Mitä mieltä näistä kirpparihinnoista?
Siistejä vauvanvaatteita 62-70cm, hyväkuntoisia siis ja kivannäköisiä, ei äp-vaatteita. Hinta bodeista, housuista, puolipotkareista, paidoista ja yyöpuvuista 0. 80-1. 50e. Pesunukkaa vain vähän ja muutenkin siistejä. Mutta ei mene kaupaksi!! Siis ihan lindex/h&m yms tavaraa. Laitoin sellaiset hinnat millä itsekin ostaisin (enkä tosiaan itse maksa paljoa käytetystä), mutta mikä on kun ei mene kaupaksi vaikka on kivannäköistä vaatetta?? Katselin muutkin pöydät ja minun pöydässä hinnat oli kyllä halvemmat kuin missään muussa pöydässä. En kyllä enää kertaakaan ota kirpparipöytää, kun ei sieltä saa kuin juuri ja juuri pöytävuokran kokoon : ( Huuto. netissä taas on kamala vaiva postitella miljoona yksittäistä bodya tai housua ja laittaa kaikista kuvat : /
Kommentit (6)
Poikien vaatteet menee todella nihkeästi kaupaksi. Tyttöjen vaatteet menee paremmin kaupaksi.
Jos pöytä on täynnä kamaa, ei tee mieli edes katsoa lähempää.
TAi sitten hintojen pitää olla tosi huokeat, alle euron. SIksipä olenkin antanut kaikki vauvan vaatteeni ystävilleni, ei maksa vaivaa lähteä myymään vain niitä kirppikselle. Sitten kun on suuremmat lapsen hyväkuntoisia! (ulko) vaatteita, niistä voi jotain saadakin. Kukaan ei kuitenkaan osta kulahtaneita talvihaalareita vaikka olisivat ihan reimateciä?
Itselläni oli pöytä 2 vkoa itsepalvelukirpparilla. Kävin joka päivä siivoamassa sen ja vein uutta tavaraa ja otin pois niitä jotka ei mennyt kaupaksi. Parhaiten menivät 2 v kokoisen vaatteet. Ne meni kaikki. 134 cm ei mennyt millään. Nuhraantuneita en laittanut myyntiin vaan heitin uffelle. Hinnat oli halvat ja vaatteet tosi hyviä ja muodikkaita. Sain 250 e rahaa ja olin tyytyväinen. Pöytä maksoi 40 e kaksi viikkoa. Ai niin, sain siinä sivussa muutakin roinaa kellarista myytyä.
ajattelin pyytää 8 euroa, kun maksoin siitä itse viime viikolla 19,90 (oli liian pieni!). ei saatana, jos pitää ilmaiseksi antaa!
Mitä jos laittaisit huutonettiin vaatepaketteina, niin ei tarvitsisi postitella vaate kerrallaan. Huutojakin tulisi todennäköisesti paremmin, kun olisi sopivan kokoinen paketti, jossa vaatteet keskenään nätisti yhteensopivia. Ja lähtöhinta tarpeeksi alhainen.