
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet pukeutuu paljastavasti kesällä? Yök sitä pursuilevien hikisten karvamahojen ja miestissien ulkonäköä. Laittakaa vaatetta päälle, kiitos.
Etkö pysty pitämään katsettasi kurissa? Häpeäisit tuommosta tuijottelua
Joidenkin mielestä se, että maa näkyy, riittää syyksi kesäpukeutumiseen. Olen nähnyt syyskylmällä mm. miespuolisia vielä shortseissa ja t-paidassa kulkemassa, vaikka itsellä on jo ollut syysasu.
Kyllä minusta on ok pukea shortsit kesällä ja t-paita. Miksi sinua itkettää vain naisten pukeutuminen? Jos et voi olla tuijottomatta tai silmäsi aiheuttaa syntiä, kehotti itse Jeesus nykäisemään sen pois. :D
Totuus on myös se että naisen pukeutumisella ja kohtelulla on melko vähän korrelaatiota. Raiskarin puhetta.
Katso vaikka kuinka Afganistanissa kohdellaan naisia, vaikkahädin tuskin silmät tai naama näkyy!
Kävin tänään kaupassa ja suurimmalla osalla ihmisistä oli pitkät housut ja takit päällä. Itselläni oli lyhythihainen paita ja housut. Kai se ap:n mielestä on paljastavaa pukeutumista. Kesäkuukausina ihmiset nyt yleensä haluavat nauttia valosta, eivätkä pukeutua talvivaatteisiin. Itselläni on vaatekaappi täynnä kesävaatteita. Kiva niitä joskus on käyttää. Enkä minä siihen ap:n lupaa tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään kaupassa ja suurimmalla osalla ihmisistä oli pitkät housut ja takit päällä. Itselläni oli lyhythihainen paita ja housut. Kai se ap:n mielestä on paljastavaa pukeutumista. Kesäkuukausina ihmiset nyt yleensä haluavat nauttia valosta, eivätkä pukeutua talvivaatteisiin. Itselläni on vaatekaappi täynnä kesävaatteita. Kiva niitä joskus on käyttää. Enkä minä siihen ap:n lupaa tarvitse.
Minäminäminä. Ei muuten tarvitse pukeutua talvivaatteisiin, kesävaatteitakin on mitkä ei paljasta kaikkea. Mutku mutku ei se käy.
Vierailija kirjoitti:
Osuiko omaan nilkkaan?
Tyylitaju kateissa paljastavasti pukeujilla, myötähäpeää aiheuttavat.