Muita suomalaisia, jotka valehtelevat ulkomailla ollessan kansalaisuutensa?
Itse olen joko ruotsalainen tai virolainen,riippuu tilanteesta. Vähän noloa,mutta kuka haluaa olla halveksuttu köyhä!?
Kommentit (44)
Itse olen aina Teksasista, vaikka eivät uskokaan.
Viro on hyvä valinta!Itse käytän myös ettei ihan urpona pidetä.
Ulkonäkö voi kertoa meistä totuuden. Voin tietysti sanoa Norja.
EI IKINÄ
On sen verran hyvä itsetunto. Sinä olet matelija, joten ymmärrän kyllä
Tiedän, että usalaiset valehtelevat olevansa kanadalaisia, ihan syystä.
Venäläiset voivat myös valehdella.
Suomalaiset ei.
Kyllä suomalaiset tunnistetaan monista erilaisista jutuista yleensä ainakin turistikohteissa, vaikka väittäisivät mitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä suomalaiset tunnistetaan monista erilaisista jutuista yleensä ainakin turistikohteissa, vaikka väittäisivät mitä.
Marimekkomarimekkomarimekkomarimekko
Kerran Tukholmassa kadulla jaeltiin jotain aikakauslehtiä ilmaiseksi. Minulta jakelija kysyi är du svensk tms. Ylpeänä vastasin nej, jag är från Finland. Jakelija tuijotti silmät suurina ja jouduin kysymään kan jag ta det här tms. Hän vastasi naturligtvis. Sanoin tack ja heilautin kättäni kuninkaallisesti. Hän jäi tuijottamaan perääni.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä?
Parempi maine, kuin esimerkiksi briteillä tai russakoilla.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ei.
ai usalaiset yrittää valehdella olevansa joku muu kansalaisuus ja luulevat menevän läpi. Jenkit haistaa 10km päähän 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ei.
ai usalaiset yrittää valehdella olevansa joku muu kansalaisuus ja luulevat menevän läpi. Jenkit haistaa 10km päähän 🤣
Ainakin niin väittävät YouTubessa.
Itse en ole nähnyt. Oletko iiigori, vai muuten vain tyhmä?
Olen ylpeä suomalaisuudestani. En koskaan peittele sitä missään.
Miten Ap sinusta tuli noin vätys. Voit vielä eheytyä, jos jaksat pinnistellä
Sanon kaikille että olen tsetseniasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä?
Parempi maine, kuin esimerkiksi briteillä tai russakoilla.
In your dreams.
Vierailija kirjoitti:
Sanon kaikille että olen tsetseniasta
Venäläiselle hyvä ratkaisu. Kuka nyt venäläisiä katselee.
En ole IKINÄ hävennyt suomalaisuuttani. Enkä ole ikinä valehdellut olevani muualta! Olen onnellinen siitä että olen SUOMALAINEN ja Suomesta kotoisin, vaikka asuisin missä. :]
Miksi haluaisit olla ruotsalainen? Meidän kielemme inspiroi itse Tolkienia ja meillä on kaunis maa, ja meidän suomalaisessa luonteessamme ei ole vikaa.
T. Suomalainen nuori nainen :)
No ei tulisi mieleenkään valehdella. Olen ylpeä suomalaisuudestani. Sitä paitsi mun tuurilla kysyjä olisikin k.o. maan kielen osaaja tai jopa kansalainen tai viittilöisi kaverinsa paikalla, että hei Maja-Lena, tuu tänne, täällä on toinen ruotsalainen!
Ymmärrän sinua täysin!