Alkionsiirto 3 viikkoa sitten, oksentelen ja testit näyttävät negaa
Otsikossa tilanteeni. Välillä testi näytti haaleaa positiivista reilu viikko sitten, nyt ei mitään. Olen alkanut oksentelemaan rajusti. Voiko olla, että raskaus ei tässä vaiheessa näkyisi kaupan testissä? Verikokeeseen ei pääse, hoitajan mielestä ei tarpeellista.
Kommentit (19)
Tee clearblue digitesti apteekista tai käy yksityisellä hcg veritestissä. Onko kuukautiset myöhässä myös vai?
Jos kuukautisua ei tule, niin voit käydä yksityisellä varhaisraskauden ultraäänessä noin rv 7, niin saat varmuuden onko mitään vai ei. Mutta, jos et ole raskaana niin eiköhän ne kuukautisetkin ennen sitä ala.
Eikös siinä pillu palellu kun se jäinen alkio työnnetään sisuksiin?
Minulla oli siis ihan normaalit elleivät runsaammat kuukautiset siinä vaiheessa, kun testi näytti haaleaa positiivista. Ajattelin pitkään, että kyseessä on kemiallinen raskaus. Mutta nyt on tätä pahoinvointia ja alavatsakipua. Tänä aamuna kun olin pukemassa, tunsin yhtäkkiä aivan järkyttävän pahoinvointiaallon, juoksin vessaan ja oksensin aamu- ja varmaan iltapalatkin samalla kertaa.
Ap
Aika kauan jo siirrosta. Itse sain positiivisen 5 päivää ovulaatiosta.
Millaisia testejä olet tehnyt? Niissäkin on eroja..
Kohdunulkoinen, kannattaa mennä lääkäriin, vaatia. Tsemppiä, toivotaan parasta!
No jos sulla on kuukautisetkin tullut, niin tuo pahoinvointi johtuu jostain muusta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä vedit tuon kohdunulkoisen?
Vierailija kirjoitti:
No jos sulla on kuukautisetkin tullut, niin tuo pahoinvointi johtuu jostain muusta.
Voi olla todennäköistä, mutta haluaisin korostaa, että minulle sanottiin vuodon olevan hyvin yleistä ivf-alkuisissa raskauksissa. Se voi kuulemma johtua myös limakalvoärsytyksestä, jota emätinpuikot eli kiinnittyslääkkeet aiheuttavat.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä vedit tuon kohdunulkoisen?
Miten niin? Luuletko ettei hedelmöityshoidolla voi tulla semmosta, kyllä kuule voi!
Runsas verenvuoto ja negatiivinen testi. Et ole raskaana. Odottelet nyt rauhassa, että vointi paranee.
Voisiko ovulaatio aiheuttaa sulle oksentelun? Jos tämä kierto on jotenkin voimakkaampi hoitojen takia?
Vaikka olisi varmaan kiva tietää, ei se verikoe muuttaisi tilannetta mihinkään, kuluttaisi vaan terveydenhuollon valmiiksi jo tiukkoja resursseja. Koeta pysyä rauhallisena ja odotella, kyllä asia seuraavien viikkojen aikana selviää. Tsemppiä!