Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa, kun sataa kaatamalla ja kesä jo pian ohi

Vierailija
05.07.2026 |

Tuntuu, että tämä kesä mennyt ihan vilauksessa ja kunnon lämpimiä ilmoja ei ole ollutkaan. Kesä muutenkin niin lyhyt, että tällaisia lähes syksyisiä kaatosade ilmoja tarvisi olla yhtään päivää. 

Kommentit (136)

Vierailija
101/136 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jep, ei tämä ole kesä. Helteitä odotellessa, pieni toivon pilke näkyy loppuviikosta lähtien, voi taas olla t paidassa

Kyllä tämä on kesää vaikka miten päin tarkastelisi. Hirmusen heikko sopeutumiskyky teillä on. Toivottavasti ei isompia kriisejä iske. 

Vierailija
102/136 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jep, ei tämä ole kesä. Helteitä odotellessa, pieni toivon pilke näkyy loppuviikosta lähtien, voi taas olla t paidassa

Jep, ja shortseissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/136 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, minulle elokuu ei enää ole oikea kesäkuukausi, illat pimeitä ja muutenkin ääääh...

Vierailija
104/136 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ja shortseissa

Mä oon mennyt shortseissa ja T-paidassa jo monta viikkoa. Hyvin tarkenee. Täällä 18-22 astetta lähes koko kesän.

Vierailija
105/136 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, minulle elokuu ei enää ole oikea kesäkuukausi, illat pimeitä ja muutenkin ääääh...

Elokuussa illat ei ole lähelläkään pimeää. 

Vierailija
106/136 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun helteet alkavat elokuussa. Suurin osa kärvistelee töissä ja koulussa. Minä tyttö lomailen! 

Vierailija
107/136 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kesät on nopeasti ohi pari lämmintä viikonloppua ja sitten onkin syksy

Kesä säät ohi vaikka kesä ei oo vielä oikein alkanutkaan

Vierailija
108/136 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heinäkuun puolivälissä alkaa kunnon kesä ja helteet. Silloin on oikea keskikesä. 

Vierailija
109/136 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ja shortseissa

Mä oon mennyt shortseissa ja T-paidassa jo monta viikkoa. Hyvin tarkenee. Täällä 18-22 astetta lähes koko kesän.

Terve, hyväkuntoinen ja aktiivinen ihminen pärjääkin. Jos ei ole sairautta, niin vähän pitäisi niitä elämäntapoja tarkastella, jos ei pärjää. 

Vierailija
110/136 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista saisi olla aina. Odotan syksyä, viileyttä ja pimeää. Mikä ihme siinä polttavassa auringossa ihmisiä oikein kiehtoo, pitää saada päät täyteen d-vitamiinia talven varalle vai? 

Vierailija
111/136 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin harmittaa. Kesä on Suomessa nopeasti ohi. Suututtaa jo valmiiksi, kun alkaa kouluun menevien tarvikkeiden mainostaminen ja sitten myöhemmin flunssalääkemainokset. 

Vierailija
112/136 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heinäkuun puolivälissä alkaa kunnon kesä ja helteet. Silloin on oikea keskikesä. 

Mätäkuu elokuun puoliväliin. 

Vierailija
113/136 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi harmittaa niinkuin mua: mies oli keväällä eturauhasleikkauksessa ja hilluu pelkkä housuvaippa yllään. Olen odottanut joko toipuisi, mutta ei. Asuun sopivasti taantumassa vauvaksi.

60+

Jotkut vanhat miehet luulee alushousuja ja uimahousuja kesävaatteiksi. Samaa tautia. 

Vierailija
114/136 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muksuna juostiin tahallaan ulos sateeseen kesällä, koska kesäsade on pehmeää ja lämmintä.

Vain kesällä voi paistaa aurinko ja sataa vettä yhtä aikaa 🌦

Vierailija
115/136 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä helleputket kuuluvat kesään. Näkee, että tänä kesänä ei paljoa ihmisiä ulkona kulje. Rannat ovat autioita alle +25 asteessa. Itse kävin eilen heittämässä talviturkin Oulussa ja olin ainakin siihen aikaan iltapäivästä Värtön rannan ainoa uimari. Enkä ihmettele 🥶 nurmella ja hiekalla istui ehkä yhteensä 10 ihmistä, Koivurannan kahvilan terassi oli tyhjä, vaikka oli aurinkoista.

Musta tuntui, että viime kesänä olin elossa kun oli muutama viikko hellettä. Sai energiaa talveen.

Vierailija
116/136 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea kesä. Lämpimin päivä tainnut olla 22 astetta.

Vierailija
117/136 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan niitä sateisia kesiä ollut useita vuosikymmenten aikana. Eihän tämä ole vielä mitään.

Siis missä on edes ollut sateista, kun omilla kulmilla on ollut ihan helkatin kuivaa?? Nyt on satanut kahtena päivänä ja edellisistä kunnollisista sateisesta on liki kuukausi. Kevät oli niin kuiva, että maastopalovaroitus koko ajan päällä. 

Keski-Suomessa on non stop losottavat monsuunisateet miinus monsuuni. Lehtokotilot on punkkien lisäksi oikea epidemia toisin kuin 2020 plandemia.

Vierailija
118/136 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, ja shortseissa

Oletkin normaali ihminen etkä hullu paskan jankuttaja.

Vierailija
119/136 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea kesä. Lämpimin päivä tainnut olla 22 astetta.

Paljon pitäisi olla ettei itkettäis?

suksivittuun suomesta jos itkettää omien sekaan afrikkaan hikoilemaan.

Vierailija
120/136 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole kun lähdet töihin tai saat karenssia.

haalarit päälle !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi