Taylor Swiftin biisejä ei muista tulevaisuudessa kukaan
Eihän niitä tiedä nykyäänkään kukaan. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos jos niitä nyt jossain radiossa soi? Ei tule ikivihreitä ei.
Kommentit (106)
Olen kuunnellut Taylorin hittejä kymmeniä kertoja. Fani en ole. Todella, todella pettynyt, että hän järjesti megalomaaniset häät, joissa New Yorkin paraatipaikat piti sulkea ja oikein kuuluisa areena häitä varten. Hän on vaikuttanut itseironiselta ja luulin, että on fiksumpi. Nyt on saman tason vastenmielinen överimeininki kuin jollain Kim Kardashianilla ja muilla turhilla julkkiksilla. Tällaisessa maailmantilanteessa? Pisteet meni. 🤔😬
Trump on oikeassa tässä Taylor-asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei tällaista keskustelua käydä miesartisteista? Mun mielestä esim huippu suosittu Coldplay kuuluu samaan sarjaan Swiftin musiikin kanssa: tasapaksua, ei nousuja ei laskuja. Ei jää mieleen mitenkään.
Täysin samaa mieltä. Monet miesbändit tai artistit ovat vain todella yliarvostettuja. Kiss, Oasis, Arctic Monkeys, Drake, Kid Rock, Mötley Crüe , sitten kaikki olevinaan räppärit kuten French Montana, Machine Gun Kelly ja kaikki joiden nimessä on etuliite "Lil" , Suomessa nämä JVG:t ja Petri Nygårdit sun muut ... en ole koskaan ymmärtänyt näiden suosiota.
Mieslaulajat pääsee kyllä helpommin läpi. Nimetkää edes yksi suomalainen miespuolinen pop-laulaja, joka oikeasti olisi taitava laulaja. Sanoittajia on hyviä, ja muuten hyviä biisejä on, mutta suurin osa miespuolisista laulajista on tasoa -äänellään se variskin laulaa-
Popmusiikissa aika vähän hyviä nykyään, osa on vaan puheräppiä osa taas sellaista kevyttä laulelmaa, ei oikein saa selvää näistä osaavatko mitään. Kai toi Pete Parkkonen osaa laulaa aika hyvin, en vaan pidä noista biiseistä.
Enimmäkseen tulee mieleen metallimiehet kuten Jarkko Ahola, Marko Hietala, ja kaverit.
Vierailija kirjoitti:
amerikkalaisuuden henkilöitymä. Keskinkertainen ihminen. No ehkä vähän paremman näköinen ja paremmasta perheestä. Isin tyttö joka on saanut palkinnon pienemmästäkin vonkumisesta. Isin tytöt pärjää.
Oletpa kateellinen.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuunnellut Taylorin hittejä kymmeniä kertoja. Fani en ole. Todella, todella pettynyt, että hän järjesti megalomaaniset häät, joissa New Yorkin paraatipaikat piti sulkea ja oikein kuuluisa areena häitä varten. Hän on vaikuttanut itseironiselta ja luulin, että on fiksumpi. Nyt on saman tason vastenmielinen överimeininki kuin jollain Kim Kardashianilla ja muilla turhilla julkkiksilla. Tällaisessa maailmantilanteessa? Pisteet meni. 🤔😬
Ehkä vieraita kutsuttiin niin paljon, että oli tarvetta. Taidat vain olla kateellinen kun et itse moiseen kykene. Eikä mukaan kutsuttu. Nyyh.
Vierailija kirjoitti:
Trump on täysi taukki, joka on saanut maailman ja Usan täysin sekaisin eikä ansaitse mitään kehuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trump on täysi taukki, joka on saanut maailman ja Usan täysin sekaisin eikä ansaitse mitään kehuja.
Trump on Yhdysvaltain Presidentti. Ei Suomen eikä Euroopan.
Erittäin suosittu omassa maassaan kuten äänisaaliistakin voi todeta. Kahteen eri kertaan ovat Amerikkalaiset halunneet hänet Presidentikseen.
Joten miksi asia kuuluu mitenkään sinulle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä vieraita kutsuttiin niin paljon, että oli tarvetta. Taidat vain olla kateellinen kun et itse moiseen kykene. Eikä mukaan kutsuttu. Nyyh.
Olet joko provo tai fanaattinen fani, joka ei kestä mitään asiallista kritiikkiä idoliaan kohtaan. Meillä joillakin on arvoja, joihin ei kuulu ökyilyn ihannoiminen. Tää maailma ei kestä liikakulutusta. Usassa on tänäänkin peruttu monia itsenäisyyspäivän tapahtumia älyttömien helteiden vuoksi (katsoin CNN:ää). Taylor on muuten saanut kritiikkiä myös yksityislentokoneen käytöstäänkin. Osa julkisuuden henkilöistä on siirtynyt käyttämään reittilentoja. Mutta joo, palaa lukemaan sitä Seiskaa vaan ja ihailemaan b- ja ö-luokan julkkiksia. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei tällaista keskustelua käydä miesartisteista? Mun mielestä esim huippu suosittu Coldplay kuuluu samaan sarjaan Swiftin musiikin kanssa: tasapaksua, ei nousuja ei laskuja. Ei jää mieleen mitenkään.
Täysin samaa mieltä. Monet miesbändit tai artistit ovat vain todella yliarvostettuja. Kiss, Oasis, Arctic Monkeys, Drake, Kid Rock, Mötley Crüe , sitten kaikki olevinaan räppärit kuten French Montana, Machine Gun Kelly ja kaikki joiden nimessä on etuliite "Lil" , Suomessa nämä JVG:t ja Petri Nygårdit sun muut ... en ole koskaan ymmärtänyt näiden suosiota.
Hyvä lista, noista ainoastaan Oasiksella on hyviä biisejä ja niitäkään ei kovin montaa ole plus ne veljekset on megaluokan pellejä.
Pelleydestä viis, mutta pelkästään musiikkia arvioimmallakin aika köykäistä, no okei Wonderwall on klassikko Briteissä mutta itse häiritsee se nasaali raahaava lauluääni siinäkin.
Oma suosikkilaulaja oli Chris Cornell. Ei voi puhua hänestä samana päivänään kun noista yllä mainituista. Ihan eri liigassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erittäin suosittu omassa maassaan kuten äänisaaliistakin voi todeta. Kahteen eri kertaan ovat Amerikkalaiset halunneet hänet Presidentikseen.
Opettele kirjoittamaan. Kansalaisuudet kirjoitetaan pienellä, niin myös virat, kuten presidentti.
Ärsyttää kun ihan uutisissa monta päivää selvitetään häitään. Ne ei kuulu mulle, enkä ymmärrä miks mulle niitä tuputetaan.
🤣🤣🤣
No onneks ei tuota ap päätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole sitten seurannut gallupeja, kuten et muutakaan. Trumpin kannatus jossain päälle 30 prosentissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet joko provo tai fanaattinen fani, joka ei kestä mitään asiallista kritiikkiä idoliaan kohtaan. Meillä joillakin on arvoja, joihin ei kuulu ökyilyn ihannoiminen. Tää maailma ei kestä liikakulutusta. Usassa on tänäänkin peruttu monia itsenäisyyspäivän tapahtumia älyttömien helteiden vuoksi (katsoin CNN:ää). Taylor on muuten saanut kritiikkiä myös yksityislentokoneen käytöstäänkin. Osa julkisuuden henkilöistä on siirtynyt käyttämään reittilentoja. Mutta joo, palaa lukemaan sitä Seiskaa vaan ja ihailemaan b- ja ö-luokan julkkiksia. 🤭
En pidä itsekään ökyilystä, mutta mieti nyt vähän. Taitaa olla ensimmäiset häät ja kummatkin ovat suuria tähtiä Jenkeissä. Ei taida olla mitään saumaa pitää jotain pieniä suljettuja yksityisiä häitä...
Samaa voi sanoa kaikista nykyajan artisteista. Nykyajan musiikki on hyvin erilaista kuin ne ajat, joilloin "klassikot" syntyivät. Jopa artistit, jotka tekivät klassikoita 80- ja 90-luvuilla tai vielä 2000-luvun alussa, eivät enää kykene sille tasolle. Voiko joku sanoa biisin, joka on julkaistu viimeisen 10 vuoden aikana ja josta tulee ikivihreä klassikko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pidä itsekään ökyilystä, mutta mieti nyt vähän. Taitaa olla ensimmäiset häät ja kummatkin ovat suuria tähtiä Jenkeissä. Ei taida olla mitään saumaa pitää jotain pieniä suljettuja yksityisiä häitä...
Ei muutkaan julkkikset järkkää tuollaisia. CNN:llä muuten toimittaja sanoi, ettei vastaavaa ole nähty koskaan. Newyorkilaisetkin kuulemma ärsyyntyneitä teiden suluista häiden vuoksi. Taylorin mies on ainakin kansainvälisesti nobody, jota ei tunnettu. Tuskin Usassakaan laajasti. Kyseessä ei siis ole kahdesta superjulkkiksesta. Kansainvälisiä superjulkkisparejakin on mennyt naimisiin, mutta eivät noin mahtipontisesti. Sinänsä muistuttaa jo Trumpin egoismia.
Vierailija kirjoitti:
Samaa voi sanoa kaikista nykyajan artisteista. Nykyajan musiikki on hyvin erilaista kuin ne ajat, joilloin "klassikot" syntyivät. Jopa artistit, jotka tekivät klassikoita 80- ja 90-luvuilla tai vielä 2000-luvun alussa, eivät enää kykene sille tasolle. Voiko joku sanoa biisin, joka on julkaistu viimeisen 10 vuoden aikana ja josta tulee ikivihreä klassikko?
En ole näköjään kuunnellut mitään englanninkielisistä popmusaa vuosikausiin, joten aika vähän on mitään mielenpainuvaa biisiä, ehkä joku Adelen biisi, Aviciin Wake me up, Despacito, Ed Sheeranin Shape of You ja tietysti joku BTS:n biisi. Ehkä se karmea Dance Monkey? Nämä siis biisejä, joita voi laulaa karaokessakin ja tanssia ja jokainen tuntuu kuulleen nämä vaikka väkisin, eivät siis minun suosikkibiisejä eikä erityisen hyviä biisejä, vaan sellaisia, joiden uskon jääneen ihmisten mieleen jonkin aikakauden fiiliksenä.
Ketä se on?