Bikinimuoti on muuttunut aika rohkeaksi
Olimme perheemme kanssa ulkovesipuistossa. Panin merkille, että monen ikäiset, tosi nuoretkin, suosivat hyvinkin paljastavaa bikinimuotia. Hienoa, että niin monet eivät häpeile vartaloaan, mutta toisaalta en itse välittäisi nähdä kenenkään pakaroita julkisella paikalla.
Mies kyllä varmaan tykkäsi, kun nuoria naisia ja tyttöjä vilisee silmien edessä pikku pikku bikineissä. Piti silti ihailtavasti naamansa peruslukemilla. :D
Kommentit (299)
Vierailija kirjoitti:
Täällä päin on yksi ranta, johon ei monikaan weetee eksy. Bikinimuoti on siellä aika paljon asiallisempaa.
Mikä on weetee? Nuslimiko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että nuorimmat niissä seksikkäissä bikineissä eivät olleet vielä edes yläkoulussa. Ehkä 11- tai 12-vuotiaita.
Tietyssä iässä tytöt tahtovat aina testata viehätysvoimaansa aikuisiin miehiin ja kilpailla äitinsä kanssa. Se kuuluu tyttöjen luonnolliseen kehitykseen eikä ole mitään syytä olla nauttimasta kaikesta kauniista!
Ainakin sun kaltaisen pervon äijän pään sisällä.
Olet inhottava! Et taatusti pysty enää itse tarjoamaan yhdellekään miehelle silmänruokaa ja olet vain naisten tapaan kateellinen nuoremmille ja hoikemmille!
Useat keski-ikäiset naiset eivät nimenomaan halua tarjota miehille yhtään mitään silmänruokaa, vaan haluavat mennä uimaan ja mahdollisesti ottaa aurinkoa rauhassa tai omien lastensa kanssa.
On aivan sama mitä keski-ikäiset miehet, olivatpa pervopertejä tai norminiiloja meistä ajattelevat. Ihan sama vaikka oksentavat inhotuksesta.
Miksi olisimme kateellisia nuorille naisille, kun olemme JO AIKAISEMMIN itse olleet nuoria. Nyt on keski-ikäisyyden vaihe menossa.
Vierailija kirjoitti:
Olen 50 v ylipainoknen täti. Ex mies valitti minulle vielä 3 v sitten kun pidän mummouikkaria eli mustaa urheiluilista uimapukua. Olisi kuulemma pitänyt olla persebikinit....en ikimaailmassa edes bikineitä laita enää, nuorenakin tunsin olon niissä epämukavaksi. Törkeän näköistä kun jiku pienen lapsen pitää persebikineitä. Mikä idea? En vaan tajua.
Suurkiitos sinulle!
-Eräs Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että nuorimmat niissä seksikkäissä bikineissä eivät olleet vielä edes yläkoulussa. Ehkä 11- tai 12-vuotiaita.
Tietyssä iässä tytöt tahtovat aina testata viehätysvoimaansa aikuisiin miehiin ja kilpailla äitinsä kanssa. Se kuuluu tyttöjen luonnolliseen kehitykseen eikä ole mitään syytä olla nauttimasta kaikesta kauniista!
Olet inhottava! Et taatusti pysty enää itse tarjoamaan yhdellekään miehelle silmänruokaa ja olet vain naisten tapaan kateellinen nuoremmille ja hoikemmille!
Useat keski-ikäiset naiset eivät nimenomaan halua tarjota miehille yhtään mitään silmänruokaa, vaan haluavat mennä uimaan ja mahdollisesti ottaa aurinkoa rauhassa tai omien lastensa kanssa.
On aivan sama mitä keski-ikäiset miehet, olivatpa pervopertejä tai norminiiloja meistä ajattelevat. Ihan sama vaikka oksentavat inhotuksesta.
Miksi olisimme kateellisia nuorille naisille, kun olemme JO AIKAISEMMIN itse olleet nuoria. Nyt on keski-ikäisyyden vaihe menossa.
Miksi te sitten olette niin ilkeitä nuoremmille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuntuu että nuorimmat pyllyvakobikineissä/uikkareissa olijat ovat jotain yläasteikäisiä. En valita, tykkään kyllä vilkuilla ja varsinkin kun näkee jotain äiti-ihmisiä pyllistelemässä matalassa vedessä pikkulasten kanssa tuollaisten kanssa, niin väkisinkin katse harhautuu. En kuitenkaan tuijota mitenkään näkyvästi, tietenkään.
Tykkäät vilkuilla yläasteikäisiä?
No mikä ettei, kun ne kerran tykkäävät näytellä persettään julkisesti ja ilmeisimminkin nauttivat siitä, että niitä katsellaan muna suorana!
Nämä yläasteikäiset tytöt stringeissään nimenomaan nauttivat saadessaan nähdä aiheuttamansa erektion vanhemman sedän uimahousuissa ja sellaisen huomatessaan aloittavat poikkeuksetta silmäpelin. Se ei ole suinkaan sattumaa!
Kyllä ainakin mä ja kaikki mun kaverit nautitaan jos meitä katsellaan! Onks se paha?
Vierailija kirjoitti:
Yleiset rannat on muuttuneet kamalaksi nuorten naisten (alle 35-vuotiaat) pakaroiden paljastelun ja pappojen kyyläämisen takia.
Esimerkki: Olin uimassa jokunen päivä sitten yleisellä rannalla. Osalla nuorista naisista ja myös varmaan alaikäisistä nuorista oli koko perse paljaana (naru persevälissä). Hyvin näin kauempaa uimasta, kuinka pappaikäinen iskä oli aurinkolasit päässään kahden taaperoikäisen lapsensa kanssa rantavedessä ja mies tuijotti nuoria naisia (vaikea sanoa ovatko 18 vai 21, joten sanoako tyttö vai nainen). Ihme, kun pystyi hieman omienkin taaperoidensa perään katsomaan. Oksettavaa! Isä kuitenkin oli, eikä lasten pappa.
Pukeudun aina mahdollisimman epäseksikkäästi, kun menen uimaan. En ikinä haluaisi kenenkään pervopertin katsovan sekuntiakaan suuntaani. En voi käsittää miksi joku haluaa jonkun pervopertin katsovan hänen persettä.
Tuohan on täysin oma valintasi, josta takuulla kukaan ei valita! Joku toinen voi arvostaa eri asioita.
Vierailija kirjoitti:
Suojelkaa lapsianne pedoilta ja pervoilta, oikeasti.
Niitä tuodaan maahan jatkuvasti enenevässä määrin ja niiden kyyläystä täytyy vain suvaita tai on kuulemma rasisti!
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva olla naisena, kun miehet epätoivoisesti hyppelisi rannalla naruissaan ja saisin katsella ja arvioida niitä.
Ainakin meistä oli kaverini kanssa kiihottavaa, kun me vähän pyllisteltiin ja leviteltiin Kuusijärvellä yhdelle sedälle, joka salaa runkkasi meille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuntuu että nuorimmat pyllyvakobikineissä/uikkareissa olijat ovat jotain yläasteikäisiä. En valita, tykkään kyllä vilkuilla ja varsinkin kun näkee jotain äiti-ihmisiä pyllistelemässä matalassa vedessä pikkulasten kanssa tuollaisten kanssa, niin väkisinkin katse harhautuu. En kuitenkaan tuijota mitenkään näkyvästi, tietenkään.
Tykkäät vilkuilla yläasteikäisiä?
No mikä ettei, kun ne kerran tykkäävät näytellä persettään julkisesti ja ilmeisimminkin nauttivat siitä, että niitä katsellaan muna suorana!
Nämä yläasteikäiset tytöt stringeissään nimenomaan nauttivat saadessaan nähdä aiheuttamansa erektion vanhemman sedän uimahousuissa ja sellaisen huomatessaan aloittavat poikkeuksetta silmäpelin. Se ei ole suinkaan sattumaa!
Kyllä ainakin mä ja kaikki mun kaverit nautitaan jos meitä katsellaan! Onks se paha?
Sama täällä! Mä voin täällä tunnustaa, että mua kiihottaa mennä stringeissä pylly paljaana uimarannalle ja tuntea miesten tuijottavan mua! Mä oon viidentoista.
Ällöttäviä pappaikäisten miesten kirjoittamia viestejä muka teinityttöjen kirjoittamana. Hyi. Tyttöjen päässä liikkuu ihan muut asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva olla naisena, kun miehet epätoivoisesti hyppelisi rannalla naruissaan ja saisin katsella ja arvioida niitä.
Ainakin meistä oli kaverini kanssa kiihottavaa, kun me vähän pyllisteltiin ja leviteltiin Kuusijärvellä yhdelle sedälle, joka salaa runkkasi meille!
Mä otin aurinkoa pyyhkeellä vatsallani, kun huomasin yhden miehen salaa vilkuilevan mua. Otin puhelimen käteeni ja etukameran käyttöön niin että näin taakseni, laitoin toisen käteni vatsani alta haaroihini ja vähän työntelin sormea stringien sivusta rakoon. Setä jäi tuijottamaan ja sai erektion, sen vaimo huomasi ja vaimon kirkuna kuului yli kaiken muun metelin. Mun kävi miestä sääliksi mutta mä kiihotuin kanssa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi nainen on aina ilkeä ja kateellinen nuoremmalleen, varsinkin jos se on anoppi!
Kyllä, erityisesti naisten, on opittava häpeämään kehoaan. Ei sitä sovi paljastella säädyttömästi. Mitä ihmisetkin ajattelee. Paljaana ollaan eikä edes hävetä. Ei se käy. Hävetä pitää. Hävetkää kaikki, hävetkää.
Alastomuudesta on hirveää vahinkoa meille kaikille, erityisesti lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Ällöttäviä pappaikäisten miesten kirjoittamia viestejä muka teinityttöjen kirjoittamana. Hyi. Tyttöjen päässä liikkuu ihan muut asiat.
No kyllä ainakin mä olen joutunu jo 13-vuotiaasta alkaen ajamaan posliiniks että voin käyttää biksui niin kun mun kaikki kaverit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempi nainen on aina ilkeä ja kateellinen nuoremmalleen, varsinkin jos se on anoppi!
Se on se naisen luonto!
Femini femina lupus est, totesi jo se Muinainen Roomalainenkin!
Vierailija kirjoitti:
Enpä ole tainnut ikinä käydä Suomessa vesipuistossa, mutta nyt alkoi kiinnostaa.
Stringithän itsessään ovat ikivanha juttu. Nykyään tavallisenkin alaosan sivuista on nipsastu se useampi sentti pois, eli osa kankkua näkyy kaikilta, myös yksiosaisissa uimapuvuissa. Tämä muoti alkoi muutama vuosi sitten.
Tulin juuri kirjoittamaan, että ei kyse ole vain stringibikineistä. Tavallisetkin bikinit ovat nykyään vähemmän peittävät kuin aiemmin. 12-vuotiailla on ns. "tavalliset bikinit" yllä (minun nuoruudessani oli aina uimapuku), ja nekin ovat tosi seksikkäät nykyään. Se on outoa. Miehet ja pojat kyllä varmasti tykkäävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ainakin mä olen joutunu jo 13-vuotiaasta alkaen ajamaan posliiniks että voin käyttää biksui niin kun mun kaikki kaverit.
Nykystringejä tosiaan ei kehtaa käyttää, jos ei vähintäänkin aja pörrön yläreunasta ja molemmilta sivuilta reilusti pois.
Tämäkö on syy siihen, että jo suurimmalla osalla koulutytöistä on ajeltu mirri paljaaksi kuten uimahallin saunassa voi todeta, vai onko tähän ilmiöön muitakin syitä?
Ei ole kovinkaan kaunista katseltavaa nainen, jolla on niin pienet bikinit, että pakarat hyllyvät ulkopuolella ja kamelinvarpaat irvistävät.
Vierailija kirjoitti:
Shortsimalliset bikinit alle 16-vuotiaille.
Mikroshortsit EIVÄT kuulu alle 16-vuotiaalle tytölle!