Harry, the interview
onko kukaan katsonut katsomosta? Just katoin, ja nyt täytyy sanoa, että ekan kerran pientä liikahdusta itselläni siihen suuntaan, että Harry ja Meghan eivät välttämättä ole tarinan pahiksia. Harryn mukaan riita hovin, ja välirikko Williamin ja isänsä kanssa johtuu siitä, että hovi ei puolustanut Meghania ja häntä kun brittilehdistö otti heidät hampaisiinsa, väitää myös että hovi syväkurkkujensa avulla syöttää lehdistölle juttuja.
Olen ajatellut, että Harry on etuoikeutettu valittaja, joka valittaa julkisuudesta ja sitten hakeutuu sinne itse. Kuitenkin perheen tuki uudelle avioliitolle ei taida olla liikaa vaadittu? Ajattelivatko veli, tämän vaimo ja isä vaimoineen, että näin Meghan saadaan ulos hovista, eivätkä laskeneet, että Harry lähtee myös? Onko Harry hemmoteltu valittaja, vai rohkea ja suojeleva aviomies?
Kommentit (17)
Ai etta perheen pitaisi avustaa aikuisen miehen vaimoa. Kylla sille eukolle tarjottiin avustajia hovin tapoihin mutta itse ilmoitti etta ei tarvitse koska hanella on Harry. Just joo - eipa ole mitaan opettanut kun itsekin on aika tyhma ja huumehoyryissa. Totta myos etta hovissa on yksi ra***ti ihminen joka on huudellut varillisille bussi kuskeille ja armeija tovereille: arvasitte oikein -Harry.
Vierailija kirjoitti:
Ai etta perheen pitaisi avustaa aikuisen miehen vaimoa. Kylla sille eukolle tarjottiin avustajia hovin tapoihin mutta itse ilmoitti etta ei tarvitse koska hanella on Harry. Just joo - eipa ole mitaan opettanut kun itsekin on aika tyhma ja huumehoyryissa. Totta myos etta hovissa on yksi ra***ti ihminen joka on huudellut varillisille bussi kuskeille ja armeija tovereille: arvasitte oikein -Harry.
Mihin hävisivät ä-kirjaimet? Teeskentelet vissiin ulkosuomalaista.
Kuka haastatteli? Harrya on haastateltu niin moneen kertaan etta ei voi sanoa:"Harry, THE interview.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin hävisivät ä-kirjaimet? Teeskentelet vissiin ulkosuomalaista.
Miksi se on heti teeskentelya? Ei minunkaan koneessani niita ole, enka kirjoittanut tuota yllaolevaa kommenttia. Get a grip.
Olen Harryn puolella. Kaiken takana on Catherinen ajojahti saada M pois.
Vierailija kirjoitti:
Näin on.
Catherine vanha kurppa on kateellinen Meghanille.
We dont really care about a dumb prince and his stupid wife.
Vierailija kirjoitti:
We dont really care about a dumb prince and his stupid wife.
Oh, you don't, do you, knucklehead?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin on.
Catherine vanha kurppa on kateellinen Meghanille.
Tyypillistä naisvihaa. Aina nainen on se pahis, tässä tapauksessa joko Kate tai Meghan tai vähintäänkin Camilla. Älkää oikeasti jaksako. Äijät hoitakoot riitansa keskenään.
Camillaa ei ole näkynyt kruunajaisten jälkeen. Charles on Transylvaniassa yksin rentoutumassa.
Anderson Cooper on hyvä haastattelija. Vanderbiltien sukua.
He saivat mediassa ansaittua kritiikkiä.
Harry puhui ihan potaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Camillaa ei ole näkynyt kruunajaisten jälkeen. Charles on Transylvaniassa yksin rentoutumassa.
Miten niin ei ole näkynyt?
Charles palasi jo 1,5 viikkoa sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haastatteli? Harrya on haastateltu niin moneen kertaan etta ei voi sanoa:"Harry, THE interview.
Oikea muoto on Harry, THE idiot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea muoto on Harry, THE idiot
Waaagh! Worldwide privacy tour!
Ei kiinnosta. Harry on epäkiinnostava, samoin se nainen.