Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asunto 7. kerroksessa, hissi riki, 30kg koira joka pelkää portaita.

Vierailija
06.07.2026 |

Itsellä selkävaivoja ja puolisolla polvet sököt.

Miten toimisit?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku oli soittanut ambulanssin. Kantoivat rappusia kotiin.

kyllä ihmiset on tyhmiä jos tämä on totta..... tiivistyykö se vielä jos omistaa koiran...

Vierailija
62/67 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi kyynel. miksi tuot rakkeja kerrostaloon?. itse olin jumissa viidennessä kerroksessa viikon, kun hissi oli rikki ja olen pyörätuoli potilas. tilasin ruuat kotiin ja peruin kaikki menot kun en päässyt ulos. 

toisen kerran en päässyt kotiin kun hissi oli rikki joten muutin sitten ala kerrokseen. 

jos on vaivoja niin ei ole järkevää muuttaa korkealle . koirat ei kuulu kerrostaloon  kuten ei myöskään kanat ja lehmät 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Htichcockin klassikkoelokuvassa Takaikkuna oli mukava koirankantokori, joka laskettiin ikkunasta pihalle.

Se, mitä koiralle myöhemmin tapahtui, ei liity koriin...

Vierailija
64/67 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

koira pelkää mitä laumajohtaja antaa pelätä. joko koira kävelee rappuset alas tai sitten hän valuu ne alas kun voimalla vedät. kyllä koira oppii.

Mulla ei ole edes omaa koiraa, oli joskus lapsena ennen allergioita. Kuitenkin työttömänä tarjoiduin auttamaan naapuria koiran ulkoilutuksessa, kun niillä oli hankala tilanne. Kertoivat, että koira jumittelee kävelyllä vetää jne. Eipä mun seurassa tehnyt näin. Sujui hyvin, kun olin hyvin johdonmukainen ja päättäväinen. 

Vierailija
65/67 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on hei ihan OIKEITAKIN ongelmia.

Hajoo koiraas ja rappusiin

Vierailija
66/67 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku vahva "tölkkienkeräilijä" vois korvausta vastaan kanniskella ja käyttää lenkillä...

Vierailija
67/67 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira isoon kassiin tai laatikkoon ja tavaran kuljetuskärryt käyttöön. Jos 3 kaljalaatikkoa kulkee ylös, kulkee koirakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi