Olen keskeyttänyt opinnot neljä kertaa. Haluatko kysyä jotain?
Tai tavallaan viisi kertaa, kun yhden opiskelupaikan otin vastaan vaan sen takia, että sain lainan, mutta en käynyt edes koululla kertaakaan.
Kommentit (37)
Tsemppii ap, nyt sitoudut ja suoritat opinnot loppuun!
En halua kysyä mitään, mutta ohjeistuksena sanon, että suorita loppuun sellanen koulutus, joka työllistää. Ota selvää mikä on sellainen koulutus. Menee elämä muuten vituiksi, niin kuin esim mulla, jos et ota itseäsi niskasta kiinni.
Selvittele asioita "opon" ja yths:n kautta, jos tulee olo, että haluat keskeyttää tämänkin tutkinnon.
Vierailija kirjoitti:
Ap voisiko sinulla olla adhd?
Ei kuulemma ole.
Ap
Tuossa on ehkä pahinta se että pettää itsellensä annetut lupaukset. Helpommin jätät seuraavankin koulun loppuun koska oot tehnyt niin monta kertaa aiemminkin. Ja sitten se siirtyy helposti muillekin elämän osa-alueille. Nyt otat itseäsi niskasta kiinni!
t. kolmekymppinen
Hyvä pointti tuo työllistäminen.
Mulla oli joskus työkaverina nuori "jäbä"; fiksu kaveri, pää toimi paljon nopeammin kuin mulla (vanhalla gubella).
Hänellä oli 2 Amiskan tutkintoa (metalli- ja IT-). Ei onnistunut työllistymään, yritys oli kyllä hyvä (mitä hän itse kertoi).
Baarissa nähtiin, kysyi multa, et pitäiskö lukea/opiskella vielä 3. tutkinto (IT-ala)? - Vastasin siihen, et jos et noilla ole "onnistunut työllistymään", niin tuskin se 3. auttaa yhtään. Hae mielummin "Tekuun" eli AMK:hon, päätä sulla kyllä riittää. (rahoitus on kokonaan toinen asia, silloin; nykyisestä en tiedä).
Vierailija kirjoitti:
En halua kysyä mitään, mutta ohjeistuksena sanon, että suorita loppuun sellanen koulutus, joka työllistää. Ota selvää mikä on sellainen koulutus. Menee elämä muuten vituiksi, niin kuin esim mulla, jos et ota itseäsi niskasta kiinni.
Sellaista ei vaan nykyään ole, mikäli ei ole rahkeita lääkikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tarkoitus hakiessa kouluun suorittaa koulutus loppuun?
Oli kaikkina muina kertoina tarkoitus suorittaa loppuun.
Ap
Kuinka pitkälle olet yleensä päässyt?
Miten olet päässyt noin monta kertaa sisälle?
Oletko kysynyt kertaakaan itseltäsi miksi olet lopettanut opintosi neljä kertaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tarkoitus hakiessa kouluun suorittaa koulutus loppuun?
Oli kaikkina muina kertoina tarkoitus suorittaa loppuun.
Ap
Kuinka pitkälle olet yleensä päässyt?
Lähihoitajaopinnoissa tokalle vuodelle, nuo muut lopetin ekana syksynä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten olet päässyt noin monta kertaa sisälle?
Helposti.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysynyt kertaakaan itseltäsi miksi olet lopettanut opintosi neljä kertaa?
Olen. Vastaus on ollut jaksamisen tai motivaation vaikeudet, liian pitkä koulumatka yms.
Ap
Vierailija kirjoitti:
lorvikatarri?
Mikä se on?
Ap
Jatkanut muualla jo tutkintoa loppuun, mm.