Ensitreffit alttarilla Australia kausi 12
Alkoi tänään vihdoin Katsomossa ilmaiseksi! Aikooko joku katsoa? 👋
Kommentit (1407)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jamie ei ole antanut Davelle suunvuoroa, vaan on puolet ajasta huutanut ja sättinyt muita. Lisäksi Jamie ei viehätä Davea riittävästi ulkoisesti. Itse tajuaisin asian mutta Jamie on niin itseriittoinen ettei ymmärrä ettei Dave ole viehättynyt.
Jamie itseriittoinen? Oikeesti? Mun mielestä kaikkea muuta kuin sitä.
Hänelle on kertakaikkisen käsittämätön ajatuskin, etteikö olisi Daven mielestä viehättävä :D JA sitten se huuto taas alkaa. Argh.
Että kyllä vaan.
Veronica on kamala. Eliot yrittää puhua, mutta V hyökkää heti päälle ja toistelee, ettei halua jatkaa keskustelua, ja sitten ettei E:n kanssa voi keskustella eikä ole kommunikaatiota. Sekopää. Ihan oikeasti säälin Eliotia.
Kyllä joutui Paul pahaan paikkaan! 😆 Ja jätti vielä snobi-sanan lukematta. Hienoa takeltelua just siinä kohdassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jamie ei ole antanut Davelle suunvuoroa, vaan on puolet ajasta huutanut ja sättinyt muita. Lisäksi Jamie ei viehätä Davea riittävästi ulkoisesti. Itse tajuaisin asian mutta Jamie on niin itseriittoinen ettei ymmärrä ettei Dave ole viehättynyt.
Jamie itseriittoinen? Oikeesti? Mun mielestä kaikkea muuta kuin sitä.
Hänelle on kertakaikkisen käsittämätön ajatuskin, etteikö olisi Daven mielestä viehättävä :D JA sitten se huuto taas alkaa. Argh.
Että kyllä vaan.
Mä en näe tätä itseriittoisuutena. Vaan Jamiella on ihan oikeasti ollut tunne että heidän suhde on vankalla pohjalla, ja vaikka ehkä hän tunteissa vähän ns. edellä, niin kiintymystä ja yhteys löytyy silti, ja Dave on viehättynyt hänestä.
Melko yleistä se on. Sama kuuluu esim. vaaliasiantuntija Borgin (Sointun isä) puheessa. Jos artikulaatiossa on eriytymättömyyttä, niin esimerkiksi huulten pyöristyessä u-äänteessä kieli, leuka ja huulet liikkuvat ”koko pakettina” ja s-äänne etistyy (mikä kuulostaa maallikkokielellä s-vialta). Sitten taas i-äänteen yhteydessä tämä ei tule esiin, kun huulet vakuuttavat leukaa eivätkä suipistu eteen. Näin ollen esim. sanassa sukka kuuluu ”s-vika” ja sanassa isi ei.
Vierailija kirjoitti:
Heräsi epäilys, että Veronica ja Dave harrastivat sexiä. Ainakin oli leikattu niin, että epäilys herää. Veronica on ihan hirveä. Toivottavasti on vain huono näyttelijä. Voiko kukaan olla noin inhottava oikeasti?
Seksistä en osaa sanoa, mutta ainakin ihan hemmetin teennäistä se heidän keskinäinen juttelu ja naureskelu. Tällaisissa kohdissa mun mielestä paistaa käsikirjoitus läpi. Eli heidät on pyydetty oikein erityisesti hihittelemään ja höpöttelemään ja kevyesti flirttailemaan, niin saadaan kivaa draamaa että ohhoo nyt Dave onkin kiinnostunut Veronicasta. Pyhhh.
Veronica kävi niin kuumana Daveen, että sen katsominen aiheutti kauheaa myötähäpeää. Tajusiko oikeasti, että flirttailee ja kikattelee toisen aviomiehelle, johon se toinen on vieläpä omien sanojensa mukaan umpirakastunut. Sitten menee oman miehensä luo ja käy sen kimppuun, kun se ei täytä odotuksia. Ihan hirveä, itsekäs ihminen.
Kuollut 25.3.2026 alle vuosi kuvausten päättymisestä. Surullista.