En ole koskaan - ketju (listataan asioita joita et ole koskaan tehnyt mutta joita "kaikki muut" ovat) AP aloittaa
Tarkoitus on listata aivan yleisiä asioita, joita et ole koskaan tehnyt, mutta tuntuu että kaikki muut ovat.
Taustaa: Itse olen 40+ aktiivinen, terve, perheellinen, koulutettu henkilö.
Silti EN OLE KOSKAAN tilannut mistään nettikaupasta mitään konkreettista tavaraa, esinettä tai tuotetta.
En kotimaisesta enkä ulkolaisesta. Olen varannut kyllä matkoja, konsertteja ym aineetonta palvelua.
En ole koskaan kuitenkaan tilannut yhtään vaatetta, elektroniikkaa, varaosia tai mitään muutakaan tavaraa. Eikä riipu mistään osaamisesta, kielitaidosta, rahasta, vakaumuksesta tai muusta sellaisesta. En vain ole tarvinnut mitään sellaista mitä ei saisi helposti oman tai lähikaupunkien kaupoista niin, että saa samalla sovitettua ja varmistettua että ostos on sopiva ja näin välttyy turhilta postituksilta ja palautuksilta.
Kommentit (67)
En ole koskaan katsonut Salattuja elämiä ja olen ylpeä siitä. Salatut elämät ovat etenkin valkoisen roskasakin suosikkiohjelma.
En ole koskaan onnistunut löytämään tyttöystävää. Olen työpaikkani ja kaveripiirieni ainoa ikisinkku.
t. M35
En ole käynyt Virossa. En ole käyttänyt huumeita.
En ole koskaan tilannut Temusta mitään.
En ole koskaan nukahtanut telkkaria katsoessa.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan saanut orgasmia
Sama. Ei koskaan.
N43
En ole koskaan katsonut jalkapallo-ottelua.
En ole koskaan saanut orgasmia.
Jep.
En ole koskaan käynyt Euroopan ulkopuolella.
En ole koskaan käynyt gynekologilla olen 43-vuotias nainen.
En ole koskaan harrastanut yhden yön juttuja. Minusta ei vaan ole sellaiseen, olen introvertti. Seurustellut kyllä olen ja olen naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei koskaan ole ollut yhden yön suhdetta. Nuorempana olisin kyllä halunnut ja yritinkin. Koskaan en ole esim. baarista tai laivalta saanut ketään hetken huumaan jostain syystä. Suhteita on kyllä ollut useita, s3ksiäkin runsaasti, kaksi avioliittoakin, mutta ei koskaan varsinaista seikkailua, joten en tiedä miltä sellainen tuntuu.
Et ole menettänyt mitään oleellista, usko pois.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan käynyt gynekologilla olen 43-vuotias nainen.
No se on kyllä tyhmää.
En ole koskaan omistanut mitään, taloa, mökkiä, autoa tms..
En myöskään koskaan ajanut ajokorttia.
Varmaan näissä poikkean keskiverto suomalaisesta:
- en ole käynyt ripillä
- en omista ajokorttia
- en ole koskaan asunut omistusasunnossa
- en ole koskaan käynyt Kanariansaarilla
- en ole koskaan juonut olutta
- en ole koskaan ollut jääkiekko-ottelussa
- en ole koskaan syönyt Saarioisten roiskeläppää
En ole koskaan elänyt miesten validaatiolle. Se on minusta täysin arvoton.
En ole koskaan...
- Käynyt treffeillä, seurustellut tai suudellut
- Ollut päihtynyt tai tupakoinut
- Tilannut noutoruokaa
- Ajanut automaattivaihteisella autolla
- Asunut vuokralla
- Pelannut konsolipeliä
- Laulanut karaokea
- Ajanut sähköpotkulaudalla
Lista jatkuisi pidempäänkin, mutta tässä päällimmäiset. Ja ei, en ole uskonnollinen vaan ateisti. Keskityn kirjoihin ja luontojuttuihin.
N33
En ole koskaan 38v mies ajanut autokorttia. Eikä edes kiinnosta autot.
En ole koskaan käynyt minkäänlaisessa kasvohoidossa, manikyyrissä tai vastaavassa. Ikä lähestyy 50:tä.