Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taylor Swiftin biisejä ei muista tulevaisuudessa kukaan

Vierailija
04.07.2026 |

Eihän niitä tiedä nykyäänkään kukaan. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos jos niitä nyt jossain radiossa soi? Ei tule ikivihreitä ei.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä muistan sen yhden kymmenen minuutin biisin loppuelämäni tai dementiaan asti.

David Essex oli kova sana 70 luvulla. Muistatko paljon hänen biisejään.

Vuosina 1973–1994 hänellä oli yhdeksäntoista Ison-Britannian top 40 -singleä ja kuusitoista top 40 -albumia. 

Kova!

Entäs Madonna? Jokainen voi googlata hänen musiikilliset meriittinsä. On hittejä, menestyneitä albumeita, satoja miljoonia tuottaneita upeita kiertueita. Onko häntä hehkutettu ikinä missään? Pelkkää haukkumista. Koska nainen. Argh!!!! 

On hehkutettu ja paljon, mikä on tavallaan yllättävää, koska Madonnan ääni on melko vaatimaton.  Mutta on hänellä monia hyviä biisejä ja kova bisnesnainen.

Vierailija
42/71 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä muistan sen yhden kymmenen minuutin biisin loppuelämäni tai dementiaan asti.

En ole ko. biisiä kuullut (kuten en muitakaan hänen biisejään juurikaan), mutta hienoa, että vielä tehdään pitkiäkin kappaleita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuosina 1973–1994 hänellä oli yhdeksäntoista Ison-Britannian top 40 -singleä ja kuusitoista top 40 -albumia. 

Kova!

Entäs Madonna? Jokainen voi googlata hänen musiikilliset meriittinsä. On hittejä, menestyneitä albumeita, satoja miljoonia tuottaneita upeita kiertueita. Onko häntä hehkutettu ikinä missään? Pelkkää haukkumista. Koska nainen. Argh!!!! 

Huor on aina se minkä kuvan hän antaa itsestään.

Vierailija
44/71 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova!

On hehkutettu ja paljon, mikä on tavallaan yllättävää, koska Madonnan ääni on melko vaatimaton.  Mutta on hänellä monia hyviä biisejä ja kova bisnesnainen.

Yksikään pertti ei ole hehkuttanut. Sitä vastoin ulkonäköään on kyllä haukuttu mennen tullen viimeiset 20 vuotta. 

Sanonpa vaan että Suomessa ei ole yhtäkään ainutta miestä jolla ois mitään lihaksia vähätellä Swiftiä tai Madonnaa. Tuolla mahdollisuuksien maailmassa on yrittäjiä eksponentiaalisesti enemmän kuin tällä sossulandiassa. Ihan turha tulla sössöttämään mistään keskinkertaisuudesta yhtään mitään. 

Eikö teillä oikeasti ole parempaa tekemistä kesäisenä lauantai-iltana? 

Vierailija
45/71 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova!

Puhuttiin musiikista. Ei kuvista. Tuo kommentti kertoo vain sinusta, ei kenestäkään muusta. 

Vierailija
46/71 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne kovinkaan hyvin Taylor Swiftiä, mutta huomasin heti, että muistan kyllä kuulleeni erään hänen biisinsä. Ei ole meikäläisen tyyppistä musiikkia.

Mutta nainen on Wikipedian mukaan julkaissut ensimmäisen levynsä 17-vuotiaana, kirjoittaa ja säveltää itse biisinsä. Myynyt maailmalla 200 miljoona levyä. Ei mikään turha tyttö. 

Eiköhän näissä AP:n vihaviesteissä ole ihan tarkoitus taas puskea naisvihaa ja halveksuntaa taas esiin. 

Vierailija
47/71 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova!

Höpönlöpön. 

Vierailija
48/71 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä yhtään huonoa Taylor Swiftin biisiä. Enkä kyllä hyvääkään.

Sama täällä. En tiedä, olenko koskaan edes kuullut yhtään hänen kappaleistaan. Muutenkin olen sitä mieltä, että nyky-Suomessa palvotaan liikaa englanninkielisyyttä kaikilla rintamilla. Maailma on kuitenkin isompi ja hyvää musiikkia saa muutenkin kuin englanniksi.

Vierailija
49/71 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän vain nimeltä, en tiedä olenko ikinä kuullut yhtäkään biisiä 

Vierailija
50/71 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä oon ihmetelly, että miksi hän on niin suosittu. Just viimeks tänään aamulla hänestä otsikkoa lukiessa mietin, että kyllä on jotenkin niin mitäänsanomattomia biisejä. Ja miksi ihmeessä Hesari ja Yöe kummatkin uutisoivat hänen häistään? Miksi siitä uutisoidaan meille Suomeen? 
N34

Vierailija
51/71 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama täällä. En tiedä, olenko koskaan edes kuullut yhtään hänen kappaleistaan. Muutenkin olen sitä mieltä, että nyky-Suomessa palvotaan liikaa englanninkielisyyttä kaikilla rintamilla. Maailma on kuitenkin isompi ja hyvää musiikkia saa muutenkin kuin englanniksi.

Nuoret eivät enää edes opiskele muita kieliä kuin englantia, siksi englanninkielisyys jyllää.

Ysärillä ja 2000-luvulla oli paljon espanjan- ja italiankielistä musiikkia ihan laajasti radiosoitossa Suomessa, mutta eipä ole enää.

Vierailija
52/71 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin

Trumpetti

Muka-pressa

jolla on aikaa puuttua jopa toisten naimisiinmenoon niin kuin ei olisi mahtivaltiota "johdettavana"

Vierailija
53/71 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tiedä yhtäkään hänen lauluaan, enkä ole ikinä kuunnellut häntä Spotifyssa. Ehkä radiosta on tullut hänen kappaleensa joskus jossain bussissa tms., mutta en ole tunnistanut sitä. Minusta hän on kivannäköinen, mutta en tiedä hänestä mitään.

Vierailija
54/71 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en tiedä yhtäkään hänen lauluaan, enkä ole ikinä kuunnellut häntä Spotifyssa. Ehkä radiosta on tullut hänen kappaleensa joskus jossain bussissa tms., mutta en ole tunnistanut sitä. Minusta hän on kivannäköinen, mutta en tiedä hänestä mitään.

Ja siis olen nelikymppinen nainen.

Vierailija
55/71 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kova!

Madonnalla on kyllä ollut hyvä popvainu, aina on osannut tehdä musiikkia, joka sopii ajan henkeen, ja osannut valita hyviä yhteistyökumppaneita. Hyvä esiintyyjä, tanssija ja niin poispäin. Ollut myös aika edgy aina, ei mikään pikkusievä tapaus. Elänyt omaa elämäänsä kuten haluaa, antanut vihaajien räksyttää turhaan. Laulajana ei kovin kummoinen ja näyttelijänä haukuttu, vaikka pokannut Golden Globen roolistaan Evitana. 

En ole koskaan ollut fani, en ole niin popmusasta kiinnostunut, mutta onhan hänellä hyviä popbiisejä kuten Like a Prayer, melko avant-garde videokin, sekä upea Frozen, tarttuva Hung up, ja monta muuta.

Vierailija
56/71 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuoret eivät enää edes opiskele muita kieliä kuin englantia, siksi englanninkielisyys jyllää.

Ysärillä ja 2000-luvulla oli paljon espanjan- ja italiankielistä musiikkia ihan laajasti radiosoitossa Suomessa, mutta eipä ole enää.

Suomessa on todella mahtavaa, että joku Spotifyn top 100 kuunneltua musaa on melkein suureksi osaksi suomenkielistä. 

Toisaalta on paljon eri musiikkigenreja, joten jotkut nykynuoret kuuntelevat koreankielistä K-poppia ja aikaisemmin suosittua oli japaninkielinen popmusa, on kai vieläkin joissakin piireissä. Popmusaa on myös paljon espanjankielisenä, esim. reggaeton ja Suomessakin suosittu Bad Bunny. Suomen ruotsinkieliset kuuntelevat ruotsinkielistä popmusaa. Ranskankielistäkin hip-hop, rap, afrotrap yms. musaa kuuntelevat varmaan jotkut Suomessakin. Ainakin mä ja mun liikuntaohjaaja :D

Vierailija
57/71 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus vasemnan laidan vipeltäjä. Ei muuta.

Vierailija
58/71 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perus vasemnan laidan vipeltäjä. Ei muuta.

Vipeltäjä jolla on miljardiomaisuus. Toisin kuin sinulla koskaan tulee olemaan. Sinä olet siis vähemmän kuin vipeltäjäkin 😂

Vierailija
59/71 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän vain nimeltä, en tiedä olenko ikinä kuullut yhtäkään biisiä 

Hips Don't Lie on kyllä hyvä?

Vierailija
60/71 |
04.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tällaista keskustelua käydä miesartisteista? Mun mielestä esim huippu suosittu Coldplay kuuluu samaan sarjaan Swiftin musiikin kanssa: tasapaksua, ei nousuja ei laskuja. Ei jää mieleen mitenkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän