Ensitreffit alttarilla Australia kausi 12
Alkoi tänään vihdoin Katsomossa ilmaiseksi! Aikooko joku katsoa? 👋
Kommentit (1937)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, Jacqui voi olla kahjo, mutta kyllä tuo Ryankin on ihan toivoton tapaus.
Ihan järkyttävä tyyppi.
Mutta se ero että Ryan ei ole ilkeä, pahansuopa.
Älä viitsi.
Niinpä. Mikähän vika siinä omassa persoonassa on, kun ei voi siihen luottaa?
Vierailija kirjoitti:
Tuo Adrianin ja Awhinan hommakin on niin feikkiä. Heillä oli aidosti pahoja ongelmia ja yks kaks Awhina hymyileekin kammottavaa tekohymyä julistaen, että hyvin menee.
Se niiden kirmailu siellä rannalla, kun piirtelivät hiekkaan sydämiä yms. vaikka olivat juuri olleet eroamassa, oli niin feikkiä kuin olla ja voi. Sen jälkeen heidän touhu on ollut niin pinnallisen näköistä, että luulen heidän siinä vaiheessa sopineen, että vedetään tää show nyt vaan loppuun, että näytetään hyvältä ja saadaan lisää ruutuaikaa. He vaikuttavat erittäin paljon ihmisiltä, joilla julkisuus on ollut aika iso motivaattori olla mukana ohjelmassa
Miksi ei voi ajaa partaa pois ihan huvin vuoksi? Tuohan kasvaa takaisin parissa päivässä. :D
Ryan ottaa itsensä ja kaiken muunkin liian vakavasti. Kaikki mitä sanotaan on mahdollinen loukkaus hänen miehisyyttään kohtaan.
Miksi Jacquilla on vihreää poskipunaa?
Vierailija kirjoitti:
Ryan ottaa itsensä ja kaiken muunkin liian vakavasti. Kaikki mitä sanotaan on mahdollinen loukkaus hänen miehisyyttään kohtaan.
Niinpä. Tuo, että mitä nainen haluaisi muuttaa miehen kämpässä on ihan yleinen vitsi ja normityyppi huumorilla sellaisen ottaakin.
Ryan oli rohkea. Nyt riitti Jacquin kieroilut.
Jacqui on ihan mielenvikainen, hoidon tarpeessa.
Joo, mutta Jacqui ei vitsaillut. Pointti Ryanilla on se, että hänet pitää hyväksyä sellaisenaan, partoineen päivineen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voi ajaa partaa pois ihan huvin vuoksi? Tuohan kasvaa takaisin parissa päivässä. :D
Koska oppien mukaan naisen pyyntöön suostuminen olisi heikkoutta.
Ihan sama, mitä se nainen pyytää.
Onnea vaan niille naisille, jotka erehtyvät näiden misogynistien opeteltuihin lauseisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan niille naisille, jotka erehtyvät näiden misogynistien opeteltuihin lauseisiin.
Naisella täytyy olla pitkät hiukset, mielellään jotain tiettyä väriä.
Naisella täytyy olla isot rinnat, muodokas takamus eikä ylipainoa.
Naisen pitäisi pukeutua tietyllä tavalla.
Vai saisiko ihminen kuitenkin itse päättää ulkonäöstään, oli nainen tai mies?
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta Jacqui ei vitsaillut. Pointti Ryanilla on se, että hänet pitää hyväksyä sellaisenaan, partoineen päivineen.
Ryan itse sanoi, että se on vain parta. Miksi ihmeessä ei olisi silloin voinut leikata? Kasvaa tuohon mittaan kahdessa päivässä.
Totuus oli se, että hän ottaa tuollaisen leikillisen pyynnön komenteluna ja mieshän ei naisten käskyjä kuuntele eikä tottele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ryan itse sanoi, että se on vain parta. Miksi ihmeessä ei olisi silloin voinut leikata? Kasvaa tuohon mittaan kahdessa päivässä.
Totuus oli se, että hän ottaa tuollaisen leikillisen pyynnön komenteluna ja mieshän ei naisten käskyjä kuuntele eikä tottele.
Kyse eimollut pelkästään parrasta, miekan paikasta tai koirasta. Jacqui pyrkii kontrolloimaan ja määräilemään kaikesta. Sitten uhriutuu, kun siihen ei suostuta. Ei se normaali ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisella täytyy olla pitkät hiukset, mielellään jotain tiettyä väriä.
Naisella täytyy olla isot rinnat, muodokas takamus eikä ylipainoa.
Naisen pitäisi pukeutua tietyllä tavalla.
Vai saisiko ihminen kuitenkin itse päättää ulkonäöstään, oli nainen tai mies?
Eihän siitä ollut kysymys, vaan hetkellisestä pyynnöstä. Minäkin pyysin miestäni ajamaan parran kun oltiin vastarakastuneita. Rakastelun jälkeen siltin miehen leukaa ja sanoin, että miltähän sinä näyttäisit ilman tätä.
Noustiin sängystä ja mies ajoi parran. Minä odottelin innoissani selän takana. Hauskaa oli molemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse eimollut pelkästään parrasta, miekan paikasta tai koirasta. Jacqui pyrkii kontrolloimaan ja määräilemään kaikesta. Sitten uhriutuu, kun siihen ei suostuta. Ei se normaali ole.
Ryanhan on itse täysin joustamaton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Tuo, että mitä nainen haluaisi muuttaa miehen kämpässä on ihan yleinen vitsi ja normityyppi huumorilla sellaisen ottaakin.
Konteksti, konteksti. Ryan on joutunut kuuntelemaan viikkokausia Jacquin arvostelua, solvauksia, määräilyä, manipulointia ja valehtelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se kovin kontrolloija on Ryan. Kohtelee koiraansakin ala-arvoisesti. Se kertoo kaiken oleellisen ihmisestä.
Olen Jacquin puolella, tuollaisen saappaan puolisona olisi älykkään ihmisen mahdotonta olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konteksti, konteksti. Ryan on joutunut kuuntelemaan viikkokausia Jacquin arvostelua, solvauksia, määräilyä, manipulointia ja valehtelua.
Ja Jacqui on joutunut sietämään Ryanin joustamattomuutta ja ulkokohtaista "miehisyyttä", josta ei tingitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten toi yks kohtelee koiraansa. Ei ota edes sisälle. Ensimmäisen kerran olen tuon akan puolella.
Koirasta en osaa sanoa mitään, mutta minusta Ryan laittaa koko ajan hienosti enemmän Jacquille kampoihin. Jacquin kommentit ja vaatimukset on ihan naurettavia, ja Ryan pistää hyvin ja loogisesti puhuen vastaan.
Mulle tullut mieleen, että onko tuo Ryan autisti?
Niin mullekin. Jotain nepsypiirteitä on.
Älä viitsi.