Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan - ketju (listataan asioita joita et ole koskaan tehnyt mutta joita "kaikki muut" ovat) AP aloittaa

Vierailija
05.07.2026 |

Tarkoitus on listata aivan yleisiä asioita, joita et ole koskaan tehnyt, mutta tuntuu että kaikki muut ovat.

Taustaa: Itse olen 40+ aktiivinen, terve, perheellinen, koulutettu henkilö.

Silti EN OLE KOSKAAN tilannut mistään nettikaupasta mitään konkreettista tavaraa, esinettä tai tuotetta.

En kotimaisesta enkä ulkolaisesta. Olen varannut kyllä matkoja, konsertteja ym aineetonta palvelua.

En ole koskaan kuitenkaan tilannut yhtään vaatetta, elektroniikkaa, varaosia tai mitään muutakaan tavaraa. Eikä riipu mistään osaamisesta, kielitaidosta, rahasta, vakaumuksesta tai muusta sellaisesta. En vain ole tarvinnut mitään sellaista mitä ei saisi helposti oman tai lähikaupunkien kaupoista niin, että saa samalla sovitettua ja varmistettua että ostos on sopiva ja näin välttyy turhilta postituksilta ja palautuksilta. 

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan 38v mies ajanut autokorttia. Eikä edes kiinnosta autot.

59m ja sama.

Lisäksi en ole koskaan kokenut vetoa uraputkielämään hyödykkeineen (kuten hienompi auto kuin naapurilla esim.)

Vierailija
42/67 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan omistanut älypuhelinta, ottanut tatuointia tai ollut missään somessa. Näitä olisi paljon lisää mutta edellämainitut kai sellaisia suurimpia mitä jaksetaan ihmetellä. n43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut mökillä.

Olen keski-ikäinen.

Vierailija
44/67 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut lentokoneessa.

Vierailija
45/67 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oikeastaan kadehtinut ketään tai mitään...

Tää oli kiva vastaus.

Vierailija
46/67 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 50v mutta en ole koskaan käyttänyt vhs-kasettia.

Vierailija
47/67 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

oikeastaan kadehtinut ketään tai mitään...

Hyvä että on muitakin kaltaisiani. 

Vierailija
48/67 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan omistanut älypuhelinta, ottanut tatuointia tai ollut missään somessa. Näitä olisi paljon lisää mutta edellämainitut kai sellaisia suurimpia mitä jaksetaan ihmetellä. n43

Erikoista, että joku vieläkin jaksaa vastustella älypuhelinta. Elämä on varmaan hankalaa ja tulevaisuudessa vieläkin hankalampaa.

Vierailija
49/67 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pelannut kivi,sakset,paperia enkä biljardia. En ole laulanut karaokea.

Vierailija
50/67 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt hierojalla enkä kosmetologilla.

Vierailija
51/67 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt afrikassa.

Vierailija
52/67 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan käynyt afrikassa.

Olen käynyt Gibralttarilla.

Vierailija
53/67 |
06.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käynyt festareilla tai ruotsin laivalla.

Vierailija
54/67 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan käyttänyt mitään suoratoistopalvelua joita on useitakin monella tuttavilla. Netflix, Spotify ja kaikki muut ovat minulle täyttä hepreaa. En ole ladannut enkä maksa. Enkä ole edes mikään vanha jäärä, mutta normitelkkari, radio, cd- ja dvd-levyt riittävät oikein hyvin. :)

Vierailija
55/67 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut oikeaa mulkkua pyllyyn.

Vierailija
56/67 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähipiirin ja ystävien mielestä ällistyttävää on se, etten ole koskaan tilannut mitään Wolt/ Foodora / tms ruokalähettiruokaa kotiin. Monille se on lähes jokapäiväistä. Käyn ulkona syömässä kyllä, olen laiska tekemään ruokaa, mutten ole koskaan tullut tilanneeksi, jaksan ja ehdin kyllä kauppaan tai keskustaan.

Vierailija
57/67 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ple koskaan groomaillut teinityttöä.

Vierailija
58/67 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastanut seksiä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Unissa toki mutta lasketaanko se?

Vierailija
59/67 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastanut seksiä vastakkaisen sukupuolen kanssa. Unissa toki mutta lasketaanko se?

Mutta homostellut olet senki edestä

Vierailija
60/67 |
07.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut elämäni aikana noin 25 autoa, joilla olen ajanut yhteensä useita miljoonia kilometrejä kymmenien vuosien aikana, mutta en ole koskaan teettänyt jakohihnaremonttia. Se on kuulemma kallis, joten olen aina myynyt auton ja ostanut seuraavan ja ajanut sillä kunnes jakohihnaremontti on tullut ajankohtaiseksia ja taas myynyt ja ostanut jne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi