Ahdistaa, kun sataa kaatamalla ja kesä jo pian ohi
Tuntuu, että tämä kesä mennyt ihan vilauksessa ja kunnon lämpimiä ilmoja ei ole ollutkaan. Kesä muutenkin niin lyhyt, että tällaisia lähes syksyisiä kaatosade ilmoja tarvisi olla yhtään päivää.
Kommentit (136)
Aloittaja on helle idiootti, toivottavasti ei enää koskaan mene helteen puolelle.
WTF on heinäkuun alku. Mikä kesä missä lopussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämmintä kesäsadetta se vain on.
Meillä näyttää mittari 10 astetta.
Missä päin?
Tää on kyllä kieltämättä ollut kylmä ja sateinen kesä, kai sitä täytyy alkaa odottelemaan seuraavaa kesää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämmintä kesäsadetta se vain on.
Meillä näyttää mittari 10 astetta.
Missä päin?
Pietarissa siellä tämä valehteleva ja jankuttava mulkku asuu
Vierailija kirjoitti:
WTF on heinäkuun alku. Mikä kesä missä lopussa.
Viime kesänä helleputki alkoi heinäkuulla, ja niitä helteitä oli syyskuussakin.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä kieltämättä ollut kylmä ja sateinen kesä, kai sitä täytyy alkaa odottelemaan seuraavaa kesää.
Onneksi on pitkäääää ja viileä talvi välissä.
Ei voi harmittaa niinkuin mua: mies oli keväällä eturauhasleikkauksessa ja hilluu pelkkä housuvaippa yllään. Olen odottanut joko toipuisi, mutta ei. Asuun sopivasti taantumassa vauvaksi.
60+
Sadepäivät on just hyviä. Sienet saa vettä. Parin päivän päästä käyn hakemassa kantarellit paikasta, jossa lauantaina oli vain pieniä nykeröalkuja.
Joo, eipä Suomessa kunnon kesää ole. Viime talvi Espanjassa ja kelit olivat paljon paremmat kuin täällä kesällä.
No painuvittuun suomesta sarja vinkuja!
Vierailija kirjoitti:
Joo, eipä Suomessa kunnon kesää ole. Viime talvi Espanjassa ja kelit olivat paljon paremmat kuin täällä kesällä.
No mene sinne itkemään kusipää!
Taasko sua ahdistaa? Menisit nyt vaan edes kerran päivässä ulos, ja nauti siitä, että ei ole lunta, jäätä ja pakkasta ja luonto vihreä ja kukkiva. Eli on kesä.
Vierailija kirjoitti:
Musta sadekin on ok mutta olisipa silloin samalla edes 20c lämmintä. Sade ja 15c viileys jossain Heinäkuussa ei kyllä kiinnosta yhtään.
Onko se nokea se musta sade?
Vierailija kirjoitti:
+20 kylmä?
Onhan niitä sateisia kesiä ollut useita vuosikymmenten aikana. Eihän tämä ole vielä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jos heinäkuussa joutuu ulkona palelemaan niin ei kyllä ole mistään kotoisin. Mutta nämä kesät tuntuu nykyään olevan aina huonoja.
Kyllä minä sain hien pintaan lenkillä kesävaatteissa.
Miksi ap taistelee sellaista vastaan, mille ei mahda mitään? Miksi et sen sijaan opettele nauttimaan myös kesäsateesta? Sehän on ihan erilaista kuin syyssade. Kesäsade on lämpimämpää, eikä lehdetkään lentele naamaa päin tuulessa jne. Itse olin juuri äskettäin sateella liikkeellä pyörän kanssa. Ei se nyt niin kauheaa ollut, asteitakin oli parikymmentä.
Jankuti jankuti jankuti saatanan kusipentuuu.