Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni teistä voisi seurustella vakavasti baarimikon kanssa? Onko miehen ammatti este seurustelulle?

Vierailija
19.05.2007 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
22/28 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin luotu siihen hommaan. Ei todellakaan mikään gigolotyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla sivuilla olikin hyvin tietoa:) Kiitos!

Vierailija
24/28 |
19.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarimestarin vaimo vastailee. Mies on tehnyt noita ravintolahommia kohta 10 vuotta. Tykkää työstään kovasti, mikä mielestäni tärkeää. Palkka on ihan hyvä johtuen ilta-/yö-/viikonloppu-/juhlapyhätyöstä + muut lisät. Flirtti kuuluun asiaan! Ei häiritse minua. Olen itsekin ollut samalla alalla, tosin vain pari vuotta, mutta kyllä siinä tuli aika paljon nähtyä. Tärkeintä on, että luottamus on kohdillaan.

Olikohan se numero 8, joka ihan osuvasti kirjoitti. Mutta kyllähän kaikkeen tottuu! Se on meidän perheelle aivan normaalia, että mies on kaikki juhlapyhät ja viikonloput töissä eli toisin sanoen silloin, kun muilla on vapaata. Nukkuu tosiaan yleensä tuonne yhteen asti päivällä, mutta eipä sekään ole vielä häirinnyt.

Tärkeintä on kuitenkin itse mies, ei ammatti. Mieheni on todella hyvä isä ja viettää paljon aikaa lasten kanssa. Päivät saa kuitenkin olla kotona. Muutenkin varsin ihana tapaus.

Vierailija
25/28 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/28 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ex baarimikko. Laketaanko? Naistenmieshän se edelleen on ja flirttailee muille naisille avoimesti, mutta ikinä ei petä :) paitsi sitten voisikin jos liian mustasukkainen olisin

Vierailija
27/28 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 23:51"]

Mulla on ex baarimikko. Laketaanko? Naistenmieshän se edelleen on ja flirttailee muille naisille avoimesti, mutta ikinä ei petä :) paitsi sitten voisikin jos liian mustasukkainen olisin

[/quote]

Miksi erositte

Vierailija
28/28 |
07.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en voisi? Olen itse DI.