Ensitreffit alttarilla Australia kausi 12
Alkoi tänään vihdoin Katsomossa ilmaiseksi! Aikooko joku katsoa? 👋
Kommentit (965)
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Lauren tehdä nyt kaikkensa, että saa Eliotin ja Veronican välit huonoiksi. Aika pahansuopa hän oli tuossa seuraavan jakson klipissä. No, eipä sitten Laurenkaan saanut pidettyä sulhoaan itsellään. Miten Laurenista tuleekin jotenkin häijy kuva.
Veronica tuntui olevan kiinnostunut Eliotista, mutta meni kysymään Laurenilta, joka heitti E:n kaksikerroksisen bussin alle, niin sen jälkeen suhtautuminen muuttui täysin.
Sen jälkeen ihan irrationaalista kommenttia suurinpiirtein kaikesta mitä E sanoo.
näin saatiin E:n toinen yritys pilattua, kun otetiin nirppanokka Laurenkin takaisin, tuotanto toki halusi näin.
voiko ihminen näyttää onnellisemmalta kuin Jacqui, kun onnistui manipuloimaan toiselta anteeksipyynnön
omista perseilyistään ?
Jamie rokotettu aikanaan gramofonineulalla; kaikkea pitää kommentoida ja levy pyörii..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eliot muuttuu sekunnin murto-osassa komeasta rumaksi, kun sen naamalle leviää kammottava tekonauruirvistys. Sopisi kauhuleffaan psykopaattiseksi sarjamurhaajaksi 🤯
Eliot on jotenkin elähtäneen näköinen. Näyttää mun silmiin siltä, että alkoholi, tai jokin muu maistuu. Adrian on todella nolo, kuvittelee oikeasti itsestään ihan liikoja. Ei ole komea, onnettomat sosiaaliset taidot, inhoan sen tapaa pyöritellä kieltään. Sohvalla oli aidosti hölmistynyt kun Awhina halusi lähteä. Mikä pelle!
Narsistien tapaan Adrian uskoo olevansa täydellinen, mahtava ja lottovoitto kenelle tahansa. Ilman että sille luulolle on yhtään mitään todellisuuspohjaa. Grandiositeetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa Lauren tehdä nyt kaikkensa, että saa Eliotin ja Veronican välit huonoiksi. Aika pahansuopa hän oli tuossa seuraavan jakson klipissä. No, eipä sitten Laurenkaan saanut pidettyä sulhoaan itsellään. Miten Laurenista tuleekin jotenkin häijy kuva.
Eliot teki Laeurenille niin paskamaisesti, että se oli varmaan omalla tavallaan jopa traumaattista. Hän varmasti lähti tuohon kuitenkin itse tosissaan ja saikin sitten parikseen keskenkasvuisen kus*pään.
Varmasti aiheutti emotionaalista vahinkoa jollain tasolla, jota Lauren nyt sitten työstää... Eli tavallaan klassinen "uusi suhde liian aikaisin" tuo uusi paritus. Lauren on ihan kesken vielä sen kaiken Eliotin kanssa tapahtuneen kanssa ja fokus on siinä eikä uudessa jutussa Clintin kanssa. Luulen että siihen homma kosahtaa. En siis tässä vaiheessa ainakaan ajattele että Lauren olisi tarkoituksella häijy.
Tässä alkaa haista se, että aivan kaikkein tärkeintä on katsojaluvut ja sitten käy kuin 90 Days Fiancee -ohjelmassakin. Alunperin kiva idea kääntyy jossain vaiheessa friikkishowksi. Tällä uudelleenparituksellakaan ei ole muuta tarkoitusta kuin kehittää mahdollisimman törkeää draamaa ja saada ihmisten pahoinvoinnista katsojia vetävää sisältöä. Tämä alkoikin tässä ratkaisussa eniten ärsyttää. Ketään tuotannossa ei oikeasti enää kiinnosta, löytääkö osallistujat rakkauden ohjelman kautta. Toki aina on kyse myös katsojaluvuista, mutta nyt ei taida enää muusta ollakaan kyse.
Miksi sille pyöreämmälle, punatukkaiselle naiselle ei etsitty uutta paria. Ehkä hän ei halunnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eliot muuttuu sekunnin murto-osassa komeasta rumaksi, kun sen naamalle leviää kammottava tekonauruirvistys. Sopisi kauhuleffaan psykopaattiseksi sarjamurhaajaksi 🤯
Eliot on jotenkin elähtäneen näköinen. Näyttää mun silmiin siltä, että alkoholi, tai jokin muu maistuu. Adrian on todella nolo, kuvittelee oikeasti itsestään ihan liikoja. Ei ole komea, onnettomat sosiaaliset taidot, inhoan sen tapaa pyöritellä kieltään. Sohvalla oli aidosti hölmistynyt kun Awhina halusi lähteä. Mikä pelle!
Adrian tuli takaisin koska eihän muuten naama näy telkkarissa. Hän taisi luulla että Awhina pyörtyy onnesta.
Totta, siksi hän tulee aina takaisin. Kuinkahan monta kertaa hän on jo lähtenyt törkeästi läiskimään ja sitten tulee takaisin muina miehinä virnuillen ja itseään täynnä.
Tuohan on sairasta että Awhinan on pakko jäädä vielä viikoksi vaikka olisi halunnut lähteä 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eliot teki Laeurenille niin paskamaisesti, että se oli varmaan omalla tavallaan jopa traumaattista. Hän varmasti lähti tuohon kuitenkin itse tosissaan ja saikin sitten parikseen keskenkasvuisen kus*pään.
Varmasti aiheutti emotionaalista vahinkoa jollain tasolla, jota Lauren nyt sitten työstää... Eli tavallaan klassinen "uusi suhde liian aikaisin" tuo uusi paritus. Lauren on ihan kesken vielä sen kaiken Eliotin kanssa tapahtuneen kanssa ja fokus on siinä eikä uudessa jutussa Clintin kanssa. Luulen että siihen homma kosahtaa. En siis tässä vaiheessa ainakaan ajattele että Lauren olisi tarkoituksella häijy.
Tässä alkaa haista se, että aivan kaikkein tärkeintä on katsojaluvut ja sitten käy kuin 90 Days Fiancee -ohjelmassakin. Alunperin kiva idea kääntyy jossain vaiheessa friikkishowksi. Tällä uudelleenparituksellakaan ei ole muuta tarkoitusta kuin kehittää mahdollisimman törkeää draamaa ja saada ihmisten pahoinvoinnista katsojia vetävää sisältöä. Tämä alkoikin tässä ratkaisussa eniten ärsyttää. Ketään tuotannossa ei oikeasti enää kiinnosta, löytääkö osallistujat rakkauden ohjelman kautta. Toki aina on kyse myös katsojaluvuista, mutta nyt ei taida enää muusta ollakaan kyse.
Miksi sille pyöreämmälle, punatukkaiselle naiselle ei etsitty uutta paria. Ehkä hän ei halunnut.
Samaa ihmettelen. Tuskin olisi kieltäytynyt ja luulisi kerrotusti kymmenien tuhansien hakijoiden joukosta joku aidosti sopiva hänellekin löytyneen. Ei sopinut tuotannonkaan ulkonäkökriteereihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tosissasi? :D
Jos oikein kuulin, niin Lauren sanoi klipissä Veronicalle Eliotin olevan narsisti. Kolmen päivän tuntemisen jälkeen hän tekee tällaisia (diagnostisia) arvioita ja vetää narsistikortin. Sai Veronican peloteltua. Kertoo Laurenista enemmän kuin tuhat sanaa.
Höpö höpö, Veronican on varmaankin ihan hyvä tietää millaisen hönön kanssa hänet on laitettu yhteen.
Kyllä Veronica tulee itse huomaamaan kaiken, minkä tarvitsee tietää Eliotista. Lauren ei ole oikea ihminen arvioimaan toista narsistiksi. Hän on itse teennäinen, manipuloiva ja pinnallinen. Eliot huomasi tämän.
Olet huono provosoimaan 😂 Don’t buy that bro 😎
Minulle tuli Timistä fiilis, että hän kuvittelee olevansa niin haluttu mies, että naisten täytyy tyrkyttää itseään hänelle ja kilpailla hänestä. Kun hän illallisella sanoi, että Katie ei ole panostanut tutustumiseen. Eli hän tarkoitti sitä, että Katien olisi pitänyt liehitellä Timiä. Eli ikään kuin sukupuoli roolit toisinpäin. Yleensä se on miehen tehtävä hurmata nainen.
Vereni sai kiehumaan Adrianin läheiset, ihan oksettavia. Awhina on myös huono kertomaan suhteen huonoista asioista, mutta johtuu varmaan kun ei saa ääntänsä kuuluviin, että vaikea kertoa
Vierailija kirjoitti:
Minulle tuli Timistä fiilis, että hän kuvittelee olevansa niin haluttu mies, että naisten täytyy tyrkyttää itseään hänelle ja kilpailla hänestä. Kun hän illallisella sanoi, että Katie ei ole panostanut tutustumiseen. Eli hän tarkoitti sitä, että Katien olisi pitänyt liehitellä Timiä. Eli ikään kuin sukupuoli roolit toisinpäin. Yleensä se on miehen tehtävä hurmata nainen.
Valehteli minkä kerkesi pyrkien kääntämään kaiken Katien syyksi. Onneksi kulissien takainen totuus hänestä paljastettiin katsojille. Kamala tyyppi.
Tuossa Adrianissa on oikeasti jotain vialla. Siis ihan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen näyttelijä Mikko Kouki niissä mielenvikaisten miesten rooleissaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuvottaa Adrianin käytös🤮
Ei se ole normaali. Tuskin osaa puhua, ei ymmärrä mitään, ei lainkaan empatiaa.
Sen lisäksi kehonkieli on epänormaalia. Heiluttaa päätä puolelta toiselle ja lipoo huuliaan.
Sen lisäksi hyökkäävä.
Vaarallinen yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Jopa pieni lapsi osaa lohduttaa itkevää. Adrian ei reagoinut millään tavalla kun parinsa itki seremoniassa sohvalla.
Todella häiriintynyt tyyppi.
Adrian kehtasi vielä sanoa että Awhina ja Cleo nolasivat itsensä. Ei todellakaan, Adrian nolasi itsensä ja läheisensä olivat aivan kauheita myös. Oikeasti sairas ukko psyko hymyineen. Ihan verenpaine nousi kun katsoin sitä tilannetta.
Kyllä Veronica tulee itse huomaamaan kaiken, minkä tarvitsee tietää Eliotista. Lauren ei ole oikea ihminen arvioimaan toista narsistiksi. Hän on itse teennäinen, manipuloiva ja pinnallinen. Eliot huomasi tämän.