Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lindexin kopiomallisto

20.05.2007 |

Tälläinen linkki tuli vastaan Suomi 24 keskusteluista.

http://img266.imageshack.us/my.php?image=ejsikkelejvsli ndexkf7.jpg

Käyhän katsomassa ja anna oma arviosi. Omaani en taida tähän alkuun vielä laittaa... muistaakseni tästä olikin jossain ketjussa mainintaa jo, vai muistanko väärin?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

- minä en voi kuin ihmetellä että miten jaksatte järkyttyä tuollaisista asioista........ ;o)

Vierailija
22/25 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse kun en mikään retron ystävä ole niin en ole juuri noihin muihin mallistoihin tutustunut...molon tähti-kuvioista talvihaalaria kyllä viime talvena ihailin :)

Eli kuulun kyllä niihin jotka ei olisi tienneet " kopioissa" kulkevansa.

Selvähän se on että muita merkkejä kopioidaan, mutta se kyllä ihmetyttää että kuinka noin suoria kopioita saa tehdä kuin tuo kuumailmapallopuku...luulisi että alkuperäinen valmistaja voisi jonkun jutun tuosta nostaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pidän enemmän tuosta Lindexin kopiosta...

Vierailija
24/25 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kukapa arvostaisi Forresteria ilman Spectraa....... miettikääpä sitä ja olkaa itseenne tyytyväisiä jos teillä on varaa ostaa aitoa kopion sijaan. Se nyt vain on totuus jos ette veilä tuohon ikään mennessä ole sitä tajunneet, että kaikki ei voi kulkea aidoissa :D

Vierailija
25/25 |
21.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Ilman kopioita ei ole aitoja"

Ja kukapa arvostaisi Forresteria ilman Spectraa....... miettikääpä sitä ja olkaa itseenne tyytyväisiä jos teillä on varaa ostaa aitoa kopion sijaan. Se nyt vain on totuus jos ette veilä tuohon ikään mennessä ole sitä tajunneet, että kaikki ei voi kulkea aidoissa :D

Ostakoon jokainen itse mistä ja minkä haluaa.