Taylor Swiftin biisejä ei muista tulevaisuudessa kukaan
Eihän niitä tiedä nykyäänkään kukaan. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos jos niitä nyt jossain radiossa soi? Ei tule ikivihreitä ei.
Kommentit (99)
Mitään musiikkia ei pitäisi muistella liian pitkään. Ottaa päähän näin ysärin teininä, kun inhosin jo silloin monia biisejä joita soitettiin joka paikassa puhki ja nyt ilmeisesti kaupalliset tahot on päättäneet, että tuo ysäripoppi on meille keski-ikäisille jotain toiveiden nostalgiamusiikkia ja ilmeisesti sitä nyt sitten soitetaan maailman tappiin.
Jokainen voisi kotonaan muistella nuoruushaikujaan, mutta ei niillä tarvi koko kansakuntaa piinata.
Vierailija kirjoitti:
Minä 65 v en tiedä yhtään hänen biisiään!
Sama juttu aikoinaan Ed Sheeranin kanssa, mutta sitten äkkäsin pari, jotka soineetkin jumpassa.
Ketään ei kiinnosta sinun mielipiteesi
Vierailija kirjoitti:
Miksei tällaista keskustelua käydä miesartisteista? Mun mielestä esim huippu suosittu Coldplay kuuluu samaan sarjaan Swiftin musiikin kanssa: tasapaksua, ei nousuja ei laskuja. Ei jää mieleen mitenkään.
Käydään kyllä, täälläkin on ollut aiheesta ketjuja, esim.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5216677/yritin-kuunnella-coldplayta-mut…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä muistan sen yhden kymmenen minuutin biisin loppuelämäni tai dementiaan asti.
David Essex oli kova sana 70 luvulla. Muistatko paljon hänen biisejään.
Vuosina 1973–1994 hänellä oli yhdeksäntoista Ison-Britannian top 40 -singleä ja kuusitoista top 40 -albumia.
Kova!
Entäs Madonna? Jokainen voi googlata hänen musiikilliset meriittinsä. On hittejä, menestyneitä albumeita, satoja miljoonia tuottaneita upeita kiertueita. Onko häntä hehkutettu ikinä missään? Pelkkää haukkumista. Koska nainen. Argh!!!!
Huor on aina se minkä kuvan hän antaa itsestään.
Juu paljon parempi olisi olla siveellinen Penan vaimo jossain Kärsämäellä, kuin maailman kuuluisin ökyrikas poplaulaja, joka edelleen vanhanakin voi tehdä ihan mitä tykkää, kyselemättä ukkeleiden mielipidettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei tällaista keskustelua käydä miesartisteista? Mun mielestä esim huippu suosittu Coldplay kuuluu samaan sarjaan Swiftin musiikin kanssa: tasapaksua, ei nousuja ei laskuja. Ei jää mieleen mitenkään.
Ed Sheeran on toinen, jonka megasuosiota moni ihmettelee kun musiikki on niin totaalisen mitäänsanomatonta.
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. Monet miesbändit tai artistit ovat vain todella yliarvostettuja. Kiss, Oasis, Arctic Monkeys, Drake, Kid Rock, Mötley Crüe , sitten kaikki olevinaan räppärit kuten French Montana, Machine Gun Kelly ja kaikki joiden nimessä on etuliite "Lil" , Suomessa nämä JVG:t ja Petri Nygårdit sun muut ... en ole koskaan ymmärtänyt näiden suosiota.
Swiftin biiseistä tykkään ainakin Blank spacesta, ihan huiput sanat. Toinen hyvä on Anti-Hero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. Monet miesbändit tai artistit ovat vain todella yliarvostettuja. Kiss, Oasis, Arctic Monkeys, Drake, Kid Rock, Mötley Crüe , sitten kaikki olevinaan räppärit kuten French Montana, Machine Gun Kelly ja kaikki joiden nimessä on etuliite "Lil" , Suomessa nämä JVG:t ja Petri Nygårdit sun muut ... en ole koskaan ymmärtänyt näiden suosiota.
Mieslaulajat pääsee kyllä helpommin läpi. Nimetkää edes yksi suomalainen miespuolinen pop-laulaja, joka oikeasti olisi taitava laulaja. Sanoittajia on hyviä, ja muuten hyviä biisejä on, mutta suurin osa miespuolisista laulajista on tasoa -äänellään se variskin laulaa-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä lista, noista ainoastaan Oasiksella on hyviä biisejä ja niitäkään ei kovin montaa ole plus ne veljekset on megaluokan pellejä.
Madonnalla on hyvö kappale se Like A Virgin.
Vierailija kirjoitti:
amerikkalaisuuden henkilöitymä. Keskinkertainen ihminen. No ehkä vähän paremman näköinen ja paremmasta perheestä. Isin tyttö joka on saanut palkinnon pienemmästäkin vonkumisesta. Isin tytöt pärjää.
Sinä taidat olla suomalaisuuden henkilöitymä. Ei mitään näyttöä mistään millään alalla paitsi muiden arvostelussa ja haukkumisessa.
Vierailija kirjoitti:
Swiftin biiseistä tykkään ainakin Blank spacesta, ihan huiput sanat. Toinen hyvä on Anti-Hero.
*Cause you know I love the players
And you love the game*
Silti sinät vaivauduit aloittamaan asiasta oikein keskustelun.
Biisejä? Eikö hän ole näyttelijä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä lista, noista ainoastaan Oasiksella on hyviä biisejä ja niitäkään ei kovin montaa ole plus ne veljekset on megaluokan pellejä.
Oasiksella on kaksi levyä täydellisiä biisejä: Definitely maybe (1994) SEKÄ What's the story morning glory (1995).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ed Sheeran on toinen, jonka megasuosiota moni ihmettelee kun musiikki on niin totaalisen mitäänsanomatonta.
Megasuosiota en kyllä ymmärrä. Mutta Shape of You ihan näppärä pikku popbiisi.
Kahden miljardin verran on tienannut, että kova business-nainen on ja on saanut nuoret naiset kuuntelemaan musiikkiaan ja ostamaan konserttilippuja yms. Kunniotettava nuori nainen. Hän ei antanut levymogulien kävellä ylitseen. Häneltä yritettiin huijata tekijänoikeuksia, mutta juristi-isänsä kanssa hoitivat homman kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä muistan sen yhden kymmenen minuutin biisin loppuelämäni tai dementiaan asti.
David Essex oli kova sana 70 luvulla. Muistatko paljon hänen biisejään.
Vuosina 1973–1994 hänellä oli yhdeksäntoista Ison-Britannian top 40 -singleä ja kuusitoista top 40 -albumia.
Kova!
Jokainen muistaa ainakin kaksi tai kolme David Essexin hittiä.
Itse en tiedä tuosta Swiftistä kuin että olen joskus nimen kuullut.
Shakira