Oliko Anneli Auerin juttu nyt tässä?
Asia on lopullisesti loppuunkäsitelty? Jos ei, niin miten se vielä voi muuttua, mitä uusia juonenkäänteitä voi vielä tulla?
Anneli elelee nyt miljoonien turvin huolettomana moppuelämänsä ja lapset myös?
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin omintakeinen reitti miljonääriksi. Onnistuu se noinkin VERONMAKSAJIEN PIIKKIIN.
Ei muuta kuin tekemään perässä, jos noin kadehdituttaa, ja oikeasti olet niin tyhmä, että kuvittelet tuon olleen suunniteltu juttu. Eihän siinä toki kuin menetetty oma maine kokonaan, istuttu vuosikausia vankilassa ja menetetty kaikkien lasten lapsuus. Hirveän hyvä kauppa, ainakin selvästi sun mielestäsi.
Annelin luonteinen ihminen saattoi jopa viihtyä vankilassa. Ruokaa sai muutakin kuin nuudeleita ja ranskuja. Lasten vointia Auer tuskin ottaa huomioon nytkään, kun piti altistaa lasten kertomukset ja teonkuvaukset kaikelle kansalle.
Kerrohan vielä kuinka läheisesti tunnet Annelin? Ai niin, ethän sä tunne. Mutta on kiva luoda omia mielikuvia, mieti kun se oli niin ilmeetön niissä kuvissa, eikä vuosia murhan jälkeen edes itkenyt oikeudessa ja mitähän kaikkea nyt vielä mikä ihan varppena todistaa, että hullu psykopaatti se on. Siitä me ei välitetä, että mielentilatutkimuksenkin mukaan hän on ihan normaali ihminen, aika vaativa persoona, mutta ei muuta. Ei psykopaatti, ei mielenterveysongelmia, ei persoonallisuushäiriöitä. Mutta joo. Kauheahan se on, kun susta siltä tuntuu.
Sinä tuon vuodatuksen oksensit. Miksi luulet, että minua kiinnostaa Auerin ilmeet tai tunteet?
Sinähän väität TIETÄVÄSI Annelin tunteistanja ajatuksista vaikka mitä.
Harhaistahan sellainen toki on.
Minä kirjoitin pelkästään yhden lauseen, että Annelin luonteinen ihminen saattoi jopa viihtyä vankilassa. Eikös hän ole itse luonnehtinut itseään introvertiksi ja näyttää viihtyvän koneellaan. Vankilassa oli kaverina se insuliinisurmaaja, joten ei tarvinnut ihan yksinkään olla. Minä en ole kirjoitellut mitään mistään ilmeettömyydestä tai muusta vastaavasta. Minua kiinnostaa pelkästään se, kuinka hän murhasi Jukan ja millaista elämää vietti Jensin kanssa.
Älä viitsi, kaikki sun jututhan perustuu siihen, että olet muka profiloinut Annelin ihmiseksi, jolle on täysin luontaista käytöstä tehdä dildosarvia ja taustanauhoja jne.
Ei siinä ole kyse mistään ilmeitten, tunteiden ja ajatusten "tietämisestä". Miksi höpiset? Totta kai Anneli osaa Perhekerhon vetäjänä askarrella vaikka mitä. Keski-ikäiselle naiselle tuskin on epäselvää, mikä dildo on. Ja taustanauhan käyttö voi ihan hyvin tulla mieleen ihmiselle, joka osaa muokata äänitiedostoja. Mikään tuosta ei ole sellaista, mitä hän ei epärealistisena pystyisi tekemään.
Sinä itse olet sanonut, että nämä lukemattomat täysin järjettömät ja epärealistiset asiat ovat uskottavia ja loogisia juuri Annelin kohdalla, ja perustanut tämän väitteesi omaan profilointiisi.
En muista kyllä harrastaneeni varsinaista profilointia. Enkä ymmärrä, miksi sinun mielestäsi Anneli ei olisi voinut tehdä mitään tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät pissa- ja kakkajutut kenestäkään murhaajaa tee.
Mutta jotenkin se pissa ainakin liittyy, kun pienin lapsi oli kertonut kuulusteluissa, et äiti oli pissannut hänen päälleen.
Voi pyhä yksinkertaisuus, kun nämä on niitä KEKSITTYJÄ tarinoista.
En usko, että tuollaista tulee lapsen mieleen muuten kuin omakohtaisen kokemuksen kautta.
No siinäpä olet uskomatta.
Jokainen vanhempi tietänee, että juuri pissa- ja kakkajuttuja pikkulapsilta tulee helposti.
Ei se tiedä, kun sillä ei ole lapsia
Jos teillä niin, ei se tarkoita että muillakin, pitäisikö olla huolissaan, mitä teilläkin on meneillään!
Ole vaan huolissas jos haluat
Onko teillä siis kakkaleikkejä meneillään useinkin?
Miten on, kuinka usein?
Jos teillä nyt lapset tosiaan kertoo vastaavia pissa-ja kakkua juttuja, miten olet asiaan suhtautunut? Kuinka usein niitä teillä tapahtuu?
Varmaan nauttisi, hihittelisi kirjoittaessaan kuinka kaikki menivät halpaan hänen ylivoimaisuutensa vuoksi. Hän ja vain hän yksinään pystyi tekemään sen.