Miksi naiset pukeutuu paljastavasti kesällä?
Naiset itse esineellistää itseään pukeutumalla paljasvasti joten turha naisten on valittaa siitä jos miehet heitä katsovat ja kuolaavat. Todellisuus on se että nainen voi omalla pukeutumisellaan vaikuttaa siihen kuinka mies häntä kohtelee. Tänäänkin kaupungilla katselin naisia 15-40 vuotiaita niin todella monella heillä oli paljastavat vaatteet eli ihoa näkyi ja vaatteet olivat tiukat vaikka ei ollut edes hellettä!
Kommentit (21)
Pedari-ap: kyllä 15-vuotias on nainen. Ihan varmasti on!!
Vierailija kirjoitti:
15v on nainen? Ehkä Ruotsissa ja teillä Ryssälässä.
Tyttö muuttuu naiseksi siitä kun hänestä tulee sukukypsä.
Yhtä paljastavasti miehet pukeutuu ja silti jotenkin naiset pystyy hillitsemään itsensä eivätkä käy käsiksi näihin paidattomiin uroihin, vaikka nännit on ihan nähtävissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedarin kommentti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedarin kommentti.
Mitä pedaria siinä on jos käyttää sanaa nainen tytön sijaan?
ap
Itse pukeudun kesällä niukasti sen takia, että haluan saada mahdollisimman paljon luonnonvaloa iholleni, koska se edesauttaa terveyttä lukemattomin eri tavoin. Ap:n kysymys on juuri se mitä olen pelännyt: että miehet kuvittelevat minun paljastavan ihoa huomion takia, vaikka en todellakaan halua kerätä katseita.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä paljastavasti miehet pukeutuu ja silti jotenkin naiset pystyy hillitsemään itsensä eivätkä käy käsiksi näihin paidattomiin uroihin, vaikka nännit on ihan nähtävissä.
ai niin hyökkää asfalttityöntekijöiden kimppuun. Onhan heillä nykyään huomioliivi pakollinen niin nännit eivät oikein näy mutta daddy bear kaljamaha pullottaa kylläkin ja huonosti istuvista housuista näkyy persvako ja rekkamiesten pastillit.
Miehillä pienet shortsit? Tai mitään ei näy.
Koska on hiki.
Tissien alle tukee hajua ja sieni-ihottumaa kosteudesta.
Kainalot hautuu hiestä ja haisee pitkin vuotta.
Jos l esbot osaavat pitää tuijottamisen kurissa nähdessään paljastavia vaatteita naisilla, mutta miehet ei, onko vaatteet ongelma ylipäätään?
Vierailija kirjoitti:
Itse pukeudun kesällä niukasti sen takia, että haluan saada mahdollisimman paljon luonnonvaloa iholleni, koska se edesauttaa terveyttä lukemattomin eri tavoin. Ap:n kysymys on juuri se mitä olen pelännyt: että miehet kuvittelevat minun paljastavan ihoa huomion takia, vaikka en todellakaan halua kerätä katseita.
Mietippä jos miehet häviäisi maailmasta ja voisi pukeutua ihan miten haluaa, oisko ihanaa!? Mä pukeutuisin huomattavasti niukemmin kuin nyt teen.
Teemu Selänne on Suomen ikioma ihana Tauno Palo <3
Sanoisin että johtuu siitä ettei ole kylmä. -24'C pakkasessa paljastava pukeutuminen on aika ikävää ja räntäsateillakin siinä tulee vilu.
Vierailija kirjoitti:
On nainen. Mikä tässä on sinulle epäselvää, kummajainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedarin kommentti.
Ööh, pedofilia on nimenomaan seksuaalista kiinnostusta ei-murrosikäisiin lapsiin. Joten mitä ihmettä sukukypsyydellä on asian kanssa tekemistä, kun tuo on juuri pedofilian vastakohta? Pitäisiköhän sinun taustoja vähän selvittää, kun sinulla on jatkuvasti pedofilia mielessä, vaikkei se edes liity johonkin aiheeseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pedarin kommentti.
Mitä pedaria siinä on jos käyttää sanaa nainen tytön sijaan?
ap
Sinä olet 100 kg mt Vanhapiika. Et ole uskaltanut mennä ulos vuosikymmeniin yksiöläävästäsi. Haukut kateellisina muita naisia. 🐖🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Saisitte käydä käsiksi. Niin moni meistä toivoo sitä, turhaan.
Onko se sulta jotenkin pois jos joku pukeutuu huoravaatteisiin?