Ystävälleni tarjottiin ihanaa kotia sopivalla vuokralla mutta kannattaako muuttaa tähän vai tuleeko hulluksi? ov
Asunnon olohuoneen ikkunasta näkyy pelkkä tiiliseinä pienen tien ollessa välissä, ei näe siis muuta kuin sen seinän kun katsoo sieltä ulos. Talo on uudehko mutta tämä tiiliseinä varmaan 100 vuotta ollut siinä ettei sitä edes pureta varmaankaan lähitulevaisuudessa.
Kommentit (14)
Onko se ystäväsi 3-vuotiaan lapsen tasolla? Tuskin pystyy yksikseen muuttamaan. Omahoitaja huolehtii.
Vierailija kirjoitti:
Kysy ystävältäsi,älä täältä.
Hän kysyi minulta, itselleni se olisi no no.
ap
No mitä sen on väliä mitä ikkunasta näkyy vai onko jollain muillakin kuin vanhuksilla tapana istuskella tuolissa ja kattella ikkunasta ulos?
Mitä eroa siinä käytännössä on tavallisen kerrostalo asunnon näkymään?
Ei niin yhtään mitään.
Miten paljon ystävä meinasi tuijottaa just siitä ikkunasta päivittäin ulos? Ystävä varmaan voi laittaa verhon siihen ikkunan eteen. Ystävä varmaan pystyy katsomaan muista ikkunoista? Ja käymään ulkona? Miten paljon ystävä tuijottaa telkkaria/läppärin/kännykän näyttöä?
Vierailija kirjoitti:
Ei niin yhtään mitään.
Kyllä ainakin minun kerrostalon ikkunasta näkee kilometrin päähän luontoa yms
Vierailija kirjoitti:
Ei niin yhtään mitään.
Nykyään kun katselee uusia okt-alueita, niin niissä sama juttu .. tosin voi olla että näet suoraan naapurin makkariin. En kestäisi.
Tästä oman työpöydän äärestä lähtee peltomaisema, pellon takana joki ja sitten metsää, näin asioiden pitää olla 😍
Minun rivarin olohuoneen ikkunasta näkyy pensasaidan takana oleva viereinen rivitalo. Makkarin puolella parkkipaikka. Nämä näkymät kelpaa minulle.
Ite en pystyis. Mulle maisema on tärkeä. Saa niitä seiniä tuijotella jo aivan riittävästi muutenkin.
Enemmän tarttis tietää siitä asunnosta ja sen ihanuudesta. Mikä on tämä sopiva vuokra? Onko asunnossa muita ikkunoita?
Mä jäin miettmään, että kyllä mä pärjäisin, sälekaihtimethan mulla on kiinni kaiken aikaa. Joskus aamupäivällä vähn aikaa pidän keittiössä auki, aurinkoisena päivänä. Muutoin saa olla. Olen niin vähän kotona, ettei kerkee ikkunoista kattelee ja illalla on parempi pitää kiinni, kun uteliaat ohikulkijat kyttää.
Olen muuttamassa helmikuussa ja omalta parvekkeeltani tulen näkemään toisen talon tiiliseinän sekä kattoa. Tässä tiiliseinässä ei ole ikkunoita, joten usko pois, olen onnellinen. Tällä hetkellä asun katutasossa ja sälekaihtimet ovat aina kiinni, kun en halua, että kukaan katselee sisään.
Parasta tässä tulevassa tiiliseinässä on se, että nyt KUKAAN ei voi tulla ikkunani alle huutamaan keskellä yötä. Ja sitten siihen tiiliseinään on hyvä ilmarako, joten kun käännän päätäni, näen ihanat auringonlaskut.
Terkkuja ystävälle, kyllä mä suosittelen.
Ai kamala