Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla Australia kausi 12

Vierailija
06.07.2026 |

Alkoi tänään vihdoin Katsomossa ilmaiseksi! Aikooko joku katsoa? 👋

Kommentit (1297)

Vierailija
1261/1297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Clintillä on hiussiirteet. Ei ole mitään merkitystä mihinkään mutta nyt vasta huomasin.

Vierailija
1262/1297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryan sanoi monta kertaa, ettei halua keskustella hänen ja Jacquin seksielämästä ryhmässä. Hän pysyi rauhallisena, vaikka ryhmä suorastaan painosti ja kiusasi. Samoin hän oli rauhallinen keskustellessaan Jacquin kanssa kahdestaan. Beth-rääväsuu tuli sinne sitten sekaantumaan toisten asioihin. 

Joku salainen syy on miksi sääsätää seksiä salille....oisiko joku mies siellä odottamassa....

Eihän hormoni kulu, ei se poistu seksin kautta. Selitys on kummallinen. Hormoni taso on se mikä se on kokoajan, teki mitä tahansa.

Onhan tässä perää, mutta en osaa sitä tieteellisesti selittää. Olen lukenut, että joiltain urheilijoilta on seksi kielletty ennen kilpailusuoritusta, turnausta jne. Joten testosteronitaso varmaan vaikuttaa myös urheilusuoritukseen.

On siinä seksissä muitakin tekijöitä kuin testosteroni. 

Sanoinko, että ei olisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1263/1297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tuo Alessandra menee liian pitkälle noilla intiimikysymyksillään. Vaikka hän kuinka on seksologi tuossa tiimissä, ei kukaan halua puhua naisensa tyydyttämisestä tai ei tyydyttämisestä toisten edessä.

Että intiimikysymykset ovat liikaa vaikka Ryan kehuskeli poskeen ottamisella ja Jacqui naureskeli testosteronin säästämiselle.

SItten varmaan tarttee näitten osallistujien jäädä kotiin tumputtamaan, jos tällainen on liikaa.

Sitäpaitsi Jacqui itse alkoi puhumaan asiasta ja vitsailivat Ryanin kanssa. 

Vierailija
1264/1297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas jotenkin sekopäinen sitoutumisseremonia. Varsinkin Ryanin ja Jacquin juttu meni aivan eestaas ylös alas ympäri. 😂

Vierailija
1265/1297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Clintillä on hiussiirteet. Ei ole mitään merkitystä mihinkään mutta nyt vasta huomasin.

Paulin hiusrajassa mun mielestä näkyy kans. 

Vierailija
1266/1297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin Alessandrahan tuossa sanoi kyllökin että kumppanin voi kyllä tyydyttää (ilman että itse saa sillä kertaa) jos vaikka säästelee salille omia voimiaan.

Vierailija
1267/1297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tuo Alessandra menee liian pitkälle noilla intiimikysymyksillään. Vaikka hän kuinka on seksologi tuossa tiimissä, ei kukaan halua puhua naisensa tyydyttämisestä tai ei tyydyttämisestä toisten edessä.

Että intiimikysymykset ovat liikaa vaikka Ryan kehuskeli poskeen ottamisella ja Jacqui naureskeli testosteronin säästämiselle.

SItten varmaan tarttee näitten osallistujien jäädä kotiin tumputtamaan, jos tällainen on liikaa.

Alessandra vakavalla naamalla neuvoi Ryania että vaikket itse halua seksiä voit silti tyydyttää vaimosi. Minustakin meni pikkuisen liian intiimiksi sohvatilanteeseen. Tuollainen ois sopinu heidän kolmen väliseen keskusteluun. 

Vierailija
1268/1297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jacqui ensin vitsailee, mutta sitten heittää Ryanin bussin alle. Et tee kompromisseja yhyyyyyyy!!! Ryan oli ihan hämillään ja loukkaantunutkin, kysyi, mikä on hätänä ja kertoi, kuinka on yrittänyt muuttua suhteessa paremmaksi. Jacqui on ilkeä ja epäluotettava. Alessandra oli ilkeä tosikko. John antoi lopuksi hyvää palautetta edistymisestä.

Vierailija
1269/1297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jacqui ensin vitsailee, mutta sitten heittää Ryanin bussin alle. Et tee kompromisseja yhyyyyyyy!!! Ryan oli ihan hämillään ja loukkaantunutkin, kysyi, mikä on hätänä ja kertoi, kuinka on yrittänyt muuttua suhteessa paremmaksi. Jacqui on ilkeä ja epäluotettava. Alessandra oli ilkeä tosikko. John antoi lopuksi hyvää palautetta edistymisestä.

Se oli todella outo keskustelu. En pysynyt ollenkaan mukana kuka vitsailee ja kuka on tosissaan.

Vierailija
1270/1297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Jamie ei ole mean girl. Hän halusi ottaa Laurenin mukaan porukkaan ja keskusteluun, mutta Lauren oli tyly ja töykeä ja haukkui Jamieta todella rumasti. En ihmettele yhtään että Jamie pahoitti mielensä kun edes hänen ystäviksi luulemansa naiset eivät puolustaneet häntä. Itse hän on ihan alusta asti puolustanut kaikkia kanssasisariaan aina kun joku heistä on ollut huonon käytöksen kohteena. Mean girl ei tee sellaista.

Kyllä se Jamien oikea luonne näkyi illallisella. Todella inhottava akka. Dave on laskelmoiva ja yrittää tsempata, jotta oma imago säilyy, mutta olisin tiennyt ilman etukäteistietojakin, että kun ohjelma on ohi, Dave lähtee. Se kiusaantuneisuuden määrä on käsinkosketeltavissa. 

Tunteita on ihan ok näyttää. Ja kun Jamieta ojennettiin käytöksestään, hän tajusi ja pyysi suoraselkäisesti anteeksi yhtään kiertelemättä ja puolustelematta. Se on erittäin harvinainen ja kypsyyttä vaativa taito, jota ei ole varsinkaan tässä ohjelmassa kovin monelta nähty.

Mä ihan liikutuin Jamien anteeksipyynnöstä, minusta se kuulosti vilpittömältä ja kosketti. 

Vierailija
1271/1297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dave alkaa jo liukua pois Jamien luota. Tämä kaikki on hänelle liikaa. Daven silmistä huomaa sen. Jamie odottaa Daven rakkaudentunnustusta, mutta sitä ei tule.

Vierailija
1272/1297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jacquin itku dohvalla oli niiin tekoitkua kuin olla voi

Vierailija
1273/1297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beth oli yllättävän aito ja rehellinen sohvalla. Teejay ei ollut rehellinen.

Vierailija
1274/1297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alessandra vakavalla naamalla neuvoi Ryania että vaikket itse halua seksiä voit silti tyydyttää vaimosi. Minustakin meni pikkuisen liian intiimiksi sohvatilanteeseen. Tuollainen ois sopinu heidän kolmen väliseen keskusteluun. 

Luuletko että olisi ikinä neuvonut naista, että voit silti ottaa mieheltäsi suihin vaikka et itse halua seksiä? Edes kolmenvälisessä keskustelussa. Minun on vaikea uskoa.

Vierailija
1275/1297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mihin moderni mies katosi", Alessandra kuittailee. Ilkeää. 

Vierailija
1276/1297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta Jamie ei ole mean girl. Hän halusi ottaa Laurenin mukaan porukkaan ja keskusteluun, mutta Lauren oli tyly ja töykeä ja haukkui Jamieta todella rumasti. En ihmettele yhtään että Jamie pahoitti mielensä kun edes hänen ystäviksi luulemansa naiset eivät puolustaneet häntä. Itse hän on ihan alusta asti puolustanut kaikkia kanssasisariaan aina kun joku heistä on ollut huonon käytöksen kohteena. Mean girl ei tee sellaista.

Kyllä se Jamien oikea luonne näkyi illallisella. Todella inhottava akka. Dave on laskelmoiva ja yrittää tsempata, jotta oma imago säilyy, mutta olisin tiennyt ilman etukäteistietojakin, että kun ohjelma on ohi, Dave lähtee. Se kiusaantuneisuuden määrä on käsinkosketeltavissa. 

Tunteita on ihan ok näyttää. Ja kun Jamieta ojennettiin käytöksestään, hän tajusi ja pyysi suoraselkäisesti anteeksi yhtään kiertelemättä ja puolustelematta. Se on erittäin harvinainen ja kypsyyttä vaativa taito, jota ei ole varsinkaan tässä ohjelmassa kovin monelta nähty.

Todella samaa mieltä. Nyt kun näin tuon Jamien anteeksipyynnön ja avautumisen sohvalla niin hänellä kyllä hyvä itsetuntemus. Ja kyky nöyrtyä ja myöntää olevansa väärässä. Kuohahtava luonne selvästi mutta jos olisi tyhmä jäisi vaan jankkaamaan omaa näkemystään ja jatkaisi riitaa loputtomiin. Eli hyvä Jamie. Ja oli Alessandran puheenvuoro aivan naulan kantaan, omalla käytöksellään antoivat Laurenille 'voiton'. Riita ei lopu riitelemällä, fiksumman pitää lopettaa se ajoissa.

Vierailija
1277/1297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sitten vaihdetaan pareja..Hohhoijaa...en ymmärrä, ei tässä ohjelmassa ees yritetä löytää uutta ihmissuhdetta. Yhtä pelleilyä, ei kait tää mikään temptation island oo sentään..

Vierailija
1278/1297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Beth oli yllättävän aito ja rehellinen sohvalla. Teejay ei ollut rehellinen.

Vaikea sanoa. Mulla on nyt jotenkin vahva epäluulo Bethiä kohtaan. Tuntuu jotenkin oudolta että he ois noin väärin ymmärtäneet toisensa. Eikö ne keskustele keskenään ollenkaan, siis Beth ja Teejay ?

Vierailija
1279/1297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamie on selvästi porukan fiksuin. 

Vierailija
1280/1297 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ryan sanoi monta kertaa, ettei halua keskustella hänen ja Jacquin seksielämästä ryhmässä. Hän pysyi rauhallisena, vaikka ryhmä suorastaan painosti ja kiusasi. Samoin hän oli rauhallinen keskustellessaan Jacquin kanssa kahdestaan. Beth-rääväsuu tuli sinne sitten sekaantumaan toisten asioihin. 

Joku salainen syy on miksi sääsätää seksiä salille....oisiko joku mies siellä odottamassa....

Eihän hormoni kulu, ei se poistu seksin kautta. Selitys on kummallinen. Hormoni taso on se mikä se on kokoajan, teki mitä tahansa.

Onhan tässä perää, mutta en osaa sitä tieteellisesti selittää. Olen lukenut, että joiltain urheilijoilta on seksi kielletty ennen kilpailusuoritusta, turnausta jne. Joten testosteronitaso varmaan vaikuttaa myös urheilusuoritukseen.

Hormonitasot ei todellakaan ole samat koko ajan. Esim. testosteroni on korkeimmillaan aamuisin ja siksikin aamu on hyvää saliaikaa. Eikä yksikään urheileva lähde koittamaan huippusuorituksia orgasmin jälkeen, jokainen joka on joskus saanut orkun, ymmärtää tämän. En tajua miten ohjelman asiantuntijat eivät. Ja oli hormoniasia miten tahansa, oli suorastaan järkyttävää miten Ryania vaadittiin harrastamaan seksiä vastoin tahtoaan.

Mielestäni häntä kehotettiin hoitelemaan Jacqui. Itse en ole moisesta kuullutkaan, että mies olisi vaimolleen mieliksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi