Bikinimuoti on muuttunut aika rohkeaksi
Olimme perheemme kanssa ulkovesipuistossa. Panin merkille, että monen ikäiset, tosi nuoretkin, suosivat hyvinkin paljastavaa bikinimuotia. Hienoa, että niin monet eivät häpeile vartaloaan, mutta toisaalta en itse välittäisi nähdä kenenkään pakaroita julkisella paikalla.
Mies kyllä varmaan tykkäsi, kun nuoria naisia ja tyttöjä vilisee silmien edessä pikku pikku bikineissä. Piti silti ihailtavasti naamansa peruslukemilla. :D
Kommentit (299)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuntuu että nuorimmat pyllyvakobikineissä/uikkareissa olijat ovat jotain yläasteikäisiä. En valita, tykkään kyllä vilkuilla ja varsinkin kun näkee jotain äiti-ihmisiä pyllistelemässä matalassa vedessä pikkulasten kanssa tuollaisten kanssa, niin väkisinkin katse harhautuu. En kuitenkaan tuijota mitenkään näkyvästi, tietenkään.
Tykkäät vilkuilla yläasteikäisiä?
No mikä ettei, kun ne kerran tykkäävät näytellä persettään julkisesti ja ilmeisimminkin nauttivat siitä, että niitä katsellaan muna suorana!
Vierailija kirjoitti:
Joo, tuntuu että nuorimmat pyllyvakobikineissä/uikkareissa olijat ovat jotain yläasteikäisiä. En valita, tykkään kyllä vilkuilla ja varsinkin kun näkee jotain äiti-ihmisiä pyllistelemässä matalassa vedessä pikkulasten kanssa tuollaisten kanssa, niin väkisinkin katse harhautuu. En kuitenkaan tuijota mitenkään näkyvästi, tietenkään.
AURINKOLASIEN TAKAA
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään katsele avoimesti mutta pikku veitikkani reagoi melko primitiivisesti.
Se on täysin tervettä ja sallittua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ne alaikäiset persbikineissä hieman outo näky. Onko laitettu salaa vanhemmilta?
Kouluympäristöstä tiedän, että alakoulun lopulta ja yläkoulussa moni tyttö tulee kouluun siistissä paidassa ja käy pukkarissa vaihtamassa napapaidan päälle sekä stringit ja todella matalat lantiofarkut jalkaan. Kotiinlähtiessä sama toisinpäin.
11-12 -vuotiailla on kova tarve näyttää niitä nupullaan olevia rintoja ja pyöristyvää peppua mielellään aikamiehille kun luokan pojat vielä leikkivät neppisautoilla.
Tää on kyllä totta täälläkin, että ne persnarubikinit rannalla on just niillä 12-14-vuotiailla nuorilla neidoilla.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että nuorimmat niissä seksikkäissä bikineissä eivät olleet vielä edes yläkoulussa. Ehkä 11- tai 12-vuotiaita.
Tietyssä iässä tytöt tahtovat aina testata viehätysvoimaansa aikuisiin miehiin ja kilpailla äitinsä kanssa. Se kuuluu tyttöjen luonnolliseen kehitykseen eikä ole mitään syytä olla nauttimasta kaikesta kauniista!
Vierailija kirjoitti:
Akat ei yksinkertaisesti kykene itse lopettamaan horoiluaan, ellei joku ulkopuolinen taho pakota.
Ne oikein kilpailevat siitä, kuka niistä kehtaa näytellä itseään julkisesti kapeimmissa kengännauhoissa rannalla!
Joillekin sopii, joillekin ei. Pari vuotta sitten pari tyttöä käveli edessäni rinnakkain ja liiotellun keinahtelevasti, kun olen vanha täti uinapuvussa Selkeästi halusivat hidastella ja vähän esiintyä "tädille".
Teki mieli sanoa sille toiselle, että vaalea violetti korostaa noita sun pakaroissa olevia finnejä.
Ihan kiva, että eri näköiset ihmiset pukeutuvat rohkeasti, mutta eivöt ne stringit tee latuskaisesta ja näppyläisestä perseestä yhtään seksikkäämpää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vatsa pitää olla litteä jos bikineitä käyttää!
Bikinit päällä saa olla kuka tahansa.
Pitäisi vähän ajatella muitakin, kukaan ei vatsamakkaroita halua nähdä.
No ei kyllä luitakaan 🤧
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vatsa pitää olla litteä jos bikineitä käyttää!
Bikinit päällä saa olla kuka tahansa.
Pitäisi vähän ajatella muitakin, kukaan ei vatsamakkaroita halua nähdä.
Älä katso. Noin. Ongelma ratkaistu
Ei ole ratkaisu, vai antaisitko saman ohjeen tyttärellesi, joka kertoisi itsensäpaljastelijasta?
Tuskin, vaikka ihan 100% sama asia.
Miksi hoikka muka ei olisi yhtä lailla tuollainen itsensäpaljastelija 🤣
Itse olen ihmetellyt, että Suomessa vähän todella rohkeita uima-asuja tai yläosattomissa. Verraten esim. Espanjaan, missä monia rinnat esillä ja stringialaosia.
Olen tasan kerran nähnyt naisen Suomessa rinnat paljaana uimassa. Se oli jämijörven joku tekoallas. Jossain leirintäalueella.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ihmetellyt, että Suomessa vähän todella rohkeita uima-asuja tai yläosattomissa. Verraten esim. Espanjaan, missä monia rinnat esillä ja stringialaosia.
Olen tasan kerran nähnyt naisen Suomessa rinnat paljaana uimassa. Se oli jämijörven joku tekoallas. Jossain leirintäalueella.
Ja se miten kukakin rannalle haluaa mennä. Noh, salilla ihmetyttää enemmän nuo sporttirintaliiveissä kulkijat. Ehkä kun rannoilla yleensä ollaan just niukemmissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikä ettei, kun ne kerran tykkäävät näytellä persettään julkisesti ja ilmeisimminkin nauttivat siitä, että niitä katsellaan muna suorana!
Just tämmöiset tyypit oksettavia. Laitan bikinit tasan tarkkaan siksi että ne sopii päälle ja on nätin väriset. Ei kuule äijien kullit vähempää siinä kiinnosta. Jokainen saa olla rauhassa siellä ilman jotain pervoja kuolaajia. Rannalle ja uimaan onneksi saanut tähän asti mennä rauhassa ja jatkossakin poikaystävä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuntuu, että nuorimmat niissä seksikkäissä bikineissä eivät olleet vielä edes yläkoulussa. Ehkä 11- tai 12-vuotiaita.
Tietyssä iässä tytöt tahtovat aina testata viehätysvoimaansa aikuisiin miehiin ja kilpailla äitinsä kanssa. Se kuuluu tyttöjen luonnolliseen kehitykseen eikä ole mitään syytä olla nauttimasta kaikesta kauniista!
Ainakin sun kaltaisen pervon äijän pään sisällä.
Eniten kyllä itse ihmettelin näitä, jotka menevät mm. bikini-yläosassa ja shortseissa/minihameessa kaupungilla tai usein vaikka terassilla. Ja vatsamakkaroita löytyy, tai ei.
Ei siinä voi olla takana mikään muu kuin esiintymisen- ja huomionhalu. Ei voi olla niin iso juttu vetä vaikka joku ohut valkoinen t-paita siihen päällä. Mutta taas toisaalta, kun ei sais sitten tuijottaa, nämähän närkästyvät siitä(kin).
Oon iloinen siitä, että bikinit ja uimapukumallistot ovat laajentuneet, koska itse yritän etsiä lahkeellisia uimapukuja ja tyyliin 2000-luvun alussa oli todella vaikeaa löytää mitään järkevää mallia (ellet sitten mennyt urheiluosastolle, mutta silloinkin saattoi olla vain yksi lahkeellinen malli).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä yläasteikäiset tytöt stringeissään nimenomaan nauttivat saadessaan nähdä aiheuttamansa erektion vanhemman sedän uimahousuissa ja sellaisen huomatessaan aloittavat poikkeuksetta silmäpelin. Se ei ole suinkaan sattumaa!
Näin on, mutta tuo johtuu osittain siitä, että niiden ikäisinä pojat ovat vielä kiinnostuneita vain tietokonepeleistä ja mopoista ja osittain siitä, että tytöt tahtovat testata lumovoimaansa aikuisiin miehiin ja kiihottuvat itse voidessaan huomata saavansa aikaan erektion aikuisella miehellä. Ne esiintyvät sedille täysin tietoisina pyllistelynsä ja perseenkeikuttamisensa vaikutuksista, enkä näe siinä mitään pahaa. Se on täysin luonnollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin sun kaltaisen pervon äijän pään sisällä.
Olet inhottava! Et taatusti pysty enää itse tarjoamaan yhdellekään miehelle silmänruokaa ja olet vain naisten tapaan kateellinen nuoremmille ja hoikemmille!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tämmöiset tyypit oksettavia. Laitan bikinit tasan tarkkaan siksi että ne sopii päälle ja on nätin väriset. Ei kuule äijien kullit vähempää siinä kiinnosta. Jokainen saa olla rauhassa siellä ilman jotain pervoja kuolaajia. Rannalle ja uimaan onneksi saanut tähän asti mennä rauhassa ja jatkossakin poikaystävä mukaan.
Miksi kuvittelet, että kukaan olisi kiinnostunut sinusta, kun nuorempia ja kauniimpiakin on näytillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ainakin mä nautin, jos mä näen miehen katselevan mua rannalla ja saavan jäykkiksen! Ja vanhemmat miehet ovat turvallisempia ja tykkäävät jos niille vähän esiintyy.
Pesen. Mikset sinä pese?