Muita suomalaisia, jotka valehtelevat ulkomailla ollessan kansalaisuutensa?
Itse olen joko ruotsalainen tai virolainen,riippuu tilanteesta. Vähän noloa,mutta kuka haluaa olla halveksuttu köyhä!?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
No ei tulisi mieleenkään valehdella. Olen ylpeä suomalaisuudestani. Sitä paitsi mun tuurilla kysyjä olisikin k.o. maan kielen osaaja tai jopa kansalainen tai viittilöisi kaverinsa paikalla, että hei Maja-Lena, tuu tänne, täällä on toinen ruotsalainen!
🤣
Vierailija kirjoitti:
Itse olen aina Teksasista, vaikka eivät uskokaan.
Ei tarvitse muuta kuin että avaat suusi niin sinut tunnistaa valehtelijaksi. E i ole ihme että ei uskota!
Ravintolan omistaja tuolla Tyynen meren itärannalla otti luottokorttimme maksua varten ja totesi "ai, suomalaisia". Kysäisin että kuinka niin johon hän totesi "näytätte ruotsalaisilta tai norjalaisilta, mutta olette ruokaillessanne todella hiljaisia ja nimenne on selkeästi erilaiset muihin pohjoismaalaisiin verrattuna"
Mikäpä siinä, kiinni jäätiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ylpeä suomalaisuudestani. En koskaan peittele sitä missään.
Miten Ap sinusta tuli noin vätys. Voit vielä eheytyä, jos jaksat pinnistellä
Ensi kohtaamisen merkitys on niin suuri,etten heti alkuun halua ilmoille ajatusta siitä, että olen yksinkertainen.
Ap.
Kyllä venäläisen yksinkertaisuuden tunnistaa.
Teryleeniä päällä, kultaketju kaulassa ja naisilla kulmat nypitty pois.
Meitä aina puhutellaan saksan kielellä, joten ovat ihmeissään, kun kerromme olevamme suomesta.
Olemme kasvoiltamme eurooppalaisen näköisiä ja hiukset ovat tummat.
Eipä tuota ole syytä valehdella, ihan reilusti kerrotaan olevamme suomalaisia. Riippuen kohteesta, kaikki ei edes tiedä, että missä Suomi on. Jos tietää, kohtaamiset ovat olleet positiviisia.
Olen asunut vuosikymmeniä ulkomailla ekä tule mieleenikään mainita olevani ulkomaalainen.
Vierailija kirjoitti:
Ravintolan omistaja tuolla Tyynen meren itärannalla otti luottokorttimme maksua varten ja totesi "ai, suomalaisia". Kysäisin että kuinka niin johon hän totesi "näytätte ruotsalaisilta tai norjalaisilta, mutta olette ruokaillessanne todella hiljaisia ja nimenne on selkeästi erilaiset muihin pohjoismaalaisiin verrattuna"
A.k.a vajaaälyinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi kohtaamisen merkitys on niin suuri,etten heti alkuun halua ilmoille ajatusta siitä, että olen yksinkertainen.
Ap.
Ja se ei sinusta näy mitenkään se yksinkertaisuus? Että hämäät muka?😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että usalaiset valehtelevat olevansa kanadalaisia, ihan syystä.
Venäläiset voivat myös valehdella.
Suomalaiset ei.
ai usalaiset yrittää valehdella olevansa joku muu kansalaisuus ja luulevat menevän läpi. Jenkit haistaa 10km päähän 🤣
Sinä mitään haistele. Suurin osa kanukkeja asuu 50 mailia korkealla nauhalla USAn rajasta, Sama aksentti. En ole kuullut kenekään sanovan itseän kanadalaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Ja se ei sinusta näy mitenkään se yksinkertaisuus? Että hämäät muka?😄
Ae äm from sviiden. Not finnis. Nou nou finnis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että usalaiset valehtelevat olevansa kanadalaisia, ihan syystä.
Venäläiset voivat myös valehdella.
Suomalaiset ei.
ai usalaiset yrittää valehdella olevansa joku muu kansalaisuus ja luulevat menevän läpi. Jenkit haistaa 10km päähän 🤣
Ainakin niin väittävät YouTubessa.
Itse en ole nähnyt. Oletko iiigori, vai muuten vain tyhmä?
You Tube on monen älykääpiön TOTUUS.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A.k.a vajaaälyinen.
Finn is the nagger of the world
No mun ei tarvitse valehdella, kun on kolme kansalaisuutta muutenkin. Voi aina valita sopivimman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A.k.a vajaaälyinen.
No ei ainakaan luullut kaalimaan asukiksi, sen hän myös perusteli "liialla hiljaisuudella".
Yksin ollessani liikenteessä maailmalla useimmiten luultu saksalaiseksi, ennen kuin olen korjannut olevani Suomesta, mutta piruuttani livauttanut samalla muutaman sanan saksaa. Jopa Haminan satamatoimiston tytöt huutelivat hiprakassa ravintolassa varsin himollaita lausahduksia suuntaani kun luulivat minun olevan aito arjalainen germaani, sitä nolouden määrää ei mitannut mikään kun poistuessani kysäisin "kenes hotellihuoneeseen sitä nyt pitäs päätyä?"
Jos olet oikeasti suomalainen, et varmaan myöskään kotimaassa kehtaa kertoa kotipaikkakuntaasi, kun sekin on jotenkin nolo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Se vajaaälyisyys kertoo VAIN sinusta, ei suomalaisuudesta.
Mua luullaan usein ruotsalaiseksi tai tanskalaiseksi. Jos kysytään niin miksi valehtelisin? En ole ylipainoinen, pukeudun klassisesti, en ole tatuoitu, en kulje mustissa vaatteissa enkä omista reppua. Joten en täyty suomi naisen tunnusmerkkejä..
Vierailija kirjoitti:
Mua luullaan usein ruotsalaiseksi tai tanskalaiseksi. Jos kysytään niin miksi valehtelisin? En ole ylipainoinen, pukeudun klassisesti, en ole tatuoitu, en kulje mustissa vaatteissa enkä omista reppua. Joten en täyty suomi naisen tunnusmerkkejä..
Aha, kiitos tästä tiedosta. Olen siis kunnon suominainen, kun löytyy tatuointi, mustia vaatteita ja reppu. Samaa näkee kyllä ties millä muillakin kansallisuuksilla.
Ap.