Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita suomalaisia, jotka valehtelevat ulkomailla ollessan kansalaisuutensa?

Vierailija
05.07.2026 |

Itse olen joko ruotsalainen tai virolainen,riippuu tilanteesta. Vähän noloa,mutta kuka haluaa olla halveksuttu köyhä!?

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ravintolan omistaja tuolla Tyynen meren itärannalla otti luottokorttimme maksua varten ja totesi "ai, suomalaisia". Kysäisin että kuinka niin johon hän totesi "näytätte ruotsalaisilta tai norjalaisilta, mutta olette ruokaillessanne todella hiljaisia ja nimenne on selkeästi erilaiset muihin pohjoismaalaisiin verrattuna"

Mikäpä siinä, kiinni jäätiin.

A.k.a vajaaälyinen.

Finn is the nagger of the world

Nagger on niuhottaja/nalkuttaja. Tarkistapa myös artikkelisäännöt.

Vierailija
42/102 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat edeltävät sukupolveni ovat satojen vuosien ajan asuneet Hämeessä. Olen hyvin vaaleaihoinen ja vaaleahiuksinen. Jostain syystä viime viikolla eräs ihminen sanoi minulle, etten näytä suomalaiselta. Kokemus sekin. Ja ehkä kysymys vain yksittäisen henkilön näkemyksestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsken arvata, ja arvaus on aina ns. oikein, koska ihmisille tulee siitä hyvä mieli.

Vierailija
44/102 |
05.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varkauden Silminnäkijät

Soinin Timot

Sievin Mirri

Pellon Kyntäjät

Kolarin Syy

Kaavin Pohjat

Vierailija
45/102 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut lähes koko ikäni muualla kuin Suomessa, mutta silti ....niin "hyvässä kuin pahassakin" olen aina sanonut olevani Suomen kansalainen ja näin tulen tekemään jatkossakin.

Vierailija
46/102 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua luullaan ehkä useinmiten italialaiseksi, mutta ylpeänä kerron taustani.

Vierailija
47/102 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyshaasteista ja heikosta itsetunnosta pääsee eroon lääkkeillä ja psykoterapialla

Vierailija
48/102 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viro on hyvä valinta!Itse käytän myös ettei ihan urpona pidetä.

Pidetään

Vierailija
49/102 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun menet johonkin turistirysään, niin on samantekevää mitä paikalliset ja muut turistit ajattelee sinusta.

Vierailija
50/102 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen, että ap öykkäröi ulkomailla. Koska Jos olet töykeä tai huonokäytöksinen, niin sinun kannattaakin valehdella, mistä tulet. 

Koska jos tiedät omalla käytökselläsi tekevän kunniaa Suomella, niin sitten kannattaa kertoa kotimaa.

Vierailija
51/102 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä suomalaiset tunnistetaan monista erilaisista jutuista yleensä ainakin turistikohteissa, vaikka väittäisivät mitä. 

Siksi vältänkin pahimpia turistikohteita. Vaikka ei sillä väliä olisikaan, vaikka minut suomalaiseksi tunnistettaisiinkin.

Vierailija
52/102 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäläisillä täytyy olla aikamoinen alemmuuskompleksi, kun viitsivät tulla valehtelemaan, vaikka kaikki tietävät, että venäläiset ovat ulkomailla niitä epäsuositumpia, kun esittävät maailman valtiaita.

Vierailija
53/102 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyttiin yhdessä turistirysässä kun alettiin hokemaan kaikkia suomenkielen fraaseja mitä osattiin kun sanottiin olevamme suomesta. Loppuajan olimme islannista niin ei tullut fraasin fraasia perään 😂

Vierailija
54/102 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, provohan tämä. Mutta kuitenkin:

Olemme vaimon kanssa molemmat suomensukuisia, niin pitkälle kuin tiedämme. Meitä luullaan toistuvasti ulkomailla venäläisiksi. Jopa siis venäläiset tulevat puhumaan meille venäjää.

Olen harkinnut suomilippistä. Suomalaisella ei ole missään maassa mitään hävettävää kansallisuudestaan. Ja joo, juntteja suomalaisia on olemassa. Niin myös kymmeniä jopa satoja miljoonia keskieurooppaisia juntteja. Pahimmasta päästä ovat mm. ranskalaiset maaseudun ihmiset. Häpeääkö joku olevansa ranskalainen sen vuoksi. 

Vierailija
55/102 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Kehtaan kyllä kertoa olevani Suomesta eikä siinä vielä kaikki, kotoisin pienestä länsirannikon kaupungista, josta juuri kukaan ei ole Suomen rajojen ulkopuolella kuullutkaan. 

Vierailija
56/102 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse, koska joka paikassa on kerrottu, että suomalaiset ovat lempiasiakkaita. Italiassa sillä sai jopa sviitin käyttöön, kun respalle selvisi mistä ollaan 

Vierailija
57/102 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää ulkomailla ajella Fin-rekkarissa olevalla autolla

Vierailija
58/102 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomalaiset tunnistetaan monista erilaisista jutuista yleensä ainakin turistikohteissa, vaikka väittäisivät mitä. 

Riippuu ihan täysin suomalaisesta (pukeutumisesta ja käytöksestä) ja paikasta. 

Eipä esim. Japanissa tai Koreassa arvata ollenkaan, vaikka moni onkin Suomi-fani. Aika usein luullaan taas esim. Italiassa saksalaiseksi (mikä ei ole imartelevaa!). 

Vierailija
59/102 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveyshaasteista ja heikosta itsetunnosta pääsee eroon lääkkeillä ja psykoterapialla

Näiden lisäksi Viroon olisi myös varsin helppo urpojen muuttaa.  Muistaa vaan, että siellä ei ole kovinkaan anteliaita tukia lorveille 

Vierailija
60/102 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ylpeä suomalaisuudestani. En koskaan peittele sitä missään.

Miten Ap sinusta tuli noin vätys. Voit vielä eheytyä, jos jaksat pinnistellä

Ensi kohtaamisen merkitys on niin suuri,etten heti alkuun halua ilmoille ajatusta siitä, että olen yksinkertainen.

Ap.

Muut suomalaiset ovat varsin syyttömiä sinun yksinkertaisuudestasi. Onneksi valehtelet alkuperäsi, ettei muiden tarvitse hävetä 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän