Ahdistaa, kun sataa kaatamalla ja kesä jo pian ohi
Tuntuu, että tämä kesä mennyt ihan vilauksessa ja kunnon lämpimiä ilmoja ei ole ollutkaan. Kesä muutenkin niin lyhyt, että tällaisia lähes syksyisiä kaatosade ilmoja tarvisi olla yhtään päivää.
Kommentit (55)
Kesäkausi on alkaa vapusta ja päättyy syyskuun loppupuolelle.
Toukokuussa laitellaan parveke kesäkuntoon, syyskuussa reissu etelään. 🤩
🌞🌞
Viime vuonna koko heinäkuu oli järkkyä hellettä, onneksi tänä vuonna normi Suomen kesä.
Jos heinäkuussa joutuu ulkona palelemaan niin ei kyllä ole mistään kotoisin. Mutta nämä kesät tuntuu nykyään olevan aina huonoja.
Oikein mukavat säät. Ne pari 25 hellepäivää saivat jo vitutuksen aikaiseksi. Toivottavasti loppukesä on tällaista max. 20 astetta, säästyy näkösaasteelta kun prostituutit eivät niin antaumuksellisesti esittele reikiään ja luonto ja eläimet kiittävät.
Luonto tykkää kun tulee vettä. Pian saa kantarelleja. Namskistaralkaa!
Vierailija kirjoitti:
Suomen kesä on huono vitsi. Kylmää ja pilvistä lähes aina. Onneksi olin toukokuussa italiassa ja taas syyskuussa uudestaan.
On tämä ihan eri luokkaa vaikka Huippuvuorten kesään verrattuna.
Muistan kun olin 2024 syyskuun lopussa merenrannalla ottaa aurinkoa 25 asteessa.
Vierailija kirjoitti:
Luonto tykkää kun tulee vettä. Pian saa kantarelleja. Namskistaralkaa!
Niitä on jo metsät täynnä. Eilen poimin monta litraa
Loppuviikosta alkaa taas aurinko ja helteet viimeistään. Pääsee nauttimaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Ei voi kulkea edes shortseissa ja tpaidassa. Tulis helteet nyt nopeaa ni pääsee taas nauttimaa ja jatkaa rusketuksen keräämistä.
Olen ollut koko kesän ulkona töissä ja t-paita päällä. Pitäiskö sun tarkistuttaa terveydentila, jos kesälämmöissä paleltaa?
14 - 18 asteen päivälämpötila EI ole kesälämpöä nähnytkään!!! 10 astetta lisää niin alkaa jo tarkenemaan! Joka muuta väittää voi muuttaa Grönlantiin.
Ei voi olla t paidassa se siinä onkin, joutuu laittamaan tuulitakin
Pari viikkoa sitten oltiin Keski-Euroopassa. 30 astetta oli erittäin miellyttävä lämpötila 40 alkoi olla jo vähän liikaa.
Loppuviikosta onneksi ylittyy 25, voi alkaa taas viettämään kesää
Vierailija kirjoitti:
Eilen tuli kuuro, terveisiä Suomen aurinkoisimmasta kaupungista.
Vaasa?
Olen ollut koko kesän ulkona töissä ja t-paita päällä. Pitäiskö sun tarkistuttaa terveydentila, jos kesälämmöissä paleltaa?