En ole koskaan - ketju (listataan asioita joita et ole koskaan tehnyt mutta joita "kaikki muut" ovat) AP aloittaa
Tarkoitus on listata aivan yleisiä asioita, joita et ole koskaan tehnyt, mutta tuntuu että kaikki muut ovat.
Taustaa: Itse olen 40+ aktiivinen, terve, perheellinen, koulutettu henkilö.
Silti EN OLE KOSKAAN tilannut mistään nettikaupasta mitään konkreettista tavaraa, esinettä tai tuotetta.
En kotimaisesta enkä ulkolaisesta. Olen varannut kyllä matkoja, konsertteja ym aineetonta palvelua.
En ole koskaan kuitenkaan tilannut yhtään vaatetta, elektroniikkaa, varaosia tai mitään muutakaan tavaraa. Eikä riipu mistään osaamisesta, kielitaidosta, rahasta, vakaumuksesta tai muusta sellaisesta. En vain ole tarvinnut mitään sellaista mitä ei saisi helposti oman tai lähikaupunkien kaupoista niin, että saa samalla sovitettua ja varmistettua että ostos on sopiva ja näin välttyy turhilta postituksilta ja palautuksilta.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kokeillut tupakkaa, nuuskaa tai vapea. 45v nainen. Kun oppilaiden kanssa tästä tulee puhetta, joku on heti valmiina tarjoamassa kokeiltavaa.
En ole myöskään käyttänyt huumeita.
Olen muori 70v. Koskaan ei ole ollut seksiä. Voiko näin vanhasta sanoa, että olen siis vielä neitsyt 🤔
En ole uskaltanut ottaa tatuointia tai lävistystä vaikka aika monella niitä on. Jotenkin pelkään sitä kipua, varsinkin tatuoinnissa. Mielikuvissani kipu on niin kova että en kestä kuin puoleenväliin ja sitten iholleni jää puolikas tatuointi.
En ole koskaan edes maistanut majoneesia, kun sen etova löyhkäkin saa voimaan pahoin eikä limaisen tursuava koostumuskaan varsinaisesti houkuttele. Kaikki pikaruoka-annokset tilaan aina ehdottomasti ilman majoneesia.
En ole koskaan äänestänyt vasemmistopuolueita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan kokeillut tupakkaa, nuuskaa tai vapea. 45v nainen. Kun oppilaiden kanssa tästä tulee puhetta, joku on heti valmiina tarjoamassa kokeiltavaa.
En ole myöskään käyttänyt huumeita.
Olen muori 70v. Koskaan ei ole ollut seksiä. Voiko näin vanhasta sanoa, että olen siis vielä neitsyt 🤔
Ei voi sanoa. Aika kovana pitäisi olla että kykenee tunkeutumaan immenkalvon läpi , hämähäkinseittien ja muun muurautuneen töhnän lomassa syvälle sisälle.
Olisin valmis kuitenkin yrittämään. Hyvin voideltuna.
En ole koskaan omistanut telkkaria tai mikroa.
En ole koskaan asunut yhdessä osoitteessa pidempään kuin 5 vuotta.
En ole koskaan ollut samassa työpaikassa pidempään kuin 5 vuotta.
En ole koskaan ajanut autolla.
En ole koskaan ostanut puhelinta uutena tai maksanut puhelimesta enemmän kuin 100€.
En ole koskaan omistanut mitään Ikean tuotetta.