Ensitreffit alttarilla Australia kausi 12
Alkoi tänään vihdoin Katsomossa ilmaiseksi! Aikooko joku katsoa? 👋
Kommentit (2014)
Vierailija kirjoitti:
Ja kohta Paul itkee ja pyytele anteeksi. Tuotahan se tulisi jatkossakin olemaan. Hyvä että Carina tajusi, mikä äijä on miehiään.
Carinalle selkis tilanne kreivin aikaan.
Jospa Jacqui menee toista vaihtoehtoa katso.aan ja se onkin Clint?
Tällaisen tehtävän jälkeenkö parit ei enää saa ohjausta asiantuntijoilta?? Aika hurjaa jättää heidät sitten heitteille, yksin, miettimään loppuvaloja.
Vierailija kirjoitti:
Jospa Jacqui menee toista vaihtoehtoa katso.aan ja se onkin Clint?
Olisikin!
Jos löytyisi sopiva, voisin muuttaa Sidneyhin.
Vierailija kirjoitti:
Ykkösenä mun mielestä on Jeff, koko kaudelta, muita en edes mieti ykköspaikalle. 🥇
Niidenkin olisi ollut kannattanut riidellä ensiriitansa tämän kokeen aikana, niin ei olisi tarvinut mennä niin pitkälle, että joutuu poliisin kutsumaan hätiin.
Paul on sen tyyppinen mies, että haluaa sekä vaimon että tyttöystäviä. Jos menisi esim Carinan kanssa oikeasti naimisiin, niin pitäisi liitostaan hampaat irvessä kiinni ja samaan aikaan muita suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ykkösenä mun mielestä on Jeff, koko kaudelta, muita en edes mieti ykköspaikalle. 🥇
Niidenkin olisi ollut kannattanut riidellä ensiriitansa tämän kokeen aikana, niin ei olisi tarvinut mennä niin pitkälle, että joutuu poliisin kutsumaan hätiin.
Aijaa 😲
'Menin vaan uteliaisuuttani naisen kämppään, että antaako vai ei' =miettii Paulit sun muut. Sen naisen vikahan se, kun pyysi mukaan.
Kokemusasiantuntijoita tässä maassa ihan riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä ihmeissäni että mitä heille tapahtui. Pari vuotta olivat kuitenkin yhdessä ja nyt tosiaan vasta tämän kesän alussa erosivat yllättäen. Luin englanninkielisiä juorujuttuja, että Jeffille tuli jotain töitä Euroopassa ja Rhi olisi käynyt treffeillä tai tapaamassa jotakuta muuta miestä tms. En tiedä oikeasti tietenkään mitä tapahtui ja missä järjestyksessä, mutta Jeff vaikutti kyllä aika murtuneelta kesäkuisissa ig-päivityksissään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Bethillä ja Teejaylla ei suju? Ovatkohan he keskustelleet seksin puutteesta etukäteen eikä vain sohvalla? Itselläni on kokemuksia, että jos asiasta aletaan noin puhua ja vängätä siitä tulee itseään isompi ongelma ja homma on aika menetetty. Jos tulee tunne, että on pakotettu seksiin, itsellä ainakin menee halut aivan täysin ja alkaa vain ahdistaa (olen nainen). MIksei samoin herkällä ja fiksulla miehelläkin.
Bethän on kaunis ja seksikäs. Onko luonne sitten se, joka tökkii Teejayllä? Varsinkin humalassa Bethistä paljastuu varsin vulgaari ja rumasti puhuva, jotenkin aggressiivinen ja juntti puoli. Miksi Beth on ollut sinkku koko ikänsä? Hankala luonne?Beth on jotenkin kylmän oloinen ja näköinen. Ei herätä lämpimiä tunteita.
Beth on ulkonäöltään ja olemukseltaa kuin alemman sosiaaliluokan britti. Mutta eikö se sieltä ollutkin alunperin?
Eliot tais olla aidoin ja mukavin tyyppi koko kaudessa.
Kohteli laurenia huonosti alussa, en ottaisi itselleni miestä joka käyttäytyy noin eikä muidenkaan kannattaisi : )
Näki vaan Laurenin läpi, että ihan täys julmuus ja epäaito koko nainen…juoks vaan karkuun, ennen kuin kieritti hänet lonkeroihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä ihmeissäni että mitä heille tapahtui. Pari vuotta olivat kuitenkin yhdessä ja nyt tosiaan vasta tämän kesän alussa erosivat yllättäen. Luin englanninkielisiä juorujuttuja, että Jeffille tuli jotain töitä Euroopassa ja Rhi olisi käynyt treffeillä tai tapaamassa jotakuta muuta miestä tms. En tiedä oikeasti tietenkään mitä tapahtui ja missä järjestyksessä, mutta Jeff vaikutti kyllä aika murtuneelta kesäkuisissa ig-päivityksissään.
Ei ole mikään syy perheväkivaltaan. Piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kohta Paul itkee ja pyytele anteeksi. Tuotahan se tulisi jatkossakin olemaan. Hyvä että Carina tajusi, mikä äijä on miehiään.
Carinalle selkis tilanne kreivin aikaan.
Itse asiassa Paul teki Carinalle palveluksen, ihan viime metreillä.
Luulin, että olisit mielissäsi!